تخت خواب بادی دو نفره اینتکس 64448

intex 64448

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 236 CM
  • عرض: 152 CM
  • ارتفاع: 86 CM
8%
9,600,000
8,900,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید یک تخت بادی درجه یک اصل مدل تاجدار اینتکس مدل 64448 سری جدید با قیمت ارزان از فروشگاه لوازم بادی اینتکس بعنوان بهترین تخت بادی شرکت اینتکس معرفی می شود. تخت بادی محصولی بی نظیر و مقاوم برای استفاده در خانه و یا تخت بادی مسافرتی برای داخل چادر مسافرتی می باشد. تختخواب بادی 2 نفره اینتکس می توانید از همین الان از داخل همین صفحه سفارش دهید.

محصولات مرتبط

تخت بادی اینتکس مدل تاجدار جدید طرح و تولید 2020 می باشد. این تخت بادی دارای ضمانتنامه معتبر برای اولین بار ایران است. با خرید این محصول راحتی و آرامش را برای خود به ارمغان بیاورید.

تخت بادی تاج دار اینتکس با کد 64448 یکی از طرح های جدید شرکت intex می باشد که دارای کیفیت منحصر بفرد خود می باشد. تخت بادی تاج دار اینتکس ساخته شده از جنس پی وی سی ضخیم می باشد که با روکش جیر بخوبی پوشش داده شده است. یکی از دلایل منحصر بفرد بودن این تخت بادی وجود تاج و یا تکیه گاه در قسمت بالای تخت بادی می باشد که هم از لحاظ ظاهری ، زیبایی خاصی را به محصول بخشیده و هم از لحاظ کارایی نسبت به سایر مدل ها متمایز می باشد.
در واقع شما می توانید به این قسمت تکیه کنید و یا هنگامی که بالشت خود را در بالای تخت قرار می دهید، وجود تاج مانع از افتادن بالشت شما می گردد. سطح روی تخت بصورت مشبک بوده و با شبکه های افقی و عمودی به خوبی پوشش داده شده است. در واقع وجود شبکه های متفاوت و الیافی باعث می شود شکل و فرم تخت به خوبی محفوظ بماند.
روکش جیر کاملا ضد تعریق بوده و لطافت بالایی دارد و سازگار با هر نوع پوست و بدون ایجاد حساسیت می باشد. همچنین نیز قابل شستشو بوده و در صورتی که دچار لک و یا کثیفی شد ، می توانید آن را بوسیله ی آب و مقداری مایع شستشو ،آن را نظافت نمایید و آب کشی کنید. تخت بادی تاج دار اینتکس کاملا طبی بوده و برای کسانی که دچار درد های مفصلی و یا دیسک کمر هستند بسیار مفید و مناسب است.
روی دیواره ی این تخت بادی یک پمپ باد برقی تعبیه شده که شما می توانید به  راحتی محصول خود را باد نمایید و یا بعد از استفاده باد آن را خالی نمایید. کلیه ی عملیات باد زدن و یا تخلیه ی باد توسط یک دگمه که روی پمپ باد تعبیه شده ، صورت می گیرد و با چرخاندن دریچه ی باد پمپ می توانید این  محصول را باد نمایید و یا تخلیه کنید.
همراه با محصول یک عدد کیف جهت حمل و جابجایی در بسته بندی محصول قرار داده شده که هنگام سفر و یا جابجایی می توانید از آن استفاده نمایید.


تخت خواب بادی دو نفره از بهترین محصولات بادی اینتکس در زمینه ی تخت خواب های بادی بوده که می تواند استفاده های مختلفی برای شما داشته باشد و شامل تمام ویژگی هاییست که برای استفاده یک تخت بادی به آن نیاز دارید. لازم به ذکر است در بین محصولات بادی موجود در شرکت اینتکس این مدل یکی از بهترین ها بوده که با طراحی زیبا و بخصوصی که داشته قابل استفاده در اتاق خواب ها و پذیرایی نیز بوده و در مورد طراحی آن باید گفت که این محصول به گونه ای ساخته شده تا شما بتوانید آن را به راحتی مورد استفاده قرار دهید. این تخت بادی دارای ظرفیت دو نفره با بدنه ای با ابعاد بزرگ می باشد و به همین خاطر دو فرد به راحتی قادر به قرار گیری بر روی محصول می باشند و می توانند آرامش خود را حفظ کنند. این تخت بادی دارای سطحی مواج بوده که این رویه مواج باعث شده تا شما بتوانید تا مدت ها به استراحت روی تخت بپردازید و در طولانی مدت دچار تعریق و بدن درد نخواهید شد و این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بتوانید به راحتی برای استراحت های شبانه نیز آن را مورد استفاده قرار دهید.

