تخت خواب بادی دو نفره راحتی اینتکس

intex 67770

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
4%
2,750,000
2,650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تخت خواب بادی دو نفره راحتی اینتکس محصولی با طراحی جدید در میان تخت خواب های بادی شرکت معتبر اینتکس بوده است. این تخت خواب ساخته شده از جنس وینیل با رویه مخمل ضد تعریق بوده و از ضخامت بالایی برخوردار است. قسمت رویه این محصول مواج بوده و از روکش کامفورت و نرمی برای آن استفاده شده تا علاوه بر جلوگیری از تعریق بالا مصرف کننده، قابلیت مهم طبی بودن را نیز به ارمغان آورد. از این رو شما می توانید ساعت های طولانی تری را به استراحت کردن و خوابیدن بر روی این محصول ادامه دهید بدون اینکه اندام های شما تحت فشار زیادی قرار بگیرند که همچنین این قابلیت باعث شده تا استفاده از این تخت خواب برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز مفید باشد. از دیگر امکانات این کالا می توان به داشتن یک ساک حمل که برای این تخت در نظر گرفته شده اشاره کرد تا به راحتی آن را به هر محل مورد نظری به راحتی حمل کنید.

تخت خواب بادی دو نفره راحتی اینتکس

همانطور که مشاهده می کنید این تخت خواب دو نفره با توجه به رنگ طوسی بدنه و رویه که اصطلاحا رنگ خنثی نام دارد با هر محیطی هماهنگی ایجاد می کند. لازم به ذکر است جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک وینیل با رویه تماما (مخمل) است که از ضخامت و کیفیت لازم و کافی بهره مند می باشد. این بدنه قابلیت تحمل فشار بالایی داشته که نشان دهنده دوام و طول عمر عالی این تخت بوده و همچنین به غیر از قسمت های کناری و رویه تخت برای قسمت زیرین این محصول از روکش طرح چرم استفاده شده تا هنگام استفاده بر روی انواع کاشی و سرامیک ها به زمین جذب شده و لیز نخورند. تخت خواب بادی دو نفره راحتی اینتکس یکی از بهترین و با کیفیت ترین تخت خواب های تولید شده، می باشد که از قابلیت های مهمی همچون ضد تعریق و طبی بودن بهره مند است. تختی که در مدت زمان بسیار کمی قابل راه اندازی و جمع آوری خواهد بود. این محصول دارای گارانتی شرکت سعید اینتکس بوده و توسط نمایندگی اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود. 

نوعخانگی
تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه ضد تعریق و طبی
 دیوراه های مخمل
 دارای لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

ساختار و طراحی محصول

در ابتدای این نقد و بررسی باید به این نکته اشاره کنیم که این تخت خواب بادی به گونه ای طراحی شده است که پس از باد کردن و راه اندازی این محصول می توانید با خیالی راحت از این کالای فوق العاده استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که از نظر نوع ساختار این محصول به گونه ای شکل گرفته است که رویه اصلی این کالا به صورت مواج بوده و همین امر باعث شده تا خیلی نرم ، راحت و در عین حال طبی باشد. علاوه بر این ها شما می توانید مشاهده کنید که بخش اصلی بدنه این محصول طوسی رنگ بوده و بخش های کناری این تخت بادی به صورت مشکی رنگ طراحی و تولید شده است که همین ویژگی باعث شده تا دو رنگ فوق العاده زیبا و جذاب را در این محصول بتوانید مشاهده نمایید. هم چنین دور تا دور این محصول به صورت برآمده طراحی و عرضه شده است که باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید بدون نگرانی از بابت پایین افتادن از این تخت از آن استفاده کنید.

تخت خواب بادی دو نفره راحتی اینتکس

کیفیت و جنس بدنه

در ارتباط با کیفیت این محصول باید اشاره کنیم که این تخت خواب بادی دارای بدنه ای از نوع PVC مخملی می باشد که این عامل سبب شده تا مشتریان با خیالی راحت و آسوده بتوانند از یک کالای باکیفیت استفاده کنند. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که ساختار اصلی بدنه این کالا به صورت مواج و طبی طراحی شده که مسئله مهمی می باشد و همه سنین می توانند از ان استفاده کرده و لذت ببرند. علاوه بر این ها بخش های کناری این تخت خواب هم از نوع PVC مخمل شکل گرفته و کف این کالا هم به صورت دو لایه طراحی و عرضه شده است که همه این موارد نشان از کیفیت بالای این محصول دارد.

ابعاد و اندازه های محصول

در رابطه با ابعاد این محصول نیز باید به چند نکته اشاره کنیم. در ابتدا شما می توانید مشاهده کنید که این محصول در طول 203 سانتی متر و عرض 152 سانتی متر تولید و ارائه شده است. هم چنین ارتفاع ای تخت خواب بادی 33 سانتی متر می باشد که از این نظر در مقایسه با مدل های مختلف تخت بادی ، ارتفاع کوتاه تری دارد. این محصول هم چنین می تواند تا 270 کیلو گرم وزن را هم به راحتی بر روی خود تحمل نماید.

تخت خواب بادی دو نفره راحتی اینتکس

خرید و ثبت سفارش

با در نظر گرفتن این توضیحات و موارد عنوان شده در این مطلب ، هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول زیبا و جذاب برای شما فراهم خواهد بود. فروشگاه سعید اینتکس نمایندگی محصولات بادی در ایران سعی کرده تا با قیمت عالی این کالا را ارائه کند که امکان خرید در سراسر کشور برای شما عزیزان فراهم خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...