برچسب تعمیرات سعید اینتکس

repair kit saeedintex 59632

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
20%
210,000
170,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قیمت خرید برچسب تعمیرات سعید اینتکس چسب تعمیر قایق بادی چسب استخر بادی چسب تخت بادی چسب تشک بادی چسب تعمیرات اینتکس اصل قیمت ارزان از سعید اینتکس

محصولات مرتبط

برچسب تعمیرات سعید اینتکس محصولی است که به تازگی توسط برند سعید اینتکس تولید و عرضه شده است. همان طور که در تصویر این محصول نیز قابل رویت است ، نوع طراحی و عرضه این برچسب تعمیرات دقیقا شبیه به برچسب تعمیرات شرکت اینتکس می باشد و با همان ساختار و ابعاد این محصول تولید و عرضه شده است. کیفیت بالای این محصول یکی از مواردی است که باعث شده تا این محصول را با محصول شرکت اینتکس مقایسه کرد. در داخل باکس بسته بندی این محصول نیز شما می توانید یک عدد رول مخصوص و یک چسب قطره ای را مشاهده کنید که به ساده ترین شکل ممکن می توانید برای ترمیم انواع محصولات بادی استفاده کنید. طرز استفاده از این محصول هم فوق العاده ساده و آسان خواهد بود و تنها کافی است با استفاده از این محصول ، نقاط آسیب دیده و سوراخ های ریز را به سادگی تعمیر کنید.

برچسب تعمیرات سعید اینتکس

برچسب تعمیرات سعید اینتکس محصولی فوق العاده است که قطعا برای انواع استخرهای بادی ، وان بادی ، تخت و تشک های بادی ، انواع حلقه شنا و تشک های بادی روی آب و دیگر محصولات بادی مناسب و ایده آل خواهد بود. هم چنین تمامی فرآیند تولید این محصول نیز در داخل ایران انجام شده است و یک محصول کاملا ایرانی و باکیفیت را از برند سعید اینتکس تحویل خواهید گرفت. امکان خرید این محصول هم به صورت تک و هم به صورت عمده برای شما عزیزان فراهم می باشد. هم اکنون می توانید سفارش خود را به راحتی به ثبت برسانید.

 نوع برچسب تعمیرات
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ابعاد بسته بندی 15*11.2*1.5 سانتی متر
 وزن 50 گرم
 شرکت سازنده سعید اینتکس 
 سایر ویژگی ها دارای برچسب قوی
 قابلیت چسبندگی بالا
 اقلام همراه دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...