تشک بادی اینتکس مدل 56841

intex 56841

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 2.90 M
  • عرض: 2.26 M
  • ارتفاع: 10 cm
1,720,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب یا فرش روی آب اینتکس کد56841 یکی از محصولات خاص شرکت اینتکس بوده که جهت استفاده بر روی اب می باشد. دارای گارانتی شرکتی از نمایندگی سعید اینتکس

محصولات مرتبط

تشک بادی اینتکس مدل 56841 یکی از بزرگترین و کاربردی ترین تشک های بادی تولید شده برای استفاده روی آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها بوده و دارای ظرفیت دو نفره می باشد. این تشک بادی برای سنین بزرگسال تولید شده و دارای طراحی بدنه راحت با قابلیت تعادل بالا روی آب می باشد. این تشک بادی روی آب در واقع دارای طراحی بدنه مستطیلی شکل بوده که از طراحی سطح رویه مواج برخوردار می باشد تا هنگام نشستن و یا درزا کشیدن روی آن اعضای بدن شما را به خوبی پوشش داده و موجب عبور هرچه بهتر جریان هوا می شود تا مصرف کنندگان راحتی زیادی را تجربه کنند. جنس بدنه اصلی این کالا از پلاستیک پی وی سی وینیل با ساختار بدنه دو لایه بوده که از ضخامت خوبی برخوردار می باشد تا در برابر دما و فشار آب مقاومت لازم و کافی را از خود نشان دهد. این جنس بدنه در برابر نور خورشید نیز مقاوم بوده به همین دلیل می توان با خیالی راحت در فضای باز نیز استفاده کرد.

 با وجود ضخامت بالای بدنه امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر فراهم است تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل و همچنین استفاده باشد. لازم به ذکر است یک دریچه باد نیز روی بدنه تعبیه شده تا امکان راه اندازی توسط انواع پمپ های باد محصولات بادی فراهم باشد. برای باد زدن به آن نیز تنها کافیست ابتدا نازل پمپ باد متناسب با سایز دریچه را وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کالا کرد تا زمانی که این تشک بادی شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. برای تخلیه باد نیز می توانید به دو صورت دستی و یا توسط انواع پمپ های بادی که قابلیت مکش باد داشته اقدام کنید. برای این خرید تشک بادی کافیست این محصول را به صورت اینترنتی و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در مدت زمان کوتاهی برای شما ارسال شود.

برند
INTEX
طول
2.90 M
عرض
2.26 M
ارتفاع
10 cm
جنس
وینیل
ظرفیت
2 نفر
ضخامت جنس
0.50 mm
تحمل وزن
200 kg
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
9.1 kg

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...