تخت بادی اینتکس مدل 64464

intex 64464

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 203 CM
  • عرض: 152 CM
  • ارتفاع: 51 CM
14%
3,700,000
3,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت  بادی  اینتکس  مدل  64464  طرح  خوشخواب  دو  نفره  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  دارای  کارت  گارانتی  و  پمپ باد  برقی

محصولات مرتبط

تخت بادی دو نفره طرح خوشخواب تشکیل شده از دو لایه ی روی هم که سطح بالا و پایین به یکدیگر متصل هستند. طرح رویه بیرونی این تخت به صورت مواج است که ظاهر این تخت را بسیار شبیه به خوشخواب های موجود در بازار می نماید و به همین دلیل این تخت، طرح خوشخواب نامیده شده است. جنس رویه این تخت مخمل ضد تعریق است و در صورت کثیف شدن به راحتی قابل شست و شو است. رویه این تخت دو لایه است. یک سوراخ روی سطح آن به منظور برقراری جریان هوا بین این دو لایه دیده می شود که لایه خارجی حکم پارچه رو انداز روی تخت را دارد. کف تخت طرح خوشخواب، از جنس pvc است که بسیار مستحکم است. ساختار درونی این تخت مشبک است و از به روزترین تکنولوژی به منظور ساخت آن استفاده شده است. ارتفاع 51 سانتی متری این تخت موجب افزایش کیفیت خواب می گردد. این تخت تحمل 273 کیلوگرم وزن را دارد. درون بسته بندی این تخت کیف حمل برای سهولت در جابه جایی در سفر ها و نگهداری در منزل موجود است.
از مزیت های این تخت پمپ برقی متصل به بدنه می باشد که دیگر نیاز ندارید به صورت جداگانه از این شرکت پمپ تهیه نمایید. این پمپ در عرض 4 دقیقه تخت شما را باد می کند. شما به کمک این پمپ می توانید باد تخت را نیز تخلیه نمایید و آن را جمع آوری کنید و در کیف حمل نگهداری نمایید. به یاد داشته باشید از زیاد باد زدن تخت خودداری کنید تا موجب افزایش طول عمر تخت شود. تخت را تا جایی باد بزنید که صدای پمپ تغییر کند و چروک روی تخت صاف گردد و تخت نرمی و انعطاف خود را داشته باشد. قابل به ذکر است شرکت سعید اینتکس این محصول را گارانتی کتبی نموده و جهت خدمات و تعمیرات رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.


تخت بادی اینتکس مدل 64464 مدلی دیگر از تخت خواب های بادی جدید شرکت اینتکس بوده که دارای کیفیت ساخت بالا و راحتی بسیار عالی می باشد. این محصول یکی از بهترین و بزرگترین تخت های بادی تولید شده جدید بوده که در واقع یکی از بهترین تخت های بادی تولید شده توسط این شرکت محبوب محسوب شده که از بهترین جنس بدنه برای ساخت آن ها استفاده شده تا باعث افزایش کیفیت و همچنین طول عمر این تخت خواب شود. لازم به ذکر است جنس بدنه اصلی ساخته شده از پلاستیک PVC دو لایه به همراه دو نوع روکش جیر و طرح چرم می باشد که از روکش جیر برای سطح رویه و دیواره های تخت و از روکش طرح چرم نیز برای قسمت کف به کار برده شده تا با توجه به طراحی گود قسمت کف عمل هواگیری را به منظور جلوگیری از حرکت های اضافی انجام دهد و همچنین استفاده از روکش جیر یا همان مخمل برای تخت های بادی باعث ایجاد محلی نرم و بسیار راحت برای خواب شده و تا حدودی در برابر تعریق بالا مقاومت کافی را از خود نشان خواهد داد.

 همانطور که قابل مشاهده است این کالا از ساختار دو طبقه و یا دو تکه برخوردار بوده که این بدنه با وجود ساختار دو تکه به هم متصل است و تنها از طریق یک دریچه باد هر دو قسمت اصلی بدنه راه اندازی می شود. طراحی سطح رویه بدنه نیز به شکل مواج و مشبک بوده که این نو طراحی کاملا اعضای بدن را پوشش داده و با عبور بهتر جریان هوا از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری می کند. لازم به ذکر است ساختار سطح رویه بسیار مستحکم و مقاوم بوده و از همین رو سطحی کامفورت و طبی را ایجاد کرده است. این محصول در قسمت درز ها و اتصالات از دوخت فوق العاده محکمی بهره برده تا دارای طول عمر بالا و کیفیت مناسبی برای این محصول باشد. شما می توانید این محصول را از طریق فروشگاه اینتکس به راحتی خریداری نمایید.

برند
INTEX
طول
203 CM
عرض
152 CM
ارتفاع
51 CM
ظرفیت
2 نفر
تحمل وزن
273 KG
وزن بسته بندی
16.5 KG
پمپ باد برقی
دارد
کیف حمل
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
مدت زمان باد شدن
4 MIN

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...