تخت بادی یک نفره سبز رنگ

intex 67716

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 191 CM
  • عرض: 99 CM
  • ارتفاع: 47 CM
9%
4,500,000
4,100,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تخت بادی یک نفره سبز رنگ یک محصول زیبا و ساده متشکل از رنگ جذاب سبز بوده که رویه مواج داشته و ضد تعریق است. جنس بدنه این محصول از نوع پی وی سی تمام مخملی بوده و دارای ساک حمل نیز می باشد که جزو مزایای این محصول است. این تخت خواب بادی دارای یک بالش سر خود نیز بوده که از دریچه جدا گانه ای باد می شود و می تواند در راحت تر بودن تخت خواب تاثیر بسزایی داشته باشد. لازم به ذکر است بخش کناری این تخت بادی نیز از پی وی سی طرح چرم بوده و ساختار درونی این تخت خواب بادی از پلاستیک های فشرده تهیه شده که به علت شفاف بودن رنگ بدنه این قسمت تخت خواب از نمای بیرون هم قابل مشاهده است. در رابطه با جنس بدنه این تخت بادی نیز باید عنوان کرد که یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین تخت خواب های موجود در بازار از نظر جنس بدنه بوده و این کالا تمامی استاندارد های تولیدی و ساخت یک محصول بادی را رعایت کرده است.

تخت بادی یک نفره سبز رنگ

در بسته بندی این کالا نیز یک ساک حمل یا جابجایی قرار داده شده تا بیش از پیش حمل این تخت را آسان تر کند و همچنین قابلیت تحمل وزن این تخت خواب بادی که یکی از نکات کلیدی این تخت است و باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید 140 کیلو گرم بوده که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد. راه اندازی این تخت خواب بسیار آسوده و راحت بوده تنها کافیست پس از پهن نمودن این تخت در محلی مسطح و بدون اجسام تیز و وصل کردن پمپ به آن به باد نمودن و راه اندازی آن اقدام کنید. ( قابل خرید از فروشگاه اینتکس). هنگام باد کردن این تخت می توانید با فشار دست خود میزان باد این تخت را طبق رضایت خود تست کنید. محصولی با داشتن ویژگی های مناسبی همچون بالش بادی و روکش تمام مخل می تواند با قیمت مناسبی که داشته در میان گزینه های اصلی خرید شما از تخت های بادی یک نفره شرکت اینتکس باشد.

شیوه طراحی و ساخت محصول

تخت بادی یک نفره سبز رنگ یک محصول با طراحی خاص است که همین عامل باعث شده تا در مقایسه با دیگر تخت خواب های بادی بسیار زیباتر شود. در همین رابطه باید عنوان کنیم که از نظر نوع طراحی شما می توانید یک ساختار دو بخشی را مشاهده کنید که به زیبایی هر چه تمام تر بر روی هم قرار گرفته و بخش اصلی بدنه این محصول را شکل داده است. هم چنین از نظر نوع رنگ بندی نیز شما می توانید یک رنگ سبز و زیبا را مشاهده کنید که قطعا در تخت های بادی کمتر دیده می شود. علاوه بر این ها نواحی داخلی این تخت نیز به زیبایی هر چه تمام تر قابل رویت بوده و به صورت شفاف شکل گرفته است که رنگ قرمز را هم می توان در این ناحیه به زیبایی هر چه تمام تر مشاهده کرد. هم چنین دارا بودن بالش بادی در بخش بالایی این محصول هم یکی دیگر از خصوصیات مهم این تخت خواب بادی به شمار می رود.

تخت بادی یک نفره سبز رنگ

ابعاد و جنس محصول

در رابطه با ابعاد این محصول باید به چند نکته بسیار مهم اشاره کنیم. این کالا پس از راه اندازی دارای طول 191 سانتی متر و عرض 99 سانتی متر می باشد که این ابعاد باعث شده تا قطعا یک تخت بادی یک نفره ایده آل را در اختیار داشته باشید و از فضای کاملی که در اختیار شما قرار می دهد بتوانید به راحتی استفاده کنید. علاوه بر این ها ارتفاع این محصول نیز 47 سانتی متر خواهد بود که باعث شده تا ارتفاع بلندی را هم در اختیار شما قرار دهد و با راحتی خیال بتوانید به خواب و استراحت بپردازید. هم چنین از نظر جنس و کیفیت نیز می توانید مشاهده کنید که این محصول رویه ای از نوع PVC داشته و به صورت مخملی طراحی و عرضه شده است که کیفیت بالای این محصول را نشان می دهد.

شیوه راه اندازی تخت بادی

برای راه اندازی آسان این محصول شما در ابتدا نیاز دارید که این تخت بادی را از داخل باکس خود خارج کنید و سپس آن را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. در مرحله بعدی شما باید پمپ بادی که به صورت مجزا در کنار این محصول قرار دارد را وارد برق کرده و سپس با باز کردن دریچه باد این محصول به راحتی اقدام به باد کردن این کالا کنید. این مسئله بسیار مهم است که بیش از اندازه به این محصول باد وارد نشود تا با خیالی راحت و آسوده بتوانید از این کالای زیبا استفاده نموده و لذت ببرید. هم چنین باید اشاره کنیم که پس از باد کردن این کالا نیز دریچه های باد را بسته و از این محصول استفاده کنید.

تخت بادی یک نفره سبز رنگ

خرید و ثبت سفارش

با توجه به توضیحاتی که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم ، حال شما این مزیت را در اختیار دارید که با آگاهی کامل در خصوص ویژگی های این محصول دست به خرید و ثبت سفارش این کالا بزنید. فروشگاه سعید اینتکس نیز سعی کرده تا با قیمت بسیار ارزان این کالای لوکس و زیبا را در اختیار شما قرار داده تا بدون نگرانی از این محصول زیبا و جذاب استفاده کرده و در سریع ترین زمان ممکن محصول را درب منزل دریافت کنید.

برند
INTEX
طول
191 CM
عرض
99 CM
ارتفاع
47 CM
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
136 KG
مناسب برای
بزرگسالان
جنس
PVC با رویه جیر
پمپ باد
دارد
نوع پمپ باد
برقی / 220
کیف حمل
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
مدت زمان باد شدن
2 دقیقه
وزن بسته بندی
6.5 KG
امیر محمد ملکی

خوب و راحته توصیه میکنم

152 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...