تخت بادی اینتکس مدل 64412

تخت 1 نفره بادی ارتفاع 46

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 191 CM
  • عرض: 99 CM
  • ارتفاع: 46 CM
7%
2,450,000
2,300,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت  بادی  1  نفره  اینتکس  مدل  64412  محصولی  جدید  و  بسیار  با  کیفیت  از  فروشگاه  سعید  اینتکس  دارای  ارسال  فوری  و  کارت  گارانتی  مهر  شده  با  مسئولیت  سعید  اینتکس  می  باشد.

محصولات مرتبط

تخت بادی تک نفره مدل 64412  یکی از پرفروش ترین تخت های بادی شرکت اینتکس می باشد. این تخت با داشتن ارتفاع زیاد 46 سانتی متری کیفیت خواب بالاتری را به هنگام استراحت برای شما به ارمغان میاورد. ساختار داخلی این تخت دارای شبکه های تقویت شده به صورت دوبل می باشد که موجب مقاومت بالای این تخت گردیده است. شکل ظاهری این تخت ساده طراحی شده است و مناسب برای تمامی سلیقه ها می باشد. تخت با کد 64412 دارای رویه و دیواره جیر است و قابل شست و شوست. جنس رویه جیر این تخت موجب می گردد به هنگام استراحت سطحی لطیف بدون کوچکترین آزار و اذیتی را تجربه نمایید.

 تخت بادی به  راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد و برای همین جهت یک کیف بسیار زیبا و  مستحکم برای آن تعبیه شده که  شما می توانید محصول را به خوبی در آن جا  داده و با خود حمل نمایید . یکی از  مزیت هایی که لوازم بادی دارند این است که در صورتی که محصول شما به هر  دلیل و مورد کثیف شد و یا دچار لک شد، بدون هیچگونه محدودیت و نگرانی می  توانید محصول خود را با استفاده از هر نوع ماده شوینده آن را شستشو دهید . و  با قرار  دادن آن در محیطی باز و قرار دادن در مجاورت هوای آزاد در مدت  زمانی کمتر از چند دقیقه محصول خود را بصورت کاملا تمیز و مشابه روز اول  استفاده نمایید . روی بدنه ی این محصول یک پمپ باد برقی تعبیه شده که می  تواند محصول شما را در مدت زمانی کمتر از 4 دقیقه کاملا باد نماید و یا  بلعکس در صورت نیاز باد آن را تخلیه نموده و کاملا وکیوم نماید.

 دریچه ی  ورودی هوای پمپ به گونه ای است که با چرخاندن آن به سمت راست برای باد کردن  محصول و با چرخاندن آن به سمت چپ برای خالی کردن باد محصول شروع به کار می  نماید . در کنار دریچه ی ورودی هوای پمپ یک کلید تعبیه شده که برای خاموش و  روشن کردن پمپ باد کارایی دارد . در صورت نیاز داشتن به توضیحات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا توضیحات فنی و تخصصی بیشتری را به شما ارائه نمایند .

نوع طراحی و ساخت محصول

تخت بادی اینتکس مدل 64412 محصولی است که از نظر نوع طراحی جزو محصولات ایده آل و در عین حال زیبا و باکیفیت بازار به شمار می رود که شرکت اینتکس نیز سعی کرده تا با خیالی راحت و آسوده دست به تولید و ارائه این محصول بزند. در همین رابطه نیز باید اشاره کنیم که این محصول دارای بدنه ای است که یک سری خطوط موازی بر روی بخش اصلی این محصول دیده می شود و همین ویژگی باعث شده تا یک کالای فوق العاده ایده آل را در اختیار داشته باشید و حالتی طبی را برای شما خلق کند. هم چنین رویه اصلی این محصول نیز به صورت طوسی رنگ شکل گرفته است که رنگی جذاب بوده و برای همه سلیقه ها مناسب خواهد بد. به جز این مورد شما می توانید بخش های کناری این محصول را هم با رنگ تیره ببینید که ترکیب و کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ سبب جذابیت دو چندان این کالا شده است. به جز این موارد نیز پمپ متصل به بدنه این تخت هم از دیگر خصوصیات و ویژگی های طراحی این کالا به شمار می رود.

تخت بادی اینتکس مدل 64412

کیفیت و جنس بدنه

در رابطه با کیفیت و جنس بدنه این محصول نیز باید به یک سری نکات اشاره کنیم. شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این کالا به صورت یکدست از نوع پارچه مخمل طراحی و تولید شده است که این جنس سبب شده تا مشتریان بتوانند بدون نگرانی و با بهره مندی از کیفیت بالای این محصول خرید را انجام دهند. این مخمل بودن تخت باعث شده تا امکان تمیز کردن این کالا به سادگی برای شما فراهم باشد. هم چنین این جنس به گونه ای است که به راحتی آسیب نخواهد دید و در مقایسه با بدنه های برزنتی کیفیت بالایی را از خود به جای گذاشته است.

ابعاد و اندازه های تخت بادی

مسئله مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم ابعاد این تخت بادی می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول در طول 191 سانتی متر و در عرض 99 سانتی متر تولید و عرضه شده است که این مسئله نیز بسیار مهم خواهد بود زیرا برای یک نفر بزرگسال ابعاد فوق العاده ایده آلی به شمار می رود. علاوه بر این ها از نظر ارتفاع هم این کالا دارای ارتفاع 46 سانتی متری می باشد که از این حیث هم قطعا ارتفاع مناسب و خوبی را می توانید در اختیار داشته باشید. در کنار این موارد وزن 6.60 کیلو گرمی این کالا هم عاملی است که حمل و نقل این تخت بادی را ساده و آسان کرده است.

خرید تخت بادی اینتکس مدل 64412

خرید و ثبت سفارش

با توجه به توضیحات و نقد و بررسی کامل این محصول حال شما این مزیت را در اختیار دارید که به ساده ترین شکل ممکن خرید و ثبت سفارش این تخت بادی را از سایت فروشگاه سعید اینتکس به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید. قیمت ارزان این محصول در کنار ارائه خدمات پس از فروش باعث شده تا مشتریان در سراسر کشور با اطمینان خاطر سفارش خود را به ثبت برسانند.

برند
INTEX
طول
191 CM
عرض
99 CM
ارتفاع
46 CM
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
140 KG
وزن بسته بندی
6.600 KG
پمپ باد برقی
دارد
کیف حمل
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
مدت زمان باد شدن
2 MIN

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...