تخت خواب بادی دونفره تاج دار بست وی

bestway 69019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • طول: 229 CM
  • عرض: 152 CM
  • ارتفاع: 79 CM
7,500,000
8,230,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تخت خواب بادی دونفره تاج دار بست وی یکی دیگر از باکیفیت ترین انواع تخت بادی دونفره تولید شده توسط برند بست وی بوده که برای استفاده طولانی مدت در منزل و زمان سفر با قیمتی مناسب روانه بازار شده است. ساختار این محصول مقداری متفاوت بوده ، زیرا بدنه اصلی مستطیل شکل این تخت بادی در بخش بالایی خود از یک تاج بلند بادی برخوردار بوده که موجب شده تا در زمان نشستن بر روی بدنه اصلی محصول به عنوان یک تکیه گاه کاملا راحت مورد استفاده قرار گیرد. از سوی دیگر وزن بدنه محصول تنها 8 کیلوگرم بوده که این میزان وزن بدنه قادر بوده بدون افت کیفیت و به راحتی وزنی بالغ بر 280 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند.

تخت خواب بادی دونفره تاج دار بست وی

اما سطح رویه نیز دارای طراحی مواج بوده و از رویه کامفورت بهره مند است تا قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. اما این محصول در کل ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم نیز برای سایر قسمت های بدنه استفاده شده است. بدنه ای که با ساختار دو لایه و ضخیم خود موجب شده تا به یکی از مقاوم ترین تخت های بادی شرکت بست وی تبدیل شود. مانند دیگر تخت های بادی یک پمپ باد برقی روی بدنه نصب شده که امکان تخلیه باد با آن فراهم خواهد بود. برای راحتی بیشتر در حمل این کالا نیز یک ساک حمل مخصوص برای آن در نظر گرفته شده است. اگر شما قصد خرید تخت خواب بادی دونفره تاج دار بست وی را دارید می توانید از طریق همین صفحه محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا جهت دریافت مشاوره از کارشناسان فروش فروشگاه اینتکس از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

تخت خواب بادی دونفره تاج دار بست وی یکی از بهترین مدل های موجود در فروشگاه رسمی اینتکس بوده است. این تخت خواب از نظری کامل بوده و در واقع نیاز به تشکی جداگانه نداشته و یک تخت خواب کامل و راحت است که نیاز به هیچ گونه وسیله جانبی اضافه جهت راه اندازی و استفاده نداشته است. لازم به ذکر است این تخت خواب از نظری کامل و بی نقص بوده و نظر ساختار نیز کاملا طبی و راحت می باشد که شما عزیزان می توانید به صورت دائمی یا مقطعی از آن استفاده کنید. تخت بادی دو نفره مرتفع اینتکس با ارتفاع بلندی که داشته از کیفیت و انعطاف پذیری بسیار بالایی نیز بهره مند است تا که بتواند راحتی لازم را به فرد استفاده کننده منتقل کند. این تخت بادی دارای حجم و اندازه بسیار کمی بوده و همچنین وزن سبک آن این محصول را مناسب برای استفاده در منازل، ویلاها، محل کار و ... کرده است. در آخر باید گفت این تخت خواب مورد تایید تمامی پزشکان است و دارای ساختار طبی و استانداردی می باشد که به همین سبب افرادی که به تازگی عمل جراحی داشته اند و یا از دردهای عضلانی رنج می برند می توانند از این تخت بادی بهره مند شوند. در ادامه قصد داریم تا این محصول بادی پرفروش را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم پس اگر قصد خرید این کالا را دارید ادامه این مطلب را از دست ندهید. 

جنس بدنه

در رابطه با جنس این تخت بادی دو نفره باید گفت که محصول فوق از پی وی سی درجه یک یا همان وینیل با مقاومت بالا ساخته شده و همچنین رویه این تخت با روکش مخملی ضد تعریق توسط بهترین و جدید ترین دستگاه های روز دنیا ساخته شده که به همین سبب از لطافت و نرمی خاصی برخوردار است تا در هنگام جابجایی و استفاده های مکرر به هیچ عنوان دچار صدمه ای نشود. لازم به ذکر است ساختار داخلی این کالا نیز از الیاف ابریشمی بوده که در داخل این تخت طبی از آن استفاده شده است. استفاده از دوخت های محکم در قسمت رویه محصول باعث شده تا این قسمت رویه حالتی کاملا مسطح داشته باشد تا در هنگام خواب حالت طبی بودن و راحتی لازم را برای مصرف کنندگان عزیز فراهم کند. همانطور که قابل مشاهده است علاوه بر موارد ذکر شده رویه این کالا دارای خطوط موازی و مواج بوده که به گردش هوا و جلوگیری از تعریق کمک شایانی می کند و همچنین به راحتی نیز قابل شتسشو است. 

لوازم جانبی جهت راه اندازی کالا

داشتن پمپ باد برقی پر قدرت جهت پر و خالی کرن محصول نمونه ای از لوازم بسیار مهم جهت راه اندازی این تخت بادی می باشد که لازم به ذکر است شما عزیزان می توانید به راحتی این پمپ را به صورت جداگانه و از طریق فروشگاه اینتکس تهیه کنید. علاوه بر موارد ذکر شده ساک حمل و نقل برای جابجایی راحت آسان و برچسب تعمیرات نیز برای این کالا قابل استفاده و بسیار کاربردی هستند.

 طراحی استاندارد و طبی

تمام مراحل ساخت و طراحی این محصول تحت نظر پزشکان مجرب ارتوپد بوده و دارای استانداردهای جهانی است. پس بنابراین همانطور که پیش تر به آن اشاره شد، این تخت خواب مورد تایید تمامی پزشکان اروپایی بوده و همچنین دارای ساختار طبی می باشد که به همین سبب تمامی افراد از جمله کسانی که از دردهای عضلانی رنج می برند و یا به تازگی عمل جراحی داشته اند می توانند از این تخت بادی بهره مند شوند.

نحوه خرید و سفارش کالا

این محصول شامل گارنتی دو ساله پمپ باد برقی و تخت خواب بوده و همچنین تعمیر و پنجر گیری بدنه در هنگام بروز مشکلاتی همچون سوراخ شدن و پارگی با چسب مخصوص تعمیرات اینتکس امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر و یا توضیحات تکمیلی می توانید با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید و پس از ثبت سفارش، تخت خواب بادی دونفره تاج دار بست وی را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

برند
bestway
طول
229 CM
عرض
152 CM
ارتفاع
79 CM
ظرفیت
2 ئفر
تحمل وزن
295 KG
مناسب برای
بزرگسالان
جنس
PVC با رویه جیر
پمپ باد
دارد
نوع پمپ باد
برقی / 220
کیف حمل
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
مدت زمان باد شدن
3 دقیقه
وزن بسته بندی
10 KG
مهدی رحمتی

من 110 کیلو هستم خیلی راضیم و با کیفیت هست

173 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...