یکی از کاربردی ترین محصولات بادی که به وسیله آن می توان بهترین تفریحات آبی را انجام داد تشک بادی روی آب می باشد که ظرفیت های مختلف دارد و برای رده سنی گوناگون ساخته شده است. این محصول بی نظیر و خاص دارای کیفیت بالا می باشد که افراد می توانند به وسیله آن ساعات خوشی را سپری کنند و از حضور در این موقعیت لذت ببرند. تشک بادی روی آب حالت معلق و شناور دارد و در نتیجه قادر به حضور بر روی سطح آب می باشد از این رو افراد را نیز بر روی خود قرار می دهد و آن ها را نیز در سطح آب حفظ می کند. با این شرایط به داخل آن فرو نخواهند رفت و در این موقعیت لذت زیادی از محیط می برند. محصول مورد نظر بدنه ای منحصر به فرد و کاربردی دارد که می تواند مقاومت لازم در برابر وزن افراد را داشته باشد و با توجه به میزان مقاومت محصول می توان خرید خود را نهایی نمود.

تشک بادی دو نفره روی آب بست وی جالیوانی دار

کیفیت بدنه و مرغوبیت آن و همچنین داشتن بهترین ساختار و جذاب ترین طراحی ظاهری سبب جلب مخاطب شده است که برای رفتن به مسافرت و گردش همواره این محصول را نیاز دارند و تمایل به حضور بر روی سطح آب های آرام را دارند. در نتیجه این تشک بادی را خریداری می کنند تا در فصول گرم سال از هوای تازه لذت ببرند. این محصول تعادل خود را برای مدت زمان طولانی حفظ می کند و قادر است که در محیط آب های آرام به جهت داشتن امکان حمام آفتاب مورد بهره برداری های لازم قرار گیرد. این تشک بادی که قصد معرفی آن را داریم دارای ظرفیت دو نفره می باشد که تمامی خصوصیات منحصر به فرد را دارد و می تواند به عنوان یک وسیله کاربردی در تمامی تفریحات تابستانی افراد استفاده شود. در نتیجه در ادامه به بررسی این محصول بی نظیر می پردازیم.

تشک بادی دو نفره روی آب ارزان

طراحی ظاهری تشک بادی دو نفره روی آب

همان طور که از نام این محصول مشخص است وسیله ای کاربردی برای استفاده دو فرد به صورت همزمان می باشد که بدنه ای بزرگ و جادار دارد و در نتیجه می تواند دو فرد را بر روی خود حفظ کند. این محصول دارای طول عمر بالا می باشد که سازگاری های لازم را نیز مهیا کرده است و در نتیجه می تواند بهترین اوقات و شرایط را برای کسانی که قصد مسافرت و گردش به محیط آب های آرام را دارند ایجاد می سازد. محصول دارای بدنه ای بزرگ و جادار است که در دو سوی آن بالش بادی سرخود وجود دارد. هر یک از این بالش های بادی برای قرار گیری یک فرد است تا تمامی امکانات لازم برای استراحت و قرار گیری به حالت درازکش مهیا شود. تشک بادی دو نفره روی آب رویه ای مواج دارد که هم بدنه به این شکل می باشد و هم بالش بادی با این طراحی سخته شده است. وجود چنین خصوصیاتی توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است و می تواند جزو پر فروش ترین محصول بادی در حال حاضر باشد.

قیمت تشک بادی دو نفره روی آب بست وی

ساختار مواج رویه بدنه می تواند بدن را در شرایط آرامش بخش قرار دهد تا دچار خستگی و آسیب نشوند و بتوانند ساعات طولانی در چنین موقعیتی قرار گیرند. تشک بادی وزن کمی دارد و از بدنه ای توخالی تشکیل شده است که به این صورت حالت بی وزنی به خود گرفته است و بر روی سطح آب قرار می گیرد. با این ساختار که در داخل آن تنها باد پر شده است قابلیت جا به جایی آسان نیز دارد و در نتیجه می توان آن را برای استفاده در نقاط مختلف جا به جا نمود. کسانی که قصد داشتن آن در مسافرت و گردش را دارند نیز می توانند بدنه را خالی از باد کنند و در نتیجه به صورت تاشو در می آید و می تواند فضای کمی را اشغال کند و در نهایت به همراه افراد در مسافرت و گردش باشد. در بدنه محصول دریچه های متعدد برای راه اندازی آن وجود دارد که هر کدام از آن ها برای باد کردن قسمتی از بدنه لحاظ شده است. در نتیجه می توان این محصول کاربردی و منحصر به فرد را در مدت زمان کم راه اندازی کرد و به بهره مندی از آن اقدام نمود.

