تخت خواب بادی مرتفع یک نفره

intex 64444

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
5%
3,650,000
3,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تخت خواب بادی مرتفع یک نفره طراحی شده توسط کمپانی اینتکس بوده که به راحتی قابل حمل و نقل و راه اندازی می باشد که با این قابلیت ها میتوان از آن در هنگام سفر، منزل، ویلا و حتی محل کار نیز استفاده کرد. تخت خواب بادی فوق قیمت بسیار مناسبی داشته و باید به طبی بودن این محصول نیز اشاره داشت. در ابتدا باید به این مسئله اشاره کرد که این محصول به شکل مستطیلی طراحی و تولید شده که همچنین رویه این محصول نیز به گونه ای طراحی شده که به صورت شیار دار بوده و در هنگام استراحت و خوابیدن بر روی آن احساس نرمی و لطافت فوق العاده ای را به شما خواهد بخشید. لازم به ذکر است اگر از زاویه بغل به این کالا نگاه کنیم، می بینیم که این تشک ظاهری دو لایه و مرتفع دارد. از نکات مهم که در هنگام خرید به آن توجه ویژه ای می شود جنس بدنه محصول بوده که در این رابطه باید گفت، رویه این تشک ساخته شده از جنس پی وی سی بارویه جیر می باشد که بسیار مقاوم و با کیفیت است.

تخت خواب بادی مرتفع یک نفره

شایان ذکر است بخش های کناری این محصول نیز ساخته شده از نوع PVC  جیر بوده که بسیار مستحکم است. علاوه بر این ها کف این محصول نیز از نوع پی وی سی دو لایه در نظر گرفته شده که تحمل وزن این محصول را بر عهده دارد. این محصول شامل یک ساک حمل و نقل دسته دار با مارک اینتکس جهت سهولت در جابجایی هنگام سفر و نگه داری بهتر در منزل و ویلا و محل کار، دفترچه راهنمای نصب، تست سلامت، ضمانت نامه محصول و برچسب تعمیرات رایگان جهت تعمیرات احتمالی این محصول می باشد. این کالا دارای رویه مواج و ضد تعریق بوده و دیواره هایی با پاچه جیر دارد که همگی از مزایای این محصول به حساب می آیند. این محصول زیبا را می توانید با قیمت مناسب هم اکنون از سایت محصولات بادی اینتکس خریداری نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویه وینیل با رویه مخملی
 جنس بخش کناری وینیل مخملی
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 طبی و ضد تعریق
 دارای سطح مواج و کامفورت
 طراحی بدنه دو قلو و دو تکه
مناسب بزرگسالان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

شیوه طراحی و نوع ساخت

در نخستین بخش از نقد و بررسی تخت خواب بادی مرتفع یک نفره قصد داریم تا شما را با خصوصیات فوق العاده این محصول از نظر طراحی و ساختار آشنا کنیم. شما می توانید مشاهده کنید که این تخت خواب بادی ساختاری دو بخشی دارد به این صورت که انگار دو تخت خواب روی هم قرار گرفته شده را می توانید مشاهده کنید که این ویژگی در واقع یکی از خصوصیات جذاب این تخت بادی نیز به شمار می رود. علاوه بر این ها شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای رنگی جذاب است که حالتی تیره داشته و باعث خاص تر شدن این محصول هم شده است. طراحی دو بخشی این تخت خواب نیز به این دلیل است که شما بتوانید به سادگی از یک ملحفه بر روی این محصول استفاده کرده و ملحفه شما از روی این تخت به سادگی تکان نخورد. هم چنین مسئله مهم دیگر در خصوص این تخت بدی بحث طبی بودن بدنه اصلی و رویه این محصول است به این صورت که شما یک سطح شیاردار را می توانید بر روی این محصول مشاهده نموده و از تمام ویژگی های خوب این تخت خواب بادی به صورت کامل استفاده کنید.

تخت خواب بادی مرتفع یک نفره

جنس و کیفیت بدنه

در کنار بحث در خصوص زیبایی و جذابیت این محصول ، باید به چند نکته مهم دیگر هم اشاره داشته باشیم. شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این تخت بادی از نوع وینیل با رویه مخملی شکل گرفته است که این عامل سبب شده تا هم نرمی و راحتی فوق العاده ای داشته و هم بسیار باکیفیت و ضخیم در اختیار شما قرار گیرد. هم چنین بخش های کناری این محصول هم از نوع وینیل مخملی طراحی شده و کف این تخت خواب هم که نقطه مهمی از این محصول به شمار می رود از نوع وینیل دو لایه طراحی و عرضه شده است که تمامی این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول دارد.

ابعاد و اندازه های محصول

علاوه بر نکاتی که در بخش های قبلی گفتیم ، شما باید در خصوص ابعاد این محصول هم اطلاعات کافی را در اختیار داشته باشید. در ابتدا باید عنوان کنیم که این تخت بادی دارای طول 191 سانتی متر و عرض 99 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها ارتفاع این تخت خواب نیز 51 سانتی متر خواهد بود که باعث شده تا یک تخت بادی با ارتفاع بلند و در عین حال ابعاد فوق العاده را در اختیار داشته باشید که برای تمام سنین قابل استفاده خواهد بود. تحمل وزن این محصول هم 140 کیلو گرم می باشد که به راحتی می توانید از آن بهره مند شده و افراد سنگین وزن هم بدون نگرانی از ان استفاده کنند.

تخت خواب بادی مرتفع یک نفره

خرید و ثبت سفارش

با در نظر گرفتن این توضیحات و هم چنین با مشاهده تصاویر این محصول قطعا به این نتیجه رسیده اید که این کالا دارای ویژگی های فوق العاده ای خواهد بود و همین عوامل سبب شده تا شما بتوانید خریدی مطمئن و با دوام را از سایت فروشگاه سعید اینتکس انجام داده و با اطمینان خاطر از بابت کیفیت بالای این محصول در سراسر کشور محصول را در اسرع وقت دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...