تخت بادی طبی دونفره بست وی

bestway 67528

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تخت بادی طبی دونفره بست وی یکی دیگر از تخت خواب های بادی استاندارد با رویه مواج و طول عمر بالا بوده که توسط کارخانه بست وی طراحی و به شما معرفی می شود. این تخت خواب بادی با بالش بادی از سری تخت های بادی مرتفع و مناسب بیماران بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل و کامفورت می باشد. محصولی که در میان مقاوم ترین و با کیفیت ترین تخت های بادی این شرکت بوده که از تحمل وزن بسیار خوبی نسبت به ظرفیت خود برخوردار است. این تخت می تواند با توجه به داشتن روکش کامفورت در برابر تعریق بالا نیز مقاومت داشته باشد. طراحی این بدنه به صورت 4 طبقه ای بوده که به زیبایی آن می افزاید.

تخت بادی طبی دونفره بست وی

در بخش لبه بالایی این تخت بادی یک پمپ باد برقی سرخود تعبیه شده تا بتوانید با استفاده از آن محصول را باد کرده و یا مجدد جمع اوری کنید. ساختار درونی این تخت خواب بسیار مقاوم و با کیفیت بالا است . بدین گونه که داخل این تخت خواب الیاف های ابریشمی بسیار مقاوم و با دوام به کار رفته که توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. تحمل وزن بدنه این تخت خواب بادی 295 کیلوگرم بوده که محصول می تواند این میزان وزن را به راحتی و بدون افت کیفیت بر روی خود تحمل کرده و دچار آسیب نشود. با توجه به موارد گفته شده اگر شما قصد خرید تخت بادی طبی دونفره بست وی را دارید می توانید به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه محصول را سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن295 کیلو گرم
 طول203 سانتی متر
عرض152 سانتی متر
 ارتفاع56 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناریPVC
 جنس کفPVC دو لایه
 پمپ
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای بالش بادی سرخود
دارای سطح موج دار
مناسب بیماران
ضد تعرق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...