تخت بادی یک نفره مواج بست وی

bestway 67402

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
810,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تخت بادی یک نفره مواج بست وی از سری محصولات کالای خواب برای رده سنی بزرگسال بوده که با توجه به ساختار استاندارد و مقاوم و همچنین کیفیت بالای جنس بدنه در زمانی کوتاه توانسته به فروش قابل قبولی دست یابد. رویه اصلی این تخت خواب بادی دارای خطوط موازی بوده که موجب شده این محصول ویژگی مواج بودن و ضدتعریق بودن را داشته باشد. زیرا این خطوط موازی موجب نرم شدن بستر اصلی تخت بادی شده و از سوی دیگر با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما هنگام خواب اجتناب به عمل می آورد. 

تخت بادی یک نفره مواج بست وی

طراحی این محصول به شکل منحصر به فردی می باشد و از بدنه ای مقاوم تشکیل شده است. بدنه این محصول از جنس پلاستیک فشرده پی وی سی می باشد که در برابر فشار و ضربه از خود مقاومت بسیار بالایی نشان می دهد. این محصول را می توان با داشتن رویه جیر به راحتی مورد استفاده قرار داد. رویه محصول بدنه را نرم و راحت می کند و می تواند لطافت زیادی را به وجود آورد. این تخت بادی یک محصول جدید و به روز است که با داشتن پمپ باد سرخود با قدرت 110 ولت قادر به نصب و راه اندازی در موقعیت های مختلف می باشد. این تخت بادی را می توان به صورت یک نفره مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. چرا که بدنه کم جا و راحتی است و می تواند آرامش بسیار زیادی برای افراد تولید کند. با توجه به موارد یاد شده برای خرید تخت بادی یک نفره مواج بست وی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا محصول مورد نظر را با گارانتی معتبر و همچنین کاملا اورجینال خریداری نمایید.

 نوعخانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ بله
نوع پمپ پمپ برقی سرخود 110 ولت
ساک حمل بله
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.1 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
 دارای بالش سرخود
 دارای سطح موازی
 رویه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...