تخت بادی اینتکس مدل 64468

intex 64468

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 203 CM
  • عرض: 152 CM
  • ارتفاع: 51 CM
33%
2,900,000
1,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت  اینتکس  طرح  فوم  دار  مدل  64468  اینتکس  در  مرکز  فروش  سعید  اینتکس  با  ضمانتنامه  کتبی  و  ارسال  به  سراسر  کشور

محصولات مرتبط

تخت دو نفره مدل فوم دار با کد 64468 تختی طبی است که موجب پیشگیری از آسیب دیدن فیزیک شما در هنگام خواب می گردد و با ساختار پیشرفته خود مناسب برای تمامی افراد است. همچنین این تخت برای افرادی که با مشکلات درد مفاصل و کمردرد درگیرند گزینه بسیار مناسبی است. طراحی این تخت از تکنولوژی نوین بهره گرفته است. این تخت مستطیلی شکل با سطحی ساده به رنگ طوسی است که مناسب برای تمامی سلیقه هاست. رویه این تخت دو لایه است. لایه زیرین تشکیل شده از فوم که احساس نرمی را به هنگام دراز کشیدن روی تخت احساس می کنید. رویه بالایی از جنس جیر است که حکم روکش را دارد. بر روی روکش این تخت دو سوپاپ دیده می شود که موجب برقراری جریان هوا بین رویه بالایی و زیرین می شود که این امر موجب می گردد به هنگام خواب دچار تعرق نشوید. در صورت کثیف شدن تخت می توانید با شامپو فرش و دستمال آن را تمیز کنید. جنس رویه قابل شست و شو است. درون بسته بندی این تخت کیف حمل با مقاومت و استحکام بالا به منظور جابه جایی آسان و نگهداری تخت موجود است.
این تخت دارای پمپ برقی متصل به بدنه ی تخت است که منبع تغذیه آن برق شهری است. طول سیم این پمپ 2 متر می باشد. این پمپ قادر است در عرض 3.5 دقیقه تخت را باد کند. همچنین این پمپ باد داخل تخت را نیز تخلیه می نماید. نکته مهم این است که تخت را باید تا هنگامی باد بزنید تا چروک های سطح تخت صاف شود و تخت انعطاف داشته باشد. زمانیکه باد تخت به حد مناسب خود برسد صدای پمپ تغییر خواهد کرد. قابل به ذکر است شرکت سعید اینتکس این محصول را گارانتی کتبی نموده و جهت خدمات و تعمیرات رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.


تخت بادی اینتکس مدل 64468 از سری تخت خواب های بادی تولید شده از سوی شرکت اینتکس بوده که از ارتفاع متناسبی برخوردار می باشد. این محصول در بین با کیفیت ترین و ساده ترین تخت های بادی اینتکس قرار گرفته که محل خواب و استراحت بسیار مناسبی برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. همچنین این تخت مستطیلی شکل با سطحی ساده به رنگ طوسی بوده که مناسب برای تمامی سلیقه ها می باشد. این کالا محصولی با ساختار بدنه مقاوم و با دوام بوده که می تواند برای هر مصرف کننده ای به خصوص بیماران نیز مفید باشد. این تخت از لحاظ ظاهری مشابه بسیاری از تخت های بادی دیگر بوده و اما از لحاظ ساختاری و جنس بدنه تفاوت هایی نیز داشته که در نهایت سبب شده تا این کالا از کیفیت لازم و کافی برخوردار شود. بیاید عنوان کرد که این محصول بدنه ای از جنس پی وی سی با رویه ای از جنس جیر دارد و همچنین بخش های کناری این محصول نیز دقیقا از همان جنس می باشد و البته در کنار این موارد کفی این محصول نیز به صورت پی وی س دو لایه طراحی و تولید شده است که بسیار با کیفیت و مقاوم است. ابعاد و حجم استاندارد و متناسب این کالا نشان می دهد که این محصول تمام استانداردهای لازم را رهایت کرده و مناسب برای استفاده افراد قد بلند نیز می باشد و همچنین تحمل وزنی بسیار عالی دارد که افراد سنگین وزن نیز می توانند به سادگی از آن استفاده کنند. لازم به ذکر است از دیگر ویژگی ها و مزیت های فوق العاده این کالا می توان به داشتن ساک حمل و نقل برای جا به جایی آسوده تر و همچنین برچسب تعمیر اشاره نمود. این تخت بادی توسط فروشگاه اینتکس در کمترین زمان ممکن قابل عرضه به تمامی نقاط کشور خواهد بود.

برند
INTEX
طول
203 CM
عرض
152 CM
ارتفاع
51 CM
ظرفیت
2 نفر
تحمل وزن
273 KG
وزن بسته بندی
11.3 KG
پمپ باد برقی
دارد
کیف حمل
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
مدت زمان باد شدن
3.5 MIN

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...