تخت خواب دو نفره بادی کامفورت

intex 64418

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 203 CM
  • عرض: 152 CM
  • ارتفاع: 56 CM
13%
1,950,000
1,700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت  خواب  دو  نفره  بادی  کامفورت مارک  اینتکس  می  باشد  این  محصول  بسیار  ارزان و مقاوم  و باکیفیت  می  باشد و  دارای  خدمات  پس  از  فروش  می  باشد.

محصولات مرتبط

تخت بادی اینتکس تخت دونفره با کد 64418  یکی از بهترین گزینه های تخت های بادی می باشد که بعلت ساختار آن از مقاومت  بسیار بالایی برخوردار است. ساختار تخت بادی 64418 به گونه ای طراحی  شده که شبکه های تقویت بصورت دوبل در آن تعبیه شده و همین امر باعث می شود  این تخت بادی با توجه به ارتفاع بالای خود از استقامت و مقاومت خوبی  برخوردار باشد. تخت بادی 64418 بعلت ارتفاع بالای خود حجم باد بیشتری را  نسبت به سایر تخت های بادی در خود جای می دهد و همین امر باعث می شود که  محصول نیاز به شبکه های تقویت بیشتری باشد.و این مورد در تخت بادی بسیار با  دقت و ظرافت انجام شده است.
تخت بادی دونفره اینتکس دارای رویه با روکش کاملا جیر تعبیه شده و دیواره های جانبی آن نیز با رویه جیر به خوبی پوشش داده شده است. ارتفاع بالا و حجم باد بالای این محصول باعث می شود که هنگام استراحت روی این تخت بادی حس رضایت بالایی را درون شما بوجود می اورد. خاصیت  جیر برای سطح رویه این محصول باعث می شود که هنگام استراحت سطحی لطیف بدون کوچکترین ازار و اذیتی را هنگام استراحت تجربه نمایید. تخت بادی براحتی  قابل حمل و جابجایی می باشد و برای این منظور یک کیف برای آن تعبیه شده که شما می توانید محصول را به خوبی در آن جا داده و با خود حمل نمایید.

از مزیت های لوازم بادی می توان به خوبی به این موضوع اشاره کرد در صورتی که محصول شما به هر دلیل کثیف شد و یا دچار لک شد ، بدون هیچگونه محدودیت و نگرانی می توانید محصول خود را با استفاده از هر نوع ماده شوینده آن را شستشو دهید.و با قرار دادن آن در محیطی باز در مدت زمانی کمتر از چند دقیقه محصول خود را بصورت کاملا تمیز و مشابه روز اول استفاده نمایید.
روی بدنه ی این محصول یک پمپ باد برقی تعبیه شده که می تواند محصول شما را در مدت زمانی کمتر از 4 دقیقه کاملا باد نماید و یا بلعکس در صورت نیاز باد آن را تخلیه نموده و  کاملا وکیوم نماید. دریچه ی ورودی هوای پمپ به گونه ای است که با چرخاندن آن  به سمت راست برای باد کردن محصول و با چرخاندن آن به سمت چپ برای خالی  کردن باد محصول شروع به کار می نماید. در کنار دریچه ی ورودی هوای پمپ یک کلید تعبیه شده که برای خاموش و روشن کردن پمپ باد کارایی دارد. در صورت نیاز داشتن به توضیحات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا توضیحات فنی و تخصصی بیشتری را به شما ارائه نمایند.


تخت خواب دو نفره بادی کامفورت یکی دیگر از جذاب ترین و کاربردی ترین انواع تخت بادی دونفره تولید شده توسط برند مشهور اینتکس بوده که ساختار طبی و راه اندازی ساده و همچنین قیمت مناسب آن از جمله علل فروش قابل توجه این محصول در میان مصرف کنندگان به شمار می رود. در بخش لبه بالایی این تخت بادی یک عدد پمپ باد سرخود تعبیه شده  که برای راه اندازی و یا جمع اوری محصول کارایی دارد. به این صورت که این پمپ باد برقی سرخود دارای یک دوشاخه بوده تا به برق شهر متصل شود. بعد از باز کردن کامل محصول بر روی سطح زمین مسطح این قسمت را به برق شهر وصل کرده و کلید تعبیه شده بر روی پمپ را بفشارید. خواهید دید که محصول در زمانی کوتاه برای استفاده شما اماده خواهد شد. 

اگر قصد جمع اوری محصول را دارید تمامی مراحل فوق را اجرا کرده فقط پیش از روشن کردن پمپ سرخود تخت بادی دونفره نیاز خود را دریچه موجود بر روی پمپ باد را باز کرده تا عمل جمع اوری محصول شما در زمانی کوتاه انجام شود. تخت خواب دو نفره بادی کامفورت در داخل بسته بندی یک عدد ساک حمل نیز داشته تا در زمان جمع اوری و یا جا به جایی محصول مشکلی نداشته باشید. رویه این تخت بادی مواج و طبی بوده و یا توجه به این ساختار در کنار جنس بدنه که از نوع پی وی سی با رویه جیر در نظر گرفته شده ، شما یک بستر ضدتعریق و نرم در زمان خواب خواهید داشت. با توجه به موارد یاد شده اگر شما قصد خرید تخت خواب دو نفره بادی کامفورت و یا سایر نمونه های تخت بادی دونفره را به همراه گارانتی رسمی دارید می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

برند
INTEX
طول
203 CM
عرض
152 CM
ارتفاع
56 CM

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...