تشک بادی روی آب آناناس بست وی

Bestway 43159

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
12%
950,000
840,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب آناناس بست وی جدید ترین محصولی است که برای استفاده بر روی سطح آب های آرام مد نظر قرار می گیرد. این محصول از بدنه ای بادی و توخالی تشکیل شده است که حالت بی وزنی خود را ایجاد می کند و می تواند تعادل لازم برای قرار گیری بر روی سطح آب های آرام را داشته باشد. در نتیجه می توان بر روی محصول قرار گرفت و در محیط هایی مانند استخر به لذت بردن از فضا پرداخت. تشک بادی روی آب طرح آناناس بوده است و با این طرح و رنگبندی جذاب مورد استفاده علاقه مندان قرار می گیرد در نتیجه افراد می توانند با توجه به سلیقه خود محصول را انتخاب کرده و به خرید آن اقدام نمایند. این محصول بادی با کیفیت بالا طراحی و تولید شده است که در نتیجه می توان در طی سال های زیاد از داشتن آن لذت برد و به بهترین شکل از آن استفاده کرد. چرا که محصول از جنس پی وی سی تشکیل شده است و بدنه ای غیر قابل نفوذ را شامل می شود. به این ترتیب افراد می توانند بدون ورود آب و رطوبت به داخل بافت محصول از داشتن آن بهره مند باشند. تشک بادی روی آب آناناس بست وی جزو محصولات اورجینال است که به راحتی برای افراد موقعیت دلخواهی را ایجاد می سازد. جهت سفارش و خرید این محصول بی نظیر به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید و محصول را از دسته بندی مربوط به تشک بادی روی آب سفارش دهید.

نوعتفریحی
 طول 174 سانتی متر
 عرض 96 سانتی متر
 ضخامت لایه ها 0.21 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه طرحدار
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 900 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب تمام سنین
 طراحی دوست داشتنی و جدید
 دارای رنگ جذاب
 دارای دو محفظه باد
 اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب آناناس بست وی از جمله محصولات بسیار پر فروش و پر استفاده شرکت بست وی بوده که برای استفاده در محیط های آرام آبی مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است تمامی افراد توانایی کنترل خود را بر روی آب دارند می توانند از این کالا به راحتی استفاده کنند. این کالا ترکیبی از بهترین مواد اولیه داشته که داخل آن خالی بوده و از باد پر شده است. همانطور که می دانید از این تشک بادی به منظور جلوگیری از فرو رفتن به داخل آب استفاده می شود و همچنین با استفاده از این محصول لذت داشتن تفریحات آبی مختلف را به دست خواهید آورد. گفتنی است که بدنه این کالا دارای خصوصیتی مانند غیر قابل نفوذ بودن بوده، که در نتیجه می تواند بدون ورود رطوبت و آب ساعات طولانی بر روی سطح آب قرار بگیرد و به داخل آن نرود. 

داشتن کیفیت عالی و همچنین تعادل لازم بر روی سطح آب نمونه ای بهترین کاربرد های این تشک بادی محسوب می شود که تمامی علاقه مندان به تفریحات آبی قادر به داشتن این کالا می باشند. محصول فوق، از طراحی فانتزی و زیبایی برخوردار است که به دلیل زیبایی چشمگیری که داشته می تواند مورد استفاده بسیار از افراد در تمامی سنین مختلف قرار بگیرد. این تشک بادی با کیفیت دارای جنس بدنه ای به نام وینیل بوده که دارای ضخامت لایه ای مناسب و مستحکمی است و در واقع به هیچ عنوان دچار پارگی و پوسیدگی نخواهد شد. این تشک بادی روی آب آناناس بست وی می تواند هدیه ای بسیار خاص برای دوستان یا خانوادتان نیز باشد تا با استفاده از آن بتوانند تابستانی به یاد ماندنی را تجربه کنند. 

ساختار و نوع طراحی تشک بادی روی آب آناناس بست وی

یکی از مهم ترین ویژگی های حائز اهمیت درباره این کالا که بسیاری از افراد را مجذوب خود کرده است، بحث ساختار و یا همان طراحی این تشک بادی بوده چرا که قطعا مهم ترین خصوصیت و دلیل انتخاب این کالا همان ویژگی ظاهری محصول می باشد. پس در همین راستا باید عنوان کنیم که این تشک بادی روی آب با بهره گیری از طرحی شبیه به یک میوه آناناس شکل گرفته و رویه آن با رنگ زرد طراحی شده که بسیار طبیعی و زیباست. 

همچنین در قسمت رویه یا همان سطح کالا از طراحی مواج استفاده شده که همین موضوع سبب شده تا افراد هنگام استفاده از آن دچار تعریق و یا بدن درد نشوند و بتوانند برای مدت زمان طولانی از این محصول بادی استفاده کنند و همچنین دیگر خصوصیتی که باید به آن اشاره کرد، بهره مندی از یک بالشت بادی سرخود در قسمت بالایی این کالا بوده که با استفاده از آن می توانید سر و گردن خود را به بهترین شکل ممکن قرار داده و لحظاتی آرامش بخش را تجربه کنید که همین موضوع نمونه ای مهم ترین نکات درباره این تشک بادی روی آب به شمار می رود. 

انعطاف پذیری و راحتی بالا تشک بادی روی آب آناناس بست وی

نرمی و راحتی فوق العاده این کالا نیز از دیگر مواردی بوده که می توان به آن اشاره کرد. چرا که شما عزیزان پس از قرار گیری بر روی این محصول مشاهده خواهید کرد که بدنه اصلی این تشک بادی روی آب بسیار راحت و نرم طراحی شده که قطعا یکی از مهم ترین مزیت های این کالا به شمار می رود. همچنین لازم به ذکر است این انعطاف پذیری بالا سبب شده تا هنگام استفاده افراد بزرگسال نیز هیچگونه مشکلی برای آن ها ایجاد نشود و آن ها بتوانند تا فضایی راحت را به همراه ایمنی و خیالی آسوده تجربه کنند و همچنین نگران فرو رفتن به داخل آب نباشند. 

چگونگی سفارش تشک بادی روی آب آناناس بست وی

در آخر باید گفت که شما عزیزان هنگام خرید باید به ابعاد و حجم این کالا توجه کافی داشته باشید. همچنین این محصول تحمل وزن عالی داشته که با توجه به قد و وزن خود می توانید این تشک بادی خاص را سفارش دهید. لازم به ذکر است خرید یک عدد پمپ باد نیز برای راه اندازی هرچه راحت تر این محصول شما نیاز است.(جهت سفارش و خرید انواع پمپ باد های برقی و دستی باید از طریق شرکت اینتکس اقدام به سفارش آن نمایید). تشک بادی روی آب آناناس بست وی را می توانید هم اکنون از طریق سایت نمایندگی اینتکس سفارش داده و آن را به همراه ضمانت نامه معتبر در کمترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...