تشک بادی اینتکس روی آب مدل 58757

intex 58757

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
320,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی اینتکس روی آب مدل 58757 از تشک های بسیار زیبا و دوست داشتنی است که با ظاهر زیبای خود می تواند علاوه بر اینکه یک شناور خوبی بر روی آب باشد، می تواند محیط اطراف و استخر را نیز بسیار زیبا تر کند. تشک های بادی یکی از بهترین محصولاتی هستند که می توانند وزن های بالا را بر روی آب به خوبی تحمل کنند و باعث شناور ماندن افراد شوند. لازم به ذکر است جنسی که برای تولید بدنه و بخش های مختلف این تشک بادی طرح بستنی استفاده شده لایه های ضخیم پی وی سی می باشد که وزن خیلی بالایی نیز ندارد. این جنس پی وی سی کاملا ضد آب بوده و به همین دلیل نیز گزینه مناسبی برای ساخت انواع محصولات بادی می باشد، همچنین نور آفتاب نیز به آن صدمه ای وارد نمی کند و با این وجود نیز می توانید از آن در استخر های روباز و حتی در سواحل دریا نیز استفاده کنید.

گفتنی است بدنه این محصول بسیار مستحکم در برابر فشار و دمای مختلف آب است و به همین جهت از این محصول می توانید در آب های آرام و استخر های بزرگ نیز استفاده نمایید. رویه این محصول بسیار نرم و راحت بوده و به همین جهت هنگام استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد. این کالا دارای برچسب تعمیرات نیز می باشد که در موقع صدمه دیدن محصول آن را تعمیر نمایید. همچنین این محصول دارای دفترچه راهنما نیز بوده که به شما کمک می کند تا این تشک را به راحتی راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید. طرز استفاده از این کالا بسیار ساده است و برای استفاده نیاز است تا آن را در ابتدا راه اندازی کنید. برای راه اندازی شما به یک پمپ باد نیاز دارید که می توانید آن را بصورت جداگانه از فروشگاه اینتکس تهیه کنید.

نوع تفریحی
 طول 224 سانتي متر
 عرض 107 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1600 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...