بسکتبال بادی اینتکس مدل 56501

intex 56501

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 94 CM
  • عرض: 51 CM
  • ارتفاع: 71 CM
14%
560,000
486,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور  بادی  بسکتبال  اینتکس  مدل  56501  یک  اسباب  بازی  بادی  برای  روی  آب  می  باشد.  ارسال  این  محصول  به  سراسر  کشور  در  کوتاهترین  زمان  ممکن  انجام  خواهد  شد.

محصولات مرتبط

بسکتبال بادی اینتکس مدل 56501 یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین محصولات بادی تفریحی و مهیج برای کودکان و خردسالان می باشد. محصولی با کیفیت ساخت مطلوب که امکان استفاده در فضای باز را نیز برای مصرف کنندگان فراهم کرده است. این محصول توسط شرکت اینتکس ساخته شده و کودک شما می تواند توسط آن مشغول شده و در داخل آب با ایمنی کامل توپ بازی کند. همچنین میتوان بطور گروهی نیز از آن استفاده کرده و کودک لحظات مفرحی را همراه دوستان خود سپری کند. این کالا بر روی آب قرار گرفته و همچنین در استخرهای پیش ساخته، عمومی و آماده قابل استفاده است.

 این بسکتبال بادی ابعاد کوچکی نیز داشته وهمچنین فضای زیادی را اشغال نمی کند. همانطور که مشاهده می کنید این محصول با استفاده از چندین رنگ تزئین شده و بدین ترتیب باعث جلب شدن نظر کودکان بیشتری می شود. همچنین لازم به ذکر است بدنه این محصول بادی از پی وی سی طرح چرم بوده و کاملا ضد حساسیت می باشد و به همین دلیل در هنگام استفاده مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد. گفتنی است این محصول به گونه ای طراحی شده تا با تعادل لازم و کافی بر روی آب قرار گیرد و همچنین تفریحی لذت بخش و مهیج را به ارمغان آورد. یک توپ بسکتبال از نوع پی وی سی نیز در کنار این تور بسکتبال قرار داده شده تا این محصول را کامل نماید. تور بسکتبال استفاده شده در ساخت این کالا بسیار مقاوم، با کیفیت و کاملا سبک بوده که برای ورزش با توپ در درون آب گزینه بسیار ایده آلی محسوب می گردد. در نهایت باید گفت این مجموعه تفریحی با انواع پمپ های موجود داخل سایت قابل باد شدن است که البته شما می توانید انواع این پمپ ها را از فروشگاه اینتکس بصورت جداگانه تهیه کنید. 

بسکتبال بادی اینتکس مدل 56501 از سری محصولات جذاب و پر کاربرد است که برای داشتن تفریح و سرگرمی بر روی سطح آب مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول بادی بر روی سطح آب بی وزن و شناور قرار می گیرد و می تواند بازی های مهیج را ایجاد سازد. به وسیله این محصول می توان در داخل آب های آرام بازی بسکتبال را انجام داد و بسیار سرگرم شد. داشتن این محصول سبب جنب و جوش و تحرک زیاد افراد در محیط های آبی می شود و می تواند لذت حضور در این محیط را افزایش دهد. بسکتبال بادی در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که چنین تفریحاتی تنها در محیط های آبی انجام می شود و در سایر فصول نمی توان در محیط های آبی حضور پیدا کرد. از این رو فروش این محصول در فصل تابستان بیش تر از سایر فصل ها بوده است و می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. بسکتبال بادی مهیج ترین شرایط و اوقاات را برای کودکان و بزرگسالان سپری می کند و قادر به داشتن شرایط دلخواه بوده است. با توجه به تمامی این موارد افراد نسبت به خرید این محصول اقدام می کنند و بهترین اوقات را برای خود و دوستان خود رقم می زنند.

بسکتبال بادی اینتکس مدل 56501

امکان داشتن بازی گروهی

افرادی که به گردش و یا مسافرت می روند تمایل دارند که به صورت گروهی تفریح داشته باشند تا در نتیجه اوقات خوشی سپری شود. بسکتبال بادی نیز به همین منظور طراحی و تولید شده است و می تواند بهترین شرایط را فراهم سازد. افراد بر روی سطح آب های آرام مانند استخر محصول را به صورت شناور قرار می دهند و خود نیز به همراه دوستان خود در داخل آب های آرام قرار می گیرند. در نتیجه به بازی بسکتبال مشغول می شوند و اوقات خوشایندی را ایجاد می کنند. این بازی و سرگرمی در فصل تابستان انجام می شود. چرا که در این فصل افراد به سمت داشتن تفریحات آبی می روند و تمایل به داشتن آن دارند. در سایر فصول افراد تنها در استخر های سرپوشیده قادر به داشتن این بازی می باشند و از محصول مورد نظر استفاده می کنند. بسکتبال بادی شرایط خوبی را برای داشتن بازی های گروهی و سرگرمی های دست جمعی ایجاد می کند و می تواند موجب شادی و نشاط افراد شود.

توصیف محصول

بسکتبال بادی تشکیل شده از بدنه ای مقاوم نسبت به ضربه و برخورد که از بدنه ای بادی و تو خالی تشکیل شده است. این بدنه بادی و تو خالی دارای تور می باشد که محصول را مشابه با تور بسکتبال می سازد. در نتیجه استفاده از آن برای داشتن تفریحات آبی بر روی سطح آب های آرام بدون مشکل خواهد بود و دارای کیفیت مناسب می باشد. بدنه دارای پایه بادی نیز بوده است که در نتیجه بر روی آب به حالت شناور قرار می گیرد و قادر خواهد بود بیش ترین و بهترین کارایی را ایجاد سازد. از این رو کسانی که به سمت داشتن این محصول جذب می شوند می توانند بدون مشکل و با رضایت کامل اوقات خوشی را سپری کنند.

خرید بسکتبال بادی اینتکس مدل 56501

کم جا بر روی سطح آب

این محصول به دلیل داشتن ابعاد کوچک بر روی سطح آب فضای کمی را به خود اختصاص می دهد در نتیجه فضای کمی اشغال می شود و می توان به راحتی از وجود آن بهره مند شد. این محصول دلخواه و زیبا دارای قابلیت استفاده طولانی مدت است و در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. درنتیجه بهترین گزینه برای داشتن تفریحات آبی است.

خرید بسکتبال بادی اینتکس

بسکتبال بادی اینتکس محصول منحصر به فرد است که برای موقعیت استفاده بر روی سطح آب طراحی شده است. جهت خرید آن به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

برند
INTEX
طول
94 CM
عرض
51 CM
ارتفاع
71 CM
جنس
PVC
ضخامت جنس
0.25 MM
تعداد دریچه باد
3 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
0.5 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای توپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...