تشک بادی روی آب اینتکس بزرگسال

Intex 56805

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 163 CM
  • عرض: 104 CM
  • ارتفاع: .
13%
1,550,000
1,350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب اینتکس بزرگسال از تولیدات جدید شرکت اینتکس است که قطعا با توجه به طراحی جذابی که دارد می تواند یک محصول کامل و ایده آل برای سنین بزرگسال به شمار رود. اگر با نگاهی دقیق به خصوصیات این محصول بنگرید متوجه خواهید شد که این تشک بادی روی آب هر آن چه که در جهت یک تفریح مهیج بر روی آب شما نیاز دارید را در اختیار شما قرار داده است. در همین راستا سعی داریم تا جزئیات کاملی از این محصول را در اختیار شما قرار دهیم.

تشک بادی روی آب اینتکس بزرگسال

در نخستین بخش از بررسی تشک بادی روی آب اینتکس بزرگسال باید عنوان کنیم که ظاهر این محصول تقریبا شبیه به یک ماشین می باشد که قطعا تا قبل از تولید این محصول همچین شکل و شمایلی در میان تشک های بادی روی آب به هیچ عنوان رایج و مرسوم نبوده است. علاوه بر این ها ساختار بخش های مختلف این محصول نیز سبب شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن یک کالای لوکس را خریداری نمایید.

بخش انتهایی تشک بادی روی آب اینتکس بزرگسال دارای یک عدد تکیه گاه بادی می باشد که وجود این تکیه گاه باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید به این بخش بر روی آب تکیه داده و به استراحت بر روی فضای آب بپردازید. هم چنین این محصول دارای دو ویژگی کاملا خاص می باشد. بخش نشیمنگاه این محصول به صورت توری طراحی شده است که قطعا شما می توانید پس از قرار گیری در داخل این محصول جریان آب را هم در زیر خود به بهترین شکل ممکن حس کنید.

تشک بادی روی آب اینتکس بزرگسال

هم چنین تشک بادی روی آب اینتکس بزرگسال دارای یک عدد جالیوانی در بخش کناری خود می باشد که این عامل هم باعث شده تا شما بتوانید در سریع ترین زمان ممکن به بطری آب و یا لیوان خود نیز بر روی آب دسترسی داشته باشید. در کنار این موارد وجود دو عدد دستگیره در جهت حمل و نقل ساده این محصول و همین طور حفظ تعادل بر روی آب نیز از دیگر خصوصیات فوق العاده این تشک بادی روی آب به شمار می رود. با در نظر گرفتن این موارد هم اکنون امکان خرید این محصول همراه با ضمانت نامه کتبی این کالا از فروشگاه سعید اینتکس برای شما فراهم می باشد.

برند
INTEX
طول
163 CM
عرض
104 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
تحمل وزن
100 KG
تعداد دریچه باد
2 عدد
جای نوشیدنی
دارد
وزن بسته بندی
1.5 KG
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
دستگیره تعادل 2 عدد
مجید دلاوری

عاااالی و زیبا و با کیفیت

239 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...