تخت خواب بادی یک نفره طبی

intex 67952

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
770,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تخت خواب بادی یک نفره طبی محصولی بی نظیر با رویه و طراحی خاص می باشد که قطعا این مسئله نقطه قوت این کالا نیز به شمار می رود. تخت بادی ساختاری برای استفاده یک فرد دارد و مطابق آن ساخته شده است و افراد بزرگسالان به بهترین شکل ممکن می توانند بر روی این محصول دراز کشیده و از در اختیار داشتن یک تخت خواب بادی با دوام لذت ببرند. این محصول را می توان با خیالی آسوده در محیط هایی مانند اتاق خواب و یا خارج از خانه مانند باغ و ویلا قرار داد و از داشتن آن لذت برد. با این وجود افراد می توانند ان را با خود به همراه داشته باشند و راه اندازی کنند.

تخت خواب بادی یک نفره طبی

از نظر کیفیت نیز باید اشاره کنیم که این کالا ساختاری دیدنی دارد به این صورت که قطعا با توجه به ضخامت بالایی که داراست سبب شده تا شما نگرانی از بابت آسیب دیدن این محصول نداشته باشید. تخت خواب بادی یک نفره طبی مخمل بوده است که در نتیجه نرمی و لطافت شامل آن می شود. از این رو علاوه بر بزرگسالان ، کودکان نیز تمایل به استفاده از محصول را دارند و سعی دارند که مدت زمان طولانی تری را بر روی تخت خواب بادی بگذرانند. اگر شما نیز قصد خرید تخت خواب بادی یک نفره طبی را دارید می توانید محصول را از طریق همین صفحه و به صورت اینترنتی محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 199 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج
تمام طبی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...