خرید تشک بادی دو نفره روی آب

رنگبندی شاد و متنوع تشک بادی دو نفره روی آب

ظاهر محصول همواره سبب جلب مخاطب می شود و می تواند توجه عده زیادی را به خود جلب کند. این ظاهر شامل طرح های رویه آن است و رنگبندی آن را نیز شامل می شود. به همین خاطر است که وجود رنگبندی شاد و متنوع در تشک بادی دو نفره روی آب می تواند نشان دهنده زیبایی های ظاهری آن باشد و در نهایت برای خرید افراد آماده گردد. به دلیل تنوع زیادی که در این محصول به وجود آمده است افراد می توانند این تشک بادی را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنند و نسبت به خرید آن اقدام نمایند. در برخی نمونه های این دسته بندی وسیع رنگ های زیبا در یک محصول به کار گرفته شده است و در برخی دیگر بدنه تنها از یک رنگ تشکیل شده است. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده این محصول بی نظیر و کاربردی را برای استفاده در موقعیت هایی مانند سطح آب های آرام با لذت تمام در نظر گرفت و تمامی شرایط لازم برای داشتن تفریحت آبی منحصر به فرد و آرامش بخش را به دست آورد.

نمونه هایی که با ترکیب رنگ متنوع ساخته شده اند در هر قسمت از رنگی شاد و زیبا تشکیل شده اند که و بدنه شفاف محصول نیز هاله هایی از رنگ های متنوع را دارا می باشد. هر یک از بالش بادی هایی که بر روی بدنه قرار دارد نیز دارای رنگ به خصوصی می باشند که در مجموع می تواند بهترین طراحی و بهترین ظاهر برای داشتن بهترین تفریحات آبی در محیط هایی مانند استخر که آب های آرام دارد را داشته باشند. بدنه بدون رنگ پس دادن در گذر زمان و رنگ پریدگی در صورت استفاده مداوم و قرار گیری در معرض تابش آفتاب برای بهره مندی در طی سال های زیاد ساخته شده است و لحظات خوشی را ایجاد می کند.

قیمت تشک بادی دو نفره روی آب

تنوع در تشک بادی دو نفره روی آب

در بخش بالا یکی از ساختار منحصر به فرد و معروف تشک بادی دو نفره روی آب را معرفی کرده ایم اما لازم است که بدانید این محصول دارای تنوع زیاد می باشد و از ساختار های مختلف برخوردار است به طوری که می تواند با توجه به نیاز و تمایل افراد مورد انتخاب قرار گرفته و خریداری شود. این محصول بی نظیر دارای قیمت و اندازه های مختلف نیز می باشد تا کسانی که قصد خرید آن را دارند بتوانند با توجه به سلیقه خود هر یک از این محصولات را انتخاب کنند. ساختار متنوع و خاص در این محصول سبب شده است که نحوه داشتن تفریحات آبی به وسیله آن متنوع باشد و در نتیجه بتوان نسبت به نیاز خود یک از آن ها را خریداری کرد. تشک بادی دو نفره روی آب در گروه شناور بادی واقع شده است که دارای ساختار هایی مانند تشک مستطیلی شکل و دو حلقه کنار هم و مانند این ها می باشد. در نتیجه هر یک از علاقه مندان قادر به انتخاب و خرید از نمونه های معرفی شده می باشند و به راحتی تفریحات آبی مورد نظر را به دست خواهند آورد.

فروش تشک بادی دو نفره روی آب ارزان

لوازم جانبی برای تشک بادی دو نفره روی آب

مهم ترین لوازم جانبی که برای راه اندازی تشک بادی دو نفره روی آب نیاز است پمپ باد می باشد تا امکان راه اندازی محصول در موقعیت های مختلف وجود داشته باشد و بتوان آن را به سرعت برای استفاده آماده کرد. این محصول در داخل فروشگاه های مختلف به فروش می رسد که قابلیت راه اندازی انواع محصولات بادی را دارند. در نتیجه دارندگان محصولات بادی می بایست نسبت به خرید هر یک از پمپ های بادی اقدام کنند تا برای استفاده از محصولات خود دچار مشکل نشوند. تشک بادی مد نظر در برخی نمونه های دارای طناب نجات نیز می باشد که به عنوان طنابی برای حرکت دادن آن بر روی سطح آب های آرام نیز کاربرد دارد. در نتیجه مزیتی را به وجود می آورد و جزو وسایل جانبی است که بر روی بدنه قرار دارد. در ساختار این محصول همواره حفره ای استوانه ای شکل نیز وجود دارد که برای قرار دادن بطری و شیشه بوده است و با نام جالیوانی در کناره محصول واقع شده است.

تشک بادی دو نفره روی آب اینتکس

خرید تشک بادی دو نفره روی آب

کسانی که تمایل به داشتن تشک بادی  دو نفره روی آب را دارند همواره می توانند به فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه کنند و محصول دلخواه خود را از این دسته بندی بزرگ تهیه نمایند. ثبت سفارش از این فروشگاه به صورت غیر حضوری نیز امکان پذیر می باشد که با ورود به سایت فروشگاه می توان خرید خود را نهایی نمود. تنوع در نمایندگی اینتکس به اندازه ای است که افراد می توانند تمامی محصولات اصل و اورجینال را خریداری کنند و قیمت های متنوعی نیز در دسترس می باشد تا با توجه به توانایی مالی خود بتوان خرید تشک بادی دو نفره روی آب را انجام داد.