تشک بادی اینتکس روی آب مدل 58755

intex 58755

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 178 CM
  • عرض: 77 CM
  • برچسب تعمیرات: دارد
28%
550,000
400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب اینتکس طرح بستنی کد 58755 محصولی زیبا از شرکت اینتکس به همراه کارت گارانتی سعید اینتکس

محصولات مرتبط

تشک بادی اینتکس کد 58775 بعنوان یکی از تشک های روی آب شرکت اینتکس بوده که به علت ترکیب رنگ شاد و زیبا از مخاطبان بسیاری برخوردار است.بدین منظور شما از این تشک بادی می توانید برای تفریحات آبی نیز استفاده کرده و برای افراد بزرگسال کاملا مناسب و مطلوب می باشد. جنس بدنه تشک روی آب اینتکس طرح بستنی ساخته شده از وینیل بوده و سازگار با پوست بدن می باشد. همواره از نرمی و انعطاف بالایی برخوردار بوده و دارای مقاومت نسبتا مناسبی است. توصیه می شود جهت حفظ طول عمر و نکات ایمنی برای باد کردن این محصول از پمپ باد های شرکت اینتکس و یا بست وی برای باد کردن این محصول استفاده نمایید.


تشک بادی اینتکس روی آب مدل 58755 دارای طراحی بسیار جالبی بوده و همانطور که مشاهده می کنید این طراحی شبیه به یک بستنی می باشد و اینچنین این تشک بادی جذاب و دوست داشتنی شده است. به طور حتم دیدن یک تشک بادی که شبیه به یک بستنی طراحی شده، در روی آب و در استخر ها می تواند جلوه ای زیبا و دوست داشتنی را به محیط بخشیده و علاوه بر آب، وسیله ای بسیار کاربردی و هیجان انگیز برای بازی های شاد و دوست داشتنی آبی برای شما عزیزان می باشد و شما می توانید بر روی این تشک بادی روی آب دراز کشیده و از ریلکس کردن و شناور ماندن بر ر وی آب نهایت لذت را ببرید و یا به بازی ها و تفریحات بپردازید و در تلاطم آب، به صورت کاما ایمن تفریح کنید.

 لازم به ذکر است در صورت بروز مشکل و خراب شدن تشک جهت تعمیرات تخصصی به سایت اینتکس مراجعه نمایید. از آنجایی که جنس بکار برده شده در ساخت این کالا از پی وی سی بوده باید گفت، پلاستیک وینیل علاوه بر مقاومت بالا بسیار سبک می باشد. از این رو حمل و نقل آن بسیار راحت بوده و شما می توانید برای تفریحات و استخر و ... آن را به همراه ببرید. وزن بسته بندی آن 500 گرم بوده که وزن بسیار ناچیزی می باشد و با توجه به ابعاد مناسب و بزرگ برای استفاده و دراز کشیدن یک نفر مناسب است. همچنین تحمل وزن آن روی آب 80 کیلوگرم است و با توجه به وزن پایین تشک و ابعاد بزرگ و تحمل وزن بالا، این محصول تشکی ایده آل برای استفاده در استخر و ... می باشد. شما عزیزان می توانید تشک بادی با کیفیت و زیبا را با ارزان ترین قیمت و اطمینان از اصل بودن کالا به همراه ضمانت نامه معتبر از طریق سایت محصولات بادی اینتکس خریداری کنید و در صورت داشتن هر گونه سوالی در مورد تشک بادی فوق با شماره های درج شده در سایت اینتکس تماس بگیرید تا مشاوران ما پاسخگوی شما باشند.

تشک بادی اینتکس روی آب مدل 58755 از سری مدل های جدید و جذاب از فروشگاه اینتکس بوده که برای اsjفاده تمامی سنین ساخته شده تا بتوانید جهت تفریحات آبی در ساحل ها، حمام آفتاب و یا ریلکس کردن از آن استفاده کنید. همانطور که نام این تشک بادی پیداست، طراحی این محصول کاملا مدرن و جدید شبیه به یک بستنی یخی چند رنگ می باشد که در آن از رنگ های آبی، زرد، قرمز و نارنجی بکار رفته است که البته این امر سبب افزایش زیبایی و همچنین فروش ویژه این محصول بادی شده است. در همین رابطه باید عنوان کرد که این کالا با رعایت ساختار استاندارد و همچنین راحتی که داراست، یک محصول فوق العاده جذاب پدید آمده تا تمامی مصرف کنندگان با قرار گیری بر روی آن احساس خوشایند و رضایت مندی داشته باشند 

