تخت بادی بالش دار اینتکس intex 64124

intex 64124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
2,950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تخت بادی بالش دار اینتکس intex 64124 با دوام ترین و با کیفیت ترین محصول ارائه شده در دسته بندی محصولات راحتی است که با بدنه طبی می تواند بهترین اوقات را برای افراد رقم بزند و برای آن ها ایجاد سطحی مناسب و استاندارد کند. این تخت بادی دارای تمامی آیتم های استاندارد و مناسب می باشد که می تواند برای بهره مندی افراد در منزل و یا محیط های دیگر کاربرد داشته باشد و برای آن ها لحظات خوشی را رقم بزند. خرید تخت بادی به جای تخت های فلزی و چوبی امری به صرفه می باشد که مزیت های زیادی را به وجود می آورد. با داشتن این محصول دیگر نیازی به خرید تشک خوشخواب نمی باشد و همچنین سطحی به وجود می آید که در زمان نیاز راه اندازی می شود و در زمان دیگر آماده جمع آوری به روشی آسان می شود. به این خاطر خرید تخت بادی توصیه می شود تا بهترین اوقات و شرایط به دست آید و برای افراد شرایط جهت استفاده مداوم ایجاد گردد. تخت بادی دارای برآمدگی در قسمت بالایی خود می باشد که به عنوان بالش بادی سرخود شناخته می شود.

 این بالش بادی سرخود بدون نیاز به وسایل اضافه می تواند شرایط را برای استراحت و خواب مهیا سازد و در نتیجه مهم ترین قیمت در این محصول می باشد. علاوه بر این موارد بدنه به وسیله پمپ باد برقی سرخود که در داخل تخت بادی وجود دارد راه اندازی می شود و در کم ترین زمان محصول آماده استفاده می شود. ساختار داخلی تخت بادی سلولی است که با اتصال به برق سلول ها متورم و باد می شوند و سطحی طبی و راحتی را به وجود می آورند که با قرار گیری بر روی آن ستون فقرات و کمر موقعیت خوبی می گیرند و دچار درد و آسیب نخواهند شد. به این ترتیب مزیت داشتن تخت بادی بیش تر از خرید تخت های چوبی و فلزی می باشد که گران قیمت نیز بوده اند. خرید تخت بادی بالش دار اینتکس intex 64124 با مراجعه به سایت سعید اینتکس انجام می شود.

 نوعخانگی
تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
دارای پمپ باد دو کاره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...