تخت بادی دونفره اینتکس intex 64136

intex 64136

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
7%
3,750,000
3,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تخت بادی دونفره اینتکس intex 64136 بهترین سطح برای به آرامش رسیدن افراد در زمان های مختلف است که هم می توان آن را در منزل مورد استفاده قرار داد و هم قابلیت استفاده در مکان های مختلف را دارد. افراد زیادی تمایل به خرید آن برای تجهیز کردن باغ و ویلا دارند و می توانند به این صورت سطحی راحتی جهت اقامت در شب ایجاد کنند. این محصول با بدنه بزرگ و جادار ظرفیت دو نفره دارد و قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت بودن و ضد تعریق بودن را شامل می شود. داخل بدنه از بافت های سلولی تشکیل شده است که ایجاد استحکام می کند و می تواند بدون ایجاد خرابی برای افراد استفاده طولانی مدت داشته باشد. پمپ بادی که در کنار محصول به صورت رایگان به خریداران داده می شود به صورت دو کاره عمل می کند و به این صورت کار خود را به نمایش می گذارد. 

این محصول دلخواه هم قابلیت باد کردن بدنه و راه اندازی آن را دارد و هم می تواند باد داخل بدنه را مکش کند و به این صورت جمع آوری محصول را انجام دهد. با راه اندزای به وسیله پمپ برقی ساختار سلولی داخل محصول متورم و باد می شود و در نتیجه محصول بزرگ و محکم می گردد و آماده استفاده می شود. زمانی که جمع آوری می گردد نیز باد داخل این ساختار خالی می شود و می تواند به صورت تاشو محصول را جمع اوری نمود. بدنه برای این گونه استفاده سازگاری دارد و دچار مشکل در صورت جمع آوری و راه اندازی مکرر نمی شود. به این خاطرسازگاری زیادی دارد و برای استفاده در مکان های مختلف کاربرد دارد. هر یک از علاقه مندان به خرید تخت بادی دونفره اینتکس intex 64136 می توانند محصول را با برند اینتکس از نمایندگی سعید اینتکس خریداری کنند.

 نوعخانگی
تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
دارای پمپ باد برقی دو کاره ( جدید )
تولید 2022
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...