تخت بادی طبی تاجدار دونفره بست وی

bestway 67483

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,250,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تخت بادی طبی تاجدار دونفره بست وی یکی دیگر از زیباترین انواع تخت خواب برزنتی با رویه نرم و راحت و تحمل وزن بالا جهت مصارف خانگی بوده که توسط کارخانه بست وی طراحی و روانه بازار شده است. تخت خواب بادی دارای تکیه گاه بادی می باشد که رویه ای مواج مشابه با رویه بدنه دارد. محصول مورد نظر را می توان در حالت نشسته و هم به حالت دراز کش مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. از این رو پر استفاده و منحصر به فرد است.

تخت بادی طبی تاجدار دونفره بست وی

بدنه اصلی این تخت خواب بادی از باکیفیت ترین نوع پی وی سی برزنتی ساخته شده که در قسمت کف به صورت دولایه و در بخش رویه از روکش جیر در نظر گرفته می شود. این نوع ررکش رویه موجب شده تا بستر خواب شده نرم و راحت شده و همچنین با در نظر گرفتن ساختار مواج این محل خاصیت ضدتعریق بودن نیز می یابد. زیرا ساختار و برخورداری از خطوط موازی و مواج با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق افراد در زمان خواب اجتناب به عمل می آورد. در لبه بالایی این تخت بادی یک عدد پمپ باد برقی با قابلیت مکش و پمپاژ باد نصب شده تا در زمان راه اندازی و جمع اوری محصول مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این تخت بادی مجهز به یک ساک حمل پارچه ای نیز بوده که می توانید در زمان جا به جایی محصول ، از این ساک حمل استفاده کرده تا بدنه اصلی دچار اسیب نشود. در نظر داشته باشید بدنه این تخت خواب بادی از طول عمر بالایی برخودار بوده و در صورت بروز آسیب قابلیت تعمیر را نیز دارد. اگر شما نیز قصد خرید تخت بادی طبی تاجدار دونفره بست وی را دارید می توانید به صورت اینترنتی و حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن273 کیلو گرم
 طول226 سانتی متر
عرض152 سانتی متر
 ارتفاع74 سانتی متر (تا تکیه گاه)
 جنس رویهPVC با رویه جیر
 جنس بخش کناریPVC طرح چرم
 جنس کفPVC چند لایه
 پمپ
نوع پمپ برقی سرخود 220 ولت
ساک حمل
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای سطح مواج و ضد تعریق
دارای تکیه گاه بادی سرخود
مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...