تخت خواب بادی یک نفره جیر بست وی

bestway 67492

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
770,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تخت خواب بادی یک نفره جیر بست وی یکی دیگر از جدیدترین انواع تخت بادی برای رده سنی بزرگسال با رویه نرم و طبی و طول عمر بالا بوده که با یک قیمت مقرون به صرفه توسط کارخانه بست وی طراحی و روانه بازار شده است. این تخت بادی دارای بدنه ای به رنگ ترکیبی کرم و قهوه ای سوخته می باشد که از جذابیت بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند . بر روی این محصول یک عدد پمپ باد سر خود نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی هر چه تمام تر در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید محصول را راه اندازی کرده و از روز زیبای خود در کنار خانواده لذت ببرید .

تخت خواب بادی یک نفره جیر بست وی

جنس بدنه این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر راحتی و نرمی منحصر به فردی که دارد از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت کیفیت ساخت و طول عمر این محصول راحت می کند . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی به ویژه تخت های بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت بالا در کنار زیبایی و نرمی و راحتی منحصربفرد می باشد که به خوبی از این رو جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کرده است . این تخت بادی در داخل بسته بندی خود یک ساک حمل برای نگه داری و جا به جایی اصولی محصول و همچنین یک عدد برچسب تعمیرات برای واقع ضروری می باشد. اگر قصد خرید تخت خواب بادی یک نفره جیر بست وی را دارید می توانید به فروشگاه محصولات بادی کرج مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت سعید اینتکس استفاده نمایید.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 دارای بدنه الیافی مقاوم
 دارای سطح مواج
 ضد تعرق
 دارای لبه های بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

شیوه ساخت و طراحی محصول

خیلی از مشتریان با مشاهده تصاویر یک محصول سعی می کنند تا خرید و انتخاب ان کالا را در دستور کار خود قرار دهند. در همین خصوص نیز باید اشاره کنیم که تخت خواب بادی یک نفره جیر بست وی محصولی است که در حوزه طراحی و ساختار به بهترین شکل ممکن ارائه شده است و همین ویژگی نیز باعث شده تا فروش این کالا با توجه به رنگی که دارد افزایش پیدا کند. حال قصد داریم که در ابتدا اشاره کنیم که این تخت بادی دارای رویه ای با رنگ کرم بوده و بخش های کناری این محصول هم از رنگ جگری شکل گرفته که این دو عامل باعث شده تا شما یک محصول دیدنی را در اختیار داشته باشید. به جز این مورد باید اشاره کنیم که لبه های این تخت خواب نیز به صورت برآمده شکل گرفته که مزیت مهم این تخت خواب است. ساختار طبی و در واقع شیاردار این محصول هم یکی دیگر از نکاتی است که قطعا در هنگام انتخاب این محصول باید به آن توجه کنید.

تخت خواب بادی یک نفره جیر بست وی

روش ساده راه اندازی کالا

برای راه اندازی این محصول شما می توانید به سادگی با رعایت چند نکته این کار را انجام داده و محصول را به بهترین شکل ممکن راه اندازی کنید. در همین راستا باید عنوان کنیم که این تخت بادی بر روی خود دارای یک عدد پمپ باد برقی سرخود می باشد که باعث شده تا به ساده ترین شکل ممکن بتوانید این تخت را پس از اتصال به برق روشن کرده و راه اندازی کنید. بر روی این محصول نیز اهرمی وجود دارد که پس از اتصال به برق می توانید با چرخاندن آن در سریع ترین زمان ممکن و به صورت اتوماتیک محصول را راه انداخته و از آن استفاده کنید.

ابعاد و اندازه های محصول

مسئله دیگری که قطعا مهم بوده و شما باید به آن توجه نموده و با متراژ خود اقدام به خرید یک تخت بادی کنید ، بحث ابعاد و اندازه های این کالاست. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این تخت خواب بادی دارای طول 191 سانتی متر ، عرض 97 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 43 سانتی متر طراحی و عرضه شده است که این عامل باعث شده تا با توجه به وزن 6 کیلوگرمی این محصول بتوانید به ساده ترین شکل ممکن اقدام به حمل و نقل این کالا کرده و با در نظر گرفتن ابعاد ذکر شده به سادگی محصول را در فضای مد نظر خود استفاده کنید.

خرید تخت خواب بادی یک نفره جیر بست وی

خرید و سفارش تخت بادی

فروشگاه سعید اینتکس سعی کرده تا با بهترین کیفیت ممکن و ارائه خدمات پس از فروش معتبر اقدام به عرضه محصولان خود کند. به همین دلیل نیز ما در این مطلب سعی داشتیم که ویژگی های فوق العاده تخت خواب بادی یک نفره جیر بست وی را در اختیار شما بگذاریم تا بتوانید با علم به خصوصیات این محصول خرید خود را از سایت محصولات بادی در کرج به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...