زیرا سطح مواجی که بر روی بدنه این تشک بادی طراحی شده باعث جلوگیری از تعرق و همچنین لیز خوردن بدن در فصل های گرم سال خواهد شد. لازم به ذکر است کمپانی اینتکس توانسته تا با محصولات بسیار با کیفیتی که تولید می کند تمامی نگرانی ها را از بابت جنس و طول عمر محصول بر طرف کرده و کالایی فوق العاده مرغوب و درجه یک را به دست مشتریان برساند و در واقع رضایت تمامی خریداران را به خود جلب کند. این تشک بادی روی آب ظاهری جذاب و دوست داشتنی داشته که البته این نوع از طراحی در عین سادگی جذابیت چشمگیری به محصول شما بخشیده و سبب رضایت مصرف کنندگان نیز می باشد. 

جنس بدنه

نکته حائز اهمیت درباره این کالا مربوط به جنس بدنه آن بوده چرا که این تشک بادی روی آب از بهترین مواد اولیه غیر شیمیایی ساخته و تولید شده که به هیچ وجه، هیچ گونه از حساسیت های پوستی را برای شما ایجاد نخواهد کرد که البته همانطور که می دانید این مورد یک امر مهم و اساسی در تولید محصولات بادی به شمار می رود. این تشک بادی روی آب ساخته شده از پی وی سی یا همان وینیل طرح چرم رنگی بوده که از ضخامت بسیار بالا و کاملا استانداردی در برابر فشار وزن، پوسیدگی و ساییدگی برخوردار می باشد. لازم به ذکر است که شما عزیزان می توانید بدون نگرانی و در تمامی شرایط جوی مختلف آب و هوا از بابت افت کیفیت و ساختار این کالا از این محصول در محیط های باز و یا بسته به راحتی استفاده کنید.

کیفیت و کارایی بالای محصول

لازم به ذکر است سایز و ابعاد این محصول به گونه ای در نظر گرفته شده که تا یک نفر بزرگسال به خوبی می تواند بر روی آن دراز کشیده و از حس خوب آن آرامش بسیارب بگیرد. همچنین تعادل و استقامت این کالا در صورتی که این محصول به میزان استاندارد باد شده باشد بی نظیر خواهد بود. این کالا به دلیل کیفیت ساخت بالایی که داشته می تواند تا مدت ها برای شما و یا کودکان همانند روز اول قابل استفاده باشد اما شما نیز حتما باید به یاد داشته باشید تا از پریدن بر روی این محصول جلوگیری کنید چرا که این امر باعث افت کیفیت و خرابی محصول بادی شما خواهد شد. 

نحوه راه اندازی کالا

چگونگی راه اندازی این کالا بسیار آسان بوده و همچنین نیاز به آموزش خاصی نداشته است چرا که شما عزیزان تنها با در اختیار داشتن یک پمپ باد دستی یا برقی (انواع پمپ باد از طریق شرکت اینتکس به صورت جداگانه قابل خریداری هستند) می توانید این کالا را به راحتی و در کمتر از 4 دقیقه راه اندازی نمایید. البته لازم به ذکر است این امر با توجه به دریچه های باد تعبیه شده بر روی بدنه این کالا امکان پذیر خواهد بود. 

طریقه سفارش و خرید کالا

شما عزیزان می توانید از این محصول برای ریلکس کردن، حمام آفتاب و... بر روی آب های ساکن و یا استخرها استفاده کنید و همچنین می توانید از آن در کنار سواحل دریا به عنوان تشک بادی روی زمین بهره مند شوید. اگر شما قصد خرید این محصول را دارید می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش تشک بادی اینتکس روی آب مدل 58755 تنها به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرموده و محصول مورد نظرتان را در کمترین زمان ممکن و به همراه ضمانت نامه معتبر درب منزل تحویل بگیرید. 

برند
INTEX
طول
178 CM
عرض
77 CM
برچسب تعمیرات
دارد
ضخامت جنس
0.30 mm
تحمل وزن
80 kg
ظرفیت
1 نفر
وزن بسته بندی
0.96 KG

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...