تخت بادی اینتکس مدل 64446

intex 64446

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 203 CM
  • عرض: 152 CM
  • ارتفاع: 51 CM
7%
4,000,000
3,750,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت  بادی  اینتکس  طرح  لوکس  دو  نفره  مدل  64446  با  کارت  گارانتی  واقعی  بابت  صدمه  دیدن  بدنه  توسط  مشتری

محصولات مرتبط

تخت بادی لولکس با کد 64446 یکی از تخت های بادی شرکت اینتکس بوده که دارای کیفیت ظاهری مطلوبی نسبت به سایر تخت های بادی اینتکس می باشد. این تخت بادی همواره از ساختار شبکه های خوبی نیز برخوردار است.منظور از ساختار شبکه، اتصالاتی هست که در لایه های داخلی محصول قرار گرفته و سطح بالایی را به سطح زیرین محصول متصل نموده و باعث می گردد شکل و فرم محصول بدست آید. شیار ها و خطوط افقی که روی سطح محصول به خوبی دیده می شوند درواقع همان شبکه های تخت بادی می باشند. شبکه ها زمانی که بصورت افقی تعبیه می شوند، کیفیت خواب مطلوبی را به خریدار با خود به ارمغان می آورد. همانگونه که در تصویر مشاهده کردید تخت بادی لولکس و یا تخت بادی با کد 64446 به حالت دو لایه هست و به ظاهر انگار دو عدد تشک بادی به روی هم قرار گرفته.اما در واقع این تخت بادی بصورت یک تکه هست و فقط دیواره ها در اطراف تخت بادی حالت تو رفتگی دارد. و برای باد شدن از یک قسمت ، تمام سطوح تخت بادی شما باد می شود. جنس روی محصول بصورت جیر با خاصیت ضد تعریق می باشد و با سایر نمونه های مشابه اندکی تفاوت دارد. برای این محصول جیر با حالت مشبک در نظر گرفته شده است و همراه با آن از مقدار اندکی پشم گوسفند در مواد اولیه ی آن بکار گرفته شده است.

 این عامل باعث گردیده که قسمت جیر از لطافت بیشتری نسبت به سایر مدل های مشابه برخوردار باشد. تخت بادی لوکس با کد 64446 یک تخت بادی با خاصیت کاملا طبی بوده و برای استفاده روزمره گزینه ای کاملا مناسب می باشد.افرادی که دچار دردهای مفصلی هستند نیز با خیالی اسوده می توانند از این محصول استفاده نمایند. در قسمت جلوی تخت بادی یک پمپ باد برقی تعبیه شده که دارای یک دگمه و یک دریچه باد دایره ای شکل می باشد. برای باد کردن محصول بوسیله این دکمه و چرخاندن دریچه باد به سمت چپ و یا راست می توانید انتخاب کنید که محصول باد شود و یا باد موجود در آن خالی شود. در نظر داشته باشید این تخت بادی 100% قابل شستشو بوده و در صورتی که دچار لک و یا کثیفی شود بوسیله آب و اندکی مایع شستشو می توانید آن را کاملا تمیز نمایید. همواره از این تخت بادی می توانید در شرایطی مانند مسافرت و یا محل کار براحتی استفاده نمایید.هنگامی که محصول را جمع آوری می کنید حجم آن بسیار کم بوده و فضای اندکی را اشغال می نماید. از همین جهت در مکان های کوچک نیز بسیار کاربردی می باشد. ضمنا در نظر داشته باشید ابعاد تخت به گونه ای در نظر گرفته شده که برای استفاده 2 نفر بزرگسال کاملا مفید و مناسب می باشد.


تخت بادی اینتکس مدل 64446 از تخت های با طراحی فوق العاده حرفه ای و ایده آل از شرکت اینتکس بوده که با ساختار و کیفیت عالی خود یکی از مناسب ترین تخت های بادی برای مسافرت، ویلا، چادر، کمپینگ و اتاق خواب های شما برای استفاده تمامی سنین می باشد. این کالا در مقایسه با دیگر تخت های موجود در سایت به عنوان یکی از با کیفیت ترین و بروز ترین تخت های بادی قرار گرفته که با استاندارد های لازم و ظاهری نوین طراحی و تولید شده، پس به همین دلیل یکی از پر کاربرد ترین محصولات بادی برای استفاده در هر مکان مورد نظر بخصوص در سفر ها خواهد بود. در واقع جنس بدنه اصلی این کالا ساخته شده از جنس پلاستیک پی وی سی با رویه کاملا جیر بوده که تنها از روکش طرح چرم برای قسمت کفی آن به کار برده شده تا ساختار بدنه چند لایه و ضخیمی را ایجاد کند، این بدنه با وجود ضخامت بالا انعطاف بسیار خوبی نیز داشته و به همین جهت می تواند در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع آوری باشد.

