تخت بادی دو نفره بزرگ بست وی

bestway 67692

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,540,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تخت بادی دو نفره بزرگ بست وی یکی دیگر از باکیفیت ترین انواع تخت خواب دونفره برای استفاده خانگی بوده که طول عمر بالا و بدنه طبی در کنار قیمتی مناسب از دلایل اصلی محبوبیت این محصول به شمار می رود. غالبا تخت های بادی ارتفاعی در حدود 46 تا 51 سانتی متر داشته اما این محصول بدنه ای با ارتفاع 56 سانتی متر داشته تا مصرف کنندگان به راحتی و بدون وارد شدن فشار به ستون فقرات خود بتوانند از روی بستر خود بلند شوند. وزن بدنه این تخت بادی نیز 9 کیلوگرم بوده تا به راحتی جا به جا شده و یا حتی در زمان سفر نیز محصول را در داخل خودروی خود قرار داده و به همراه ببرید، چرا که این محصول در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت تخت بادی دو نفره بزرگ بست وی مربوط به ابعاد بدنه آن بوده زیرا این محصول از عرض بالایی در حدود 193 سانتی متر بهره مند بوده و یک مزیت بزرگ برای محیط خواب شما به حساب می آید. این تخت بادی در بخش لبه بالایی خود یک عدد پمپ باد برقی سرخود داشته که با توجه به قابلیت مکش و پمپاژ می توانید در زمان راه اندازی و جمع اوری محصول خود از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید بدنه اصلی این تخت بادی از جنس پی وی سی سه لایه بوده و ساختار دیواره اصلی آن نیز از سه طبقه تشکیل شده تا این محصول مانند یک خوشخواب فنری و کاملا نرم عمل کند. شما با استفاده از ساک حمل پارچه ای که در داخل بسته بندی این محصول قرار داده شده به راحتی می توانید تخت بادی خود را جا به جا کنید. اگر قصد خرید تخت بادی دو نفره بزرگ بست وی را با مناسب ترین قیمت و کیفیت دارید می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن 227 کیلو گرم
طول 203 سانتی متر
عرض 193 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه pvc جیر ضد تعریق
جنس بخش کناری pvc
جنس کف pvc
پمپ ندارد
نوع پمپ -
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 11 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 طبی و ضد تعرق
 ساختار سه لایه
 راه اندازی 300 ثانیه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...