تخته شنا بادی اینتکس مدل 58167

intex 58167

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
24%
216,000
166,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تخته شنا بادی اینتکس مدل 58167 از سری محصولات بادی پر طرفدار و پر فروش اورجینال می باشد که توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی شده است. همانطور که می دانید کمپانی اینتکس از بزرگ ترین و معروف ترین برند های تولیدی محصولات بادی از جمله لوازم تفریحی آبی و شنا بوده که شما می توانید با خیال راحت محصولات این برند را خریداری کنید. لازم به ذکر است کودکان می توانند با استفاده از این شناور بادی به خوبی بر روی آب شناور مانده و به بازی و شنا کردن بپردازند. گفتنی است این شناور بادی روی آب علاوه بر استفاده روی آب برای تفریح، می تواند به عنوان آموزش شنا و یاد گیری آن نیز محصول بسیار کاربردی و کار آمدی محسوب گردد که لذت شنا کردن را برای مصرف کننده دو چندان نماید. 

رویه و جنس این کالا ساخته شده از جنس پی وی سی طرح چرم درجه یک و عالی بوده که در مقابل ضربات و همچنین شرایط جوی مختلف مقاوم است و به راحتی دچار آسیب و خرابی نمی شود. همچنین شایان ذکر است از این محصول به دلیل داشتن وزن کم و ناچیز به راحتی می توانید در هر مکان و جایگاهی استفاده کرده و آن را با خود حمل و جا به جا کنید. با توجه به آسیب پذیر بودن این شناور بادی، ممکن است بر اثر ساییدگی و یا برخورد اجسام تیز با محصول بدنه آن پاره یا سوراخ شود که جای نگرانی نیست زیرا به همین دلیل شرکت های سازنده محصولات بادی اینتکس برچسب هایی را با عنوان برچسب تعمیرات طراحی کرده که با استفاده از آن ها می توانید محصول بادی خود را تعمیر یا ترمیم کنید، تعدادی از این برچسب های تعمیراتی در داخل بسته بندی محصول موجود است که می توانید از آن استفاده کنید. همچنین شما می توانید جهت سفارش این کالا به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

نوع تفریحی
 طول 79 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 500 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ  
 نوع پمپ-----
 سایر ویژگی هامناسب کودکان بالای سه سال
رنگ زرد
ظرفیت 10 گالن
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...