 یکی دیگر از ویژگی های خوب این نوع جنس بدنه قابلیت شستشوی آن بوده و همچنین قابلیت کشسانی بالایی را به همراه دارد که هنگام دراز کشیدن تخت خواب دچار فر رفتگی عمیق و افت ظاهر نشده و با هر بار راه اندازی شکل اولیه خود را حفظ می نماید. این محصول با توجه به جنس بدنه و ابعاد متناسب خود دارای تحمل وزن 273 کیلوگرمی بود که تحمل وزن بسیار خوبی برای استفاده دو نفر می باشد. این تحمل وزن در واقع تحمل وزنی کاملا استانداردی بوده که هر تخت بادی دارای چنین ویژگی می باشد. این کالا از محصولات شکیل و باکیفیت از کمپانی اینتکس بوده که با قیمتی مناسب، تست سلامت کالا و ضمانت نامه به بازار ایران عرضه شده پس اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس، یک خرید آنلاین و مطمئن را با ما تجربه کنید.

تخت بادی اینتکس مدل 64446 یکی از جدید ترین محصولات بادی ساخته شده در شرکت اینتکس میباشد که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. تخت های بادی بهترین محصول برای جایگزینی با تخت های فلزی و یا چوبی بوده و قابل استفاده در هر محل مورد نظر خواهد بود. برای آشنایی بیشتر و راهنمایی برای خرید تخت بادی اینتکس مدل 64446 با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم.

تخت بادی اینتکس مدل 64446

جنس بدنه تخت بادی

 یکی از ویژگی های خوب تخت بادی اینتکس مدل 64446 داشتن رویه کامفورت بوده که قابلیت طبی بودن را به این محصول بخشیده است. داشتن بدنه نرم، ضد تعریق، طبی و مواج همگی ویژگی هایی مهم و کاربردی در این کالا هستند که این تخت خواب را به یکی از بهترین ها در میانن  همنوعان خود تبدیل کرده است.یکی از مهمترین ویژگی های یک محصول بادی جنس به کار رفته در طراحی و ساخت آن است که این محصول در این مورد بسیار موفق عمل کرده است.جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک وینیل با رویه تمام جیر (مخمل) بوده که از ضخامت و کیفیت بالایی برخوردار است. این بدنه قابلیت تحمل فشار بالایی را داشته که نشان دهنده دوام بالای تخت می باشد. به غیر از قسمت های کناری و رویه تخت برای قسمت زیرین این محصول از روکش طرح چرم استفاده شده تا هنگام استفاده بر روی انواع کاشی ها به زمین جذب شود. اما برای لایه های داخلی این تخت از فایبرتک به صورت موازی استفاده شده تا استقامت تخت خواب بادی را افزایش دهد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن تخت بادی

ابعاد تخت بادی اینتکس مدل 64446 به صورت طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 51 سانتی متر بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده در منزل خواهد بود. و با این ابعاد تا ظرفیت 3 نفر را میتواند پذیرا باشد اما پیشنهاد میشود برای راحتی بیشتر و جلوگیری از صدمه به تشک بیشتر از دو نفر از آن استفاده نکنند.با توجه به جنس بدنه و ابعاد، تحمل وزن این تخت برابر 195 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب برای این محصول خواهد بود. گرچه می توان با استاندارد باد کردن این کالا حدود 10 کیلوگرم نیز به تحمل وزن آن افزود. وزن بسته بندی این محصول 11 کیلوگرم می باشد. 

تخت بادی اینتکس مدل 64446

طراحی و ساخت تخت بادی

طراحی بدنه تخت بادی اینتکس مدل 64446 به صورت مستطیلی بوده که به صورت دو قلو یا دو تکه متصل به هم ساخته شده است. بدنه ای با دوام بسیار بالا که رویه ای مواج داشته که علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای نشستن یا خوابیدن به دلیل عبور جریان هوا از تعریق زیاد مصرف کنندگان جلوگیری می کند. طراحی قسمت های کناری این تخت نیز به صورت طبقه ای بوده که به مقاومت و زیبایی بدنه کمک شایانی کرده است. طراحی بدنه این محصول به گونه ای بوده که می توان از آن در هر محل مورد نظری مانند اتاق های خواب و نشیمن استفاده کرد.

جمع بندی

تخت بادی اینتکس مدل 64446 یکی از بهترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی تولید شده بوده که از قابلیت های مهمی همچون ضد تعریق و طبی بودن بهره مند است. این تخت خواب بادی دارای کیفیت بالای ساخت میباشد و با رعایت کردن اصول مراقبتی میتوانید تا سالها آن را مورد استفاده قرار دهید.این تخت بادی همچنین در مدت زمان کمی قابل راه اندازی و جمع کردن خواهد بود. برای خرید تخت بادی اینتکس مدل 64446 با مناسب ترین قیمت و کیفیت و ضمانت اصل بودن کالا می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

برند
INTEX
طول
203 CM
عرض
152 CM
ارتفاع
51 CM
ظرفیت
2 نفر
تحمل وزن
273 KG
وزن بسته بندی
11.3 KG
پمپ باد برقی
دارد
کیف حمل
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
مدت زمان باد شدن
3.5 MIN

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...