تخت بادی اینتکس مدل 64456

intex 64456

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 191 CM
  • عرض: 99 CM
  • ارتفاع: 46 CM
1,650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت  خواب  بادی  1  نفره  اینتکس  مدل  64456  دارای  روکش  جیر  ضد  حساسیت  و  پمپ  باد  برقی  و  کیف  حمل  و  جابجایی  با  خاصیت  طبی  بودن  با  قیمتی  مناسب  و  ارزان  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  در  کرج

محصولات مرتبط

تخت بادی اینتکس مدل 64456 از محصولات جدید و بی نظیر با ساختاری با کیفیت توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید شده و با کمترین قیمت عرضه می گردد. رویه این تخت بادی از دو جنس مرغوب و با دوام پی وی سی براق طرح چرم و پارچه جیر تولید شده که از این نوع اجناس از مقاومت بالایی در برابر وزن بالا و ضربه برخوردار بوده و به همین جهت این کالا را می توان در تمام مکان های خانگی و مسافرتی، برای تمام سنین حتی افراد بیمار و سالخورده نیز استفاده کرد. البته لازم به ذکر است این کالا بادی از رویه ای بسیار نرم و لطیف بوده که سطح آن به صورت مشبک و مواج طراحی شده و این عامل باعث شده تا برای شما بستری راحت و آرام فراهم باشد تا در زمان استفاده حس خوشایندی را تجربه نمایید. 

علاوه بر این موارد گفته شده از دیگر ویژگی های این تخت خواب می توان به راه اندازی سریع محصول توسط پمپ باد( قابل خرید از شرکت اینتکس) اشاره کرد، که تنها کافیست با اتصال آن به برق محصول خود را در کمتری زمان ممکن نصب و راه اندازی کنید. همچنین در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات برای تعمیر محصول و یک دفترچه راهنما می باشد که به شما کمک می کند که محصول خود را به راحتی راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید. علاوه بر این موارد، بدنه این محصول نیز با داشتن انعطاف پذیری بالا و وزن کم، به شما کمک می کند که محصول خود را به کوچکترین سایز ممکن تبدیل کنید تا به راحتی بتوانید آن را حمل و جا به جا نمایید. تمامی این موارد در کنار بدنه فوق العاده ضخیم و مقاوم این محصول، از مهمترین مزایای این تخت بادی به شمار می رود و شما خریداران عزیز می توانید هم اکنون آن را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید. 

برند
INTEX
طول
191 CM
عرض
99 CM
ارتفاع
46 CM
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
140 KG
وزن بسته بندی
6.85 KG
پمپ باد برقی
دارد
کیف حمل
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
مدت زمان باد شدن
2 MIN

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...