تشک بادی روی آب اینتکس طرح توت فرنگی

Intex 58781

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
18%
900,000
745,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب اینتکس طرح توت فرنگی را قطعا می توان یکی از خاص ترین تشک های بادی روی آب در نظر گرفت زیرا هم از نظر نوع طراحی و ساختار و هم از نظر جنس بدنه و کیفیت می تواند بهترین گزینه برای یک تفریح آبی مهیج به شمار رود. قطعا شما اگر قصد خرید این تشک بادی روی آب را داشته باشید می توانید با مطالعه ویژگی های این محصول با آگاهی کامل در رابطه با این کالا دست به خرید و ثبت سفارش این کالا بزنید.

تشک بادی روی آب اینتکس طرح توت فرنگی

در همین راستا در بخش نخست از بررسی این تشک بادی روی آب باید اشاره کنیم که طراحی صورت گرفته در این کالا دقیقا با بهره گیری از طرح یک توت فرنگی ساخته شده است که همین امر قطعا برای افراد مختلف بسیار مهیج و جذاب خواهد بود. هم چنین باید اشاره کنیم که بخش مرکزی این محصول و در واقع نقطه ای که افراد بر روی آن قرار می گیرند دارای طراحی شیاردار می باشد که به ساده ترین شکل ممکن فرد می تواند در یک سطح عالی و راحت قرار گرفته و از در اختیار داشتن این محصول لذت ببرید.

 در کنار این موارد باید اشاره داشته باشیم که این تشک بادی روی آب دارای دو عدد دستگیره برای حمل و نقل ساده تر این محصول و هم چنین برای حفظ تعادل بر روی آب را دارا می باشد که با وجود این مورد فرد می تواند به صورت ایده آل با در دست گرفتن این دستگیره ها تعادل خود را بر روی آب حفظ نموده و به بهترین شکل ممکن به تفریح خود بپردازد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بهره مندی از ضخامت فوق العاده بالای این تشک بادی روی آب است.

تشک بادی روی آب اینتکس طرح توت فرنگی

در واقع شما می توانید مشاهده کنید که بخش های مختلف این محصول دارای ضخامت 0.30 میلی متری می باشد که همین امر باعث شده تا مشتریان با آسودگی خاطر از این نظر بتوانند دست به خرید این محصول بزنند. البته فروشگاه سعید اینتکس نیز سعی کرده تا با ارائه ضمانت نامه کتبی خیال مشتریان را از بابت آسیب های احتمالی به وجود آمده در این محصول در گذر زمان نیز راحت کند.

 نوع تفریحی
 طول 168 سانتی متر
 عرض142 سانتی متر
 ارتفاع 17 سانتی متر
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 ضخامت بدنه 0.30 میلی متر
 جنس کف وینیل طرح چرم دو لایه
 پمپخیر
نوع پمپ -
 وزن 3 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای دو عدد دستگیره نگهدارنده
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب اینتکس طرح توت فرنگی یکی دیگر از جذاب ترین انواع تشک بادی تولید شده توسط کمپانی اینتکس بوده که توسط شرکت اینتکس و برای افراد بالای 6 سال طراحی و تولید شده است. لازم به ذکر است طراحی منحصر به فرد این کالا در کنار طول عمر بالای آن سبب شده تا تشک بادی فوق، در زمان بسیار کوتاهی بتواند فروش فوق العاده ای تجربه کند. ساختار بدنه اصلی این تشک بادی برای استفاده در زمان سفر نیز بسیار مناسب بوده چرا که این کالا در کل 1 کیلوگرم وزن داشته و به همین علت در هنگام جمع آوری شدن فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد اما گفتنی است همین وزن کم قادر بوده تا وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کند. 

لازم به ذکر است قسمت رویه و بدنه این کالا از بهترین و مرغوب ترین نوع پی وی سی تولید شده تا شما عزیزان از بابت طول عمر بالا و کیفیت تشک بادی روی آب آسوده خاطر باشید. البته که باید توجه داشته باشید این محصول بادی توسط بهترین فروشگاه محصولات بادی یعنی نمایندگی اینتکس تولید و به بازار عرضه شده است. شما عزیزان جهت خرید این کالا درجه یک و عالی می توانید به صورت اینترنتی و یا از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت، محصول مورد نظتان را ثبت سفارش کرده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

جنس بکار رفته در ساخت این تشک بادی

از آنجایی که شرکت اینتکس یکی از بزرگترین و بهترین تولید کننده لوازم بادی می باشد، پس قاعدتا از بهترین متریال و مواد اولیه موجود در بازار جهت ساخت و تولید این محصولات بادی استفاده می کند که البته این تشک بادی طرح توت فرنگی نیز از این قائده مستثنی نخواهد بود. بنابراین گفتی است شرکت اینتکس برای ساخت تشک بادی فوق، از پی وی سی درجه یک و خوش رنگی اتسفاده کرده دارای ضخامت کاملا ایده آل و استاندارد نیز می باشد. لازم به ذکر است از خصوصیات بسیار خوب این جنس می توان به سازگاری آن با سلامت پوست انسان و ضد آب بودن اشاره کرد، که در واقع این ویژگی ها آن را به یکی از محبوب ترین و بهترین اجناس برای تولید لوازم بادی تبدیل کرده، البته گفتنی است طول عمر این نوع از وینیل یا همان پی وی سی بسیار بالا بوده و در صورت مراقبت صحیح و درست این محصول بادی می توانید تا سال های سال از آن استفاده کنید. 

نوع طراحی و ساخت

ساخت و طراحی تشک بادی فوق، همانطور که پی تر به آن اشاره شد برگرفته از میوه توت فرنگی بوده که به دلیل همین طراحی زیبا توانسته به فروش فوق العاده ای در مدت زمان بسیار کم دست یابد. لازم به ذکر است ضخامت لایه ای مناسب این کالا و همچنین مساحت آن باعث شده تا این تشک بادی روی آب بتواند تا وزن 100 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. پهنای بسیار خوب و استاندارد این تشک بادی باعث ایجاد تعادل و حس رضایت دو چندانی در میان خریداران شده است. همچنین وجود دو دستگیره در طرفین این محصول بادی بسیار کاربردی بوده که شما می توانید با در دست گرفتن آن تعادل خود را به خوبی حفظ نمایید. 

قابلیت تعمیر کالا و نحوه سفارش

از ویژگی ها بسیار خوبی که در رابطه با این تشک بادی باید عنوان کرد، امکان تعمیر مجدد بدنه در صورت آسیب دیدن خواهد بود که شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی که در بسته بندی محصول موجود است، به خوبی و با بهترین شکل ممکن محصول بادی خود را ترمیم و تعمیر کنید. لازم به ذکر است این برچسب ها عمدتا توسط کمپانی اینتکس تولید شده، که به خوبی می تواند بخش آسیب دیده و دچار مشکل شده تشک بادی شما را تعمیر کرده و مانع از خروج باد از داخل آن شود. اگر که شما عزیزان نیز مجذوب این تشک بادی روی آب اینتکس طرح توت فرنگی منحصر به فرد و کاربردی شده اید می توانید هم اکنون از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت و یا از طریق نمایندگی اینتکس، این کالا را به همراه ضمانت نامه معتبر تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...