برچسب تعمیرات محصولات بادی بست وی

bestway 62022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
23%
175,000
135,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

برچسب تعمیرات محصولات بادی بست وی یکی از محصولات و لوازم یدکی های شرکت بست وی می باشد که سعی کرده تا به بهترین شکل ممکن محصولی را عرضه کند که مشتریان برای ترمیم انواع محصولات بادی خود بتوانند به بهترین شکل ممکن از این کالا استفاده کرده و لذت ببرند. در همین رابطه باید عنوان کنیم که این محصول متشکل از یک عدد رول و یک چسب می باشد که این دو در کنار هم یک محصول ایده آل برای ترمیم محصولات بادی را شکل داده اند. بسته بندی این محصول نیز به شکلی شکیل و زیبا طراحی شده و سعی شده تا کیفیت بالای برند بست وی و این محصول را در واقع به رخ بکشد.

برچسب تعمیرات محصولات بادی بست وی

شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که با در اختیار داشتن برچسب تعمیرات محصولات بادی بست وی به ساده ترین شکل ممکن انواع استخر بادی ، مبل بادی ، تخت بادی ، تشک بادی روی آب ، حلقه بادی شنا و ... را در سریع ترین زمان ممکن و با قدرت چسبدگی بسیار بالا ترمیم نموده و دیگر نگران سوراخ شدن محصول خود نباشید. برای استفاده از این محصول نیز نیاز دارید تا در ابتدا محلی که بر روی محصول شما سوراخ شده است را پیدا نموده و سپس به راحتی با آغشته کردن رول به چسب بست وی آن را بر روی محل مربوطه چسبانده و 24 ساعت صبر کنید تا به بهترین شکل ممکن محصول شما صحیح و سالم قابل استفاده باشد. با در نظر گرفتن این موارد هم اکنون می توانید این محصول را با قیمت عالی از سایت فروشگاه سعید اینتکس کرج خریداری کرده و لذت ببرید.

نوعبرچسب تعمیرات
حجم5 گرم
بسته بندیتیوپی
موارد استفادهسوراخ و پارگی
 وزن13 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازندهبست وی
کاربرد تخت خواب بادی
 تشک های بادی
مبل های بادی
وان باد
-چادر بادی
قایق بادی
و.........
 اقلام همراه  -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...