تخت بادی اینتکس مدل 64424

intex 64424

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 203 CM
  • عرض: 152 CM
  • ارتفاع: 42 CM
1,850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت  بادی  اینتکس  مدل  64424  دارای  ضمانت نامه  معتبر  و  پمپ  باد  برقی  و  کیف  حمل  و  جابجایی  زیر  قیمت  بازار

محصولات مرتبط

تخت بادی 64424 یک تخت بادی شیک و با دوام از شرکت اینتکس می باشد.یک گزینه ی مناسب جهت استفاده روزمره و یا استفاده در سفر و یا محل کار می باشد.قسمت رویه این تخت بادی از pvc با روکش جیر ساخته شده و با رنگ مشکی زیبایی خاصی را به محصول اثر بخشیده.قسمت دیواره های کناره به حالت pvc و با رنگ سورمه ای در نظر گرفته شده است.در قسمت جلوی تخت یک پمپ باد برقی دو حالته تعبیه شده که دارای یک دگمه خاموش و روشن و یک دریچه باد دایره ای شکل است.جهت باد زدن و یا خالی کردن باد این محصول می بایست از این پمپ باد استفاده نمایید و با چرخاندن دریچه ی باد به سمت راست و یا چپ، انتخاب نمایید که محصول باد شود و یا باد آن خالی شود.
تخت بادی بعلت حجم کم بسته بندی ، گزینه ای کاملا مناسب برای استفاده در مسافرت و یا محل کار می باشد . هنگامی که شما قصد دارید به محلی بروید ، براحتی میتوانید آن را با خود جابجا نمایید.بر روی سطح محصول خطوطی بصورت افقی قابل مشاهده هست که این خطوط درواقع شبکه های تقویت تخت بادی می باشد که سطح بالا را به سطح پایین متصل نموده و باعث می شود شکل و فرم محصول کاملا حفظ شود و زمانیکه رو آن دراز می کشید دفرمه نشود. تخت بادی 64424 یکی از تخت های بادی شرکت اینتکس بوده که دارای خاصیت کاملا طبی بوده و زمانی که روی آن دراز می کشید به خوبی قسمت های گود بدن شما را که با سطح تخت تماس دارد را پوشش می دهد. تخت بادی با روکش جیر کاملا قابل شستشو بوده و در صورتی که دچار کثیفی و یا لک شد ، بدون کوچکترین زحمتی می توانید آن را با مقاری کف و آب شستشو دهید.برای شستشو دادن از هیچ وسیله ای برای تمیز کردن قسمت جیر استفاده ننمایید تا به جیر آن آسیب وارد نشود.ابعاد تخت بادی به گونه ای در نظر گرفته شده که برای استراحت 2 نفر بزرگسال کاملا مناسب می باشد.


تخت بادی اینتکس مدل 64424 یکی از جدیدترین و باکیفیت ترین تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که ساخته شده از جنس PVC با دو نوع روکش طرح چرم و جیر می باشد. محصولی برای استفاده در اتاق های خواب و نشیمن برای تمام سنین از جمله بزرگسالان بوده که با داشتن نشیمنگاه مواج و رویه ای راحت این کالا را به یک تخت بادی طبی و ضد تعریق تبدیل کرده و البته وجود روکش با پارچه جیر در قسمت نشیمنگاه خود نیز تاثیر بسزایی در راحتی استفاده از آن و مقاومت بالا در برابر تعریق مصرف کننده گذاشته است.

 این محصول به علت حجم کم در بسته بندی، گزینه ای کاملا مناسب برای استفاده در مسافرت ها و یا محل کار بوده و همچنین هنگامی که شما قصد دارید به محلی بروید به راحتی می توانید آن را با خود جابجا نمایید. لازم به ذکر است بر روی سطح محصول خطوطی قابل مشاهده است که این خطوط درواقع باعث می شود تا شکل و فرم محصول کاملا حفظ شود و یا زمانی که بر روی آن دراز می کشید دفرمه نشود. روکش این کالا کاملا قابل شستشو بوده و در صورتی که دچار کثیفی و یا هرگونه لک شد، بدون کوچکترین زحمتی می توانید آن را با مقداری کف و آب شستشو دهید. ابعاد این تخت بادی به گونه ای در نظر گرفته شده که برای استراحت 2 نفر بزرگسال کاملا مناسب است و همچنین از سری تخت خواب های بادی پر طرفدار و پر فروش این شرکت بوده که علاوه بر داشتن ویژگی های بسیار کارآمد و جذاب، از وزن و حجم مناسبی نیز برخوردار است. محصولی که می تواند یک جایگزین عالی برای تخت های فلزی و یا چوبی در محل مورد استفاده شما باشد. این محصول با داشتن 48 ساعت مهلت تست، ساک حمل و برچسب تعمیرات توسط فروشگاه اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه می باشد.

برند
INTEX
طول
203 CM
عرض
152 CM
ارتفاع
42 CM
ظرفیت
2 نفر
تحمل وزن
273 KG
وزن بسته بندی
7 KG
پمپ باد برقی
دارد
کیف حمل
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
مدت زمان باد شدن
3 MIN

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...