تشک بادی روی آب اینتکس طرح فروزن

intex 56515

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
440,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب اینتکس طرح فروزن از سری محصولاتی است که برای سنین کودکان طراحی و عرضه شده و ساختاری ایده آل را هم از خود به جای گذاشته است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصول با ساختاری کاملا گرد عرضه شده است و روی سطح این محصول نیز یک سری شیار وجود دارد که سبب شده تا پس از قرار گیری کودک بر روی این محصول یک سطح کاملا صاف که باعث لیز خوردن کودک باشد را تجربه نکند. علاوه بر این نکته مهم دیگری که باعث محبوبیت فوق العاده این محصول گردیده است طرح فروزن نقش بسته شده بر روی این محصول است که سبب شده تا در میان کودکان پرفروش ترین محصول طلقی گردد.

تشک بادی روی آب اینتکس طرح فروزن

نکته مهم دیگر در خصوص این کالا وجود طناب نجات در بخش های کناری این محصول است که در واقع ایمنی کودک را پس از قرار گیری بر روی این تشک دو چندان کرده و می تواند شرایطی خاص و ایمن را برای شما به ارمغان آورد. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا شیوه سریع راه اندازی این محصول است که شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن به وسیله یک عدد پمپ باد مجزا که باید آن را نیز خریداری کنید اقدام به باد کردن و راه اندازی این محصول نمایید. این تشک بادی روی آب همراه با کارت گارانتی معتبر سعید اینتکس عرضه شده است که خیال شما عزیزان را نیز راحت کرده است. هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول برای شما فراهم خواهد بود.

 نوع گرد
 قطر 128 سانتی متر
 ارتفاع 19 سانتی متر
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 ظرفیت 1 الی 2 نفر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 ضخامت بدنه 0.30 میلی متر
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپخیر
نوع پمپ -
 وزن 4.5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب سنین کودکان
 دارای طناب نجات
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...