تشک بادی اینتکس مدل 58780

58780

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: 145 cm
  • طول: 145 CM
  • عرض: 142 CM
  • ارتفاع: 27 CM
4%
1,350,000
1,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس طرح همبرگر مدل 58780 از نمایندگی سعید اینتکس در کرج یک تشک روی آب بسیار زیبا با کارت گارانتی ویژه سعید اینتکس می باشد. این محصول در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به سراسر کشور ارسال می شود.

محصولات مرتبط

تشک بادی اینتکس مدل همبرگر با کد 58780 یک تشک روی آب بوده که توسط کمپانی اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. ساخته شده از جنس وینیل می باشد و براحتی تحمل وزن را تحمل کرده و در صورت بروز مشکل به خوبی قابلیت ترمیم و بازسازی را دارد. همواره از این استخر جهت تفریحات آبی می توانید استفاده کنید و بسیاری از فست فود ها جهت تبلیغات از این تشک بادی استفاده می نمایند.
طراحی سه بعدی بی نظیر باعث جذابیت بالای تشک بادی همبرگر شده و مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب نموده است.
توصیه می گردد جهت طول عمر تشک حتما توسط پمپ باد های شرکت اینتکس و مشابه آن باد شود و از پمپ باد های متفرقه و یا کمپرسورهای باد برای باد کردن این محصولات به هیچ وجه استفاده نشود.


تشک بادی اینتکس مدل همبرگر با کد 58780 یکی از جدید ترین و فانتزی ترین تشک های روی آب بوده که از طراحی فوق العاده جدید و جذاب برخوردار می باشد. این طرح بر روی آب بسیار جلوه بخش بوده و توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب خواهد کرد. این تشک روی آب از جمله محصولی با کیفیت و مدرن بوده که بسیار پرطرفدار می باشد و تولید شده توسط شرکت معتبر و نامدار اینتکس بوده که از زمان توزیع تا به کنون از فروش بالایی برخوردار بوده است. این محصول در همان ابتدای تولید طرفداران زیادی را جذب خود نموده، همانطور که برای شما قابل مشاهده است طرح روی این تشک بادی همانند یک همبرگر می باشد و دارای رویه پی وی سی براق بوده و از رنگ بندی زیبای بدنه برخوردار می باشد.

 لازم به ذکر است  فرم رویه این تشک از نوع راحتی بوده و به دلیل داشتن سطحی مواج می تواند قابلیت های مهم طبی و ضد تعریق بودن را به همراه داشته باشد. قسمت رویه و کناره های این محصول از لایه های پی وی سی ساخته شده که ضخامت بسیار خوبی داشته و می تواند در شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت خوبی از خود نشان دهد. قسمت های زیرین نیز دارای پی وی سی برزنتی چند لایه بوده که در صورت برخورد به اشیاء تیز فشار زیادی را تحمل می کند. تشک بادی روی آب اینتکس طرح همبرگر محصولی با کیفیت با طراحی فانتزی و جدید بوده که دارای بدنه ای مستحکم و همچنین با مقاومت بالاست که مقاومت خوبی در برابر فشار آب و همچنین نور خورشید نیز دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و همچنین خرید پمپ باد جهت راه اندازی سریع این کالا، می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند.

برند
145 cm
طول
145 CM
عرض
142 CM
ارتفاع
27 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 MM
تحمل وزن
100 KG
تعداد دریچه باد
1 عدد
جای نوشیدنی
ندارد
وزن بسته بندی
2.1 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
دستگیره تعادل 2 عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...