تشک بادی روی آب اینتکس دارای تکیه گاه

intex 58802

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 160 CM
  • عرض: 85 CM
  • ارتفاع: .
25%
1,150,000
870,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب اینتکس دارای تکیه گاه یکی از محصولات کاملی است که به بهترین شکل ممکن تمام نیازهای مشتریان را فراهم کرده است. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول این تشک بادی روی آب از نظر رنگ بندی دارای رنگ آبی بوده و رنگ های شاد دیگری نیز در بخش کف این کالا به چشم می خورد که از مزایای مهم این محصول از حیث طراحی نیز به شمار می رود. علاوه بر این ها از نظر امکانات هم می توان این کالا را یکی از خاص ترین محصولات تلقی کرد. شما می توانید مشاهده نمایید که بخش جلویی این محصول دارای فضایی برای قرار دادن پای شما می باشد که این ویژگی در محصولات مشابه به چشم نمی خورد.

تشک بادی روی آب اینتکس دارای تکیه گاه

علاوه بر این ها یک عدد تکیه گاه استاندارد نیز در انتهای این کالا دیده می شود که به ساده ترین شکل ممکن می توانید به این ناحیه تکیه داده و لحظات شاد و جذابی را بر روی آب سپری کنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که در بخش کناری این محصول هم یک فضا برای قرار دادن بطری آب نیز دیده می شود که این بخش هم یکی دیگر از نقاط قوت این محصول خواهد بود. در کنار این موارد باید اشاره داشته باشیم که از نظر جنس و کیفیت نیز بهره مندی از ساختار PVC ضخیم باعث شده تا خیال شما از بابت کیفیت این کالا هم راحت بوده و فروشگاه سعید اینتکس نیز با ارائه کارت گارانتی معتبر این اطمینان خاطر را هم افزایش داده است که با خیال راحت سفارش خود را ثبت نمایید.

برند
INTEX
طول
160 CM
عرض
85 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
تحمل وزن
100 KG
تعداد دریچه باد
2 عدد
جای نوشیدنی
دارد
وزن بسته بندی
1.5 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...