تخت خواب بادی دو نفره

همانطورکه قابل مشاهده است تخت خواب بادی دو نفره دارای تاج نیز بوده که این تاج بادی محصول را زیبا تر و بهتر کرده و همچنین بدنه از دو رنگ تشکیل شده که در ایجاد جذابیت در محصول نقش مهمی ایفا می کند. از مهمترین ویژگی های این تخت بادی دو نفره می توان به جنس بدنه ی آن اشاره کرد که مانند بسیاری از تخت خواب های بادی ساخت اینتکس از جنس پی وی سی در ساخت آن استفاده شده و به همین علت راحتی و نرمی زیادی خواهی داشت و از طرف دیگر تخت بادی مقاومت بالایی در مقابل فشار و ضربه دارد و نیازی به نگرانی از جهت آسیب دیدن نخواهد بود. برای تهیه این محصول می توانید آن را از همین صفحه در نمایندگی اینتکس به همراه ضمانت نامه معتبر و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس 64448 از نظر راحتی و مقاومت بالا در نوع خود بی نظیر بوده است. شرکت اینتکس با تولید این تخت بادی تاج دار در اندازه دو نفره بسیاری از مشکلات جابجایی و همچنین خرید کالا های خواب گران قیمت را از سر راه برداشته به همین دلیل نیز بسیاری از افراد از این کالا در زندگی روزمره خود استفاده می کنند چرا که این تخت بادی از نظر حمل و نقل و قیمت بسیار مناسب تر از تخت های گران قیمت فلزی و چوبی قدیمی است. لازم به ذکر است امروزه بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا از لوازم لوکس و جذاب جهت زیبایی دیزاین منازل یا ادارات خود استفاده کنند، که شرکت تولید کننده اینتکس با توجه به بی نیاز شدن افراد و طبق سلایق آن ها، انواع تخت های بادی را در اشکال و طراحی های بسیار جذاب و منحصر به فرد تولید می کند.

 جنس بدنه این کالا از وینیل یا همان پی وی سی درجه یک با رویه تمام مخمل ضد تعریق تشکیل شده که باعث سفتی هرچه بیشتر در قسمت رویه محصول شده است تا در هنگام خواب و استراحت تمامی قسمت های بدن را پوشش دهد. این تخت با رنگ بدنه خاکستری و طوسی تولید شده که با هر دیزاین مختلفی ست می شود و زیبایی خاصی به آن می بخشد. لازم به ذکر است این کالا برای افرادی که دائما در حال مسافرت هستند و یا افرادی که فضا کافی برای تخت خواب های چوبی یا فلزی ندارند و در واقع احتیاج به یک تخت خواب راحت و کمجا دارند تا بتوانند یک خواب راحت و عمیق داشته باشند، بسیار مناسب و کارآمد خواهد بود. 

محتوای داخلی و جنس بدنه  تخت بادی

در ساختار و محتوای داخلی تخت بادی فوق، از الیاف نخ ابریشم استفاده شده که همین موضوع سبب طبی بودن سطح رویه محصول شده است. لازم به ذکر است بافت های داخلی این کالا نیز باعث شده تا سطح رویه کالا سفت تر و راحت باشد. در رابطه با جنس به کار رفته در بدنه تخت بادی تاج دار دو نفره اینتکس از مواد مقاوم و درجه یکی به نام وینیل یا همان پی وی سی استفاده شده و همچنین در تمامی قسمت های این تخت به غیر از قسمت زیرین آن از روکش جیر مخملی بهره برده اند که البته این روکش استفاده شده در ساخت این محصول خاصیت ضد تعریق و ضد حساسیت دارد. به همین دلیل افراد هنگام استفاده کردن و خوابیدن  بر روی آن به هیچ عنوان عرق نمی کنند. رویه این تحت کاملا نرم و لطیف بوده و خوابی راحت را برای فرد استفاده کننده به ارمغان می آورد.

 

طراحی ظاهری محصول

تخت بادی فوق، یک تغییری کاملا مشهود با دیگر محصولات تولید شده در این شرکت داشته که با اولین نگاه می توان متوجه آن شد، استفاده از یک پشتی در قسمت بالایی این محصول علاوه بر زیبایی بسیار کارآمد نیز بوده است که از آن به عنوان تاج تخت نیز یاد می شود. طراحی و ساخت این پشتی با ترکیب رنگ طوسی محصول را بسیار شبیه به تخت های چوبی کرده و به جذابیت آن نیز افزوده است. همانطور که برای شما قابل مشاهده است در سطح رویه این محصول خطوط مواجی وجود داشته که به صورت موازی هستند و مانع از تعرق بدن در حین استفاده طولانی مدت از آن می شوند. لازم به ذکر است یکی از ویژگی های مهم این تخت بادی وجود همان تاج تخت یا پشتی آن می باشد چرا که علاوه به اینکه به زیبایی آن افزوده است می توان از آن به عنوان یک تکیه گاه نیز استفاده کرد.

 نحوه راه اندازی

تخت خواب شما یک پمپ باد متصل به بدنه داشته ( شما عزیزان باید این پمپ باد را به صورت جداگانه و از طریق فروشگاه اینتکس تهیه کنید ) که ابتدا با روشن کردن آن و طبق تایمی که پیش تر به آن اشاره شد می توانید اقدام به راه اندازی تخت خود نمایید. برای خالی کردن نیز عملیات فوق را به صورت بالعکس انجام دهید و در آخر محصولتان را به راحتی تا کرده و داخل ساک حمل خود قرار دهید.     

طریقه سفارش کالا

جهت سفارش و تهیه تخت خواب بادی دو نفره اینتکس 64448 می توانید به سایت اینتکس مراجعه کرده و کالا مورد نظر را به همراه ضمانت نامه معتبر شرکت اینتکس دریافت نمایید.

برند
INTEX
طول
236 CM
عرض
152 CM
ارتفاع
86 CM
ظرفیت
2 نفر
تحمل وزن
273 KG
وزن بسته بندی
12.2 KG
پمپ باد برقی
دارد
کیف حمل
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
مدت زمان باد شدن
3 MIN

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...