تخت بادی مسافرتی دو نفره اینتکس intex 64114

intex 64114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
9%
4,950,000
4,550,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تخت بادی بزرگ اینتکس intex 64114 با ظرفیت دو نفره در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است تا آن ها بتوانند لحظات خوشی را سپری کنند و از داشتن این لحظات لذت ببرند. تخت بادی توانسته با داشتن سازگاری و کیفیت بالا برای استفاده در طول عمر بالا کاربرد داشته باشد و بتوانند برای هر یک از کسانی که به دنبال داشتن یک سطح راحتی و استاندارد می باشد استفاده شود. چرا که بدنه تخت بادی دارای تمامی آیتم های استاندارد و ایمن بودن می باشد و با تمامی این خصوصیات ساخته شده است. در نتیجه می تواند با رضایت کامل برای هر یک از افراد کاربرد داشته باشد و برای آن ها دارای بیش ترین میزان کارایی باشد. به هر ترتیب این محصول کاربردی در منزل نیز استفاده می شود و می تواند جایگزین تخت خواب های فلزی و چوبی باشد که قیمت های زیادی نیز دارند. 

علاوه بر منزل از تخت بادی می توان به جهت تجهیز کردن باغ و ویلا به وسایل راحتی و طبی استفاده کرد تا با مراجعه به این محیط ها اقامت در شب نیز انجام گیرد و بتوان از این اقامت لذت برد. تخت بادی بدنه ای بزرگ و جادار دارد که رویه ای طبی و مواج شامل آن می شود تا کمر و ستون فقرات در شرایط استاندارد باشند و بتوانند از بروز درد و آسیب در امان باشد. به هر حال با وجود بدنه بزرگ تحمل محصول نسبت به فشار وزن افراد نیز بالا می رود و می تواند سازگار ترین موقعیت را ایجاد کند. محصول مورد نظر دارای پمپ باد برقی سرخود می باشد که با اتصال به برق ساختار سلولی داخل بدنه را متورم می کند و می تواند در کم ترین زمان محصول را برای بهره برداری و استراحت آماده سازد. به جهت خرید آسان و دسترسی آسان به تخت بادی بزرگ اینتکس intex 64114 می توان به سایت سعید اینتکس مراجعه کرد و محصول را سفارش داد.

 نوعخانگی
تحمل وزن 272 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای پمپ باد برقی یو اس بی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...