تشک بادی روی آب اینتکس طرح گربه

intex 58784

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 147 CM
  • عرض: 135 CM
  • ارتفاع: .
11%
1,550,000
1,390,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب اینتکس طرح گربه جزوء یکی از لوازم و وسایل برای تفریحات آبی کودکان و نوجوانان بوده که در سال جدید طراحی و تولید شده است. این محصول یک تشک بادی زیبا و جذاب قابل استفاده کودکان و بزرگسالان می باشد که دارای ساختار بدنه گرد شبیه یک گربه طراحی شده و در قسمت فوقانی تشک نیز گوش های گربه طراحی شده و در این قسمت دستگیره تعادل تعبیه شده تا موجب راحتی در حمل تشک و ایجاد تعادل روی آب بر روی تشک بادی شود. این کالا دارای رنگ بدنه جذاب و چشمگیری بوده که ساخته شده از وینیل دولایه می باشد که ضخامت لایه ای مناسب داشته که با قرار گیری روی سطح آب و تابش نور خورشید بر روی آب می درخشد و توجه همگان را به خود جلب می نماید. جنس بدنه این تشک بادی از پی وی سی بوده که علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد، دارای نرمی و انعطاف پذیری مهندسی شده ای نیز است.

 لازم به ذکر است علاوه بر آن، برای بالا بردن استحکام این محصول نیز در بخش کف آن از پی وی سی دو لایه استفاده شدهکه نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .تشک بادی روی آب دارای وزن بدنه سبک و کمی بوده که به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد و با داشتن محفظه باد با سوپاپ اطمینان توسط پمپ باد محصولات بادی( قابل خریداری از فروشگاه اینتکس ) راه اندازی شده و در مدت زمان کوتاه باد محصول تخلیه نیز می شود و درون یک کیف حمل جای می گیرد. تمامی محصولات بادی اینتکس دارای ضمانت نامه معتبر بوده که در صورت بروز هرگونه مشکل برای شما قابل استفاده می باشد. تشک بادی اینتکس طرح گربه با برترین کیفیت و نازل ترین قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که شما می توانید همین حالا آن را سفارش داده و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید.تشک بادی اینتکس طرح گربه

تشک بادی روی آب اینتکس طرح گربه از سری محصولات اروجینال است که با دوام و طول عمر بالا می توان از آن در طول سال های زیاد بهره مند شد. تشک بادی بر روی سطح آب به صورت شناور قرار می گیرد و می تواند افراد را نیز بر روی خود قرار دهد. از این رو موقعیت دلخواه افراد ایجاد می شود و قادر به داشتن آن بر روی سطح آب های آرام می باشند. این محصول به دلیل داشتن ابعاد بزرگ برای بزرگسالان طراحی و تولید شده است و برای آن ها در نظر گرفته می شود. چنانچه افراد قصد رفتن به سفر دارند و یا در تعطیلات اخر هفته تمایل به رفتن به استخر های شخصی در باغ و ویلا را دارند می توانند این نمونه از تشک بادی روی آب را با خود به همراه داشته باشند و از آن بر روی سطح استخر بهره مند شوند. کودکان نیز می توانند به همراه والدین بر روی محصول قرار گیرند و از موقعیت به وجود آمده لذت ببرند. تشک بادی روی آب برند و اصل است و ساخت شرکت اینتکس می باشد. بنابراین کیفیت لازم برای استفاده افراد را دارد و قادر به داشتن طول عمر بالا می باشد.

کیفیت بالای بدنه

تشک بادی روی آب اینتکس که با طرح جذاب گربه ساخته شده است دارای کیفیت بالا می باشد و از ضخامت زیاد برخوردار است. به همین خاطر است که افراد می توانند با خیالی آسوده از وجود آن بهره مند باشند و در محیط خشکی نیز قادر به استفاده از آن خواهند بود. کیفیت بالای بدنه سبب شده است که در برابر عوامل گوناگون مقاومت بالا داشته باشد و در نتیجه استفاده از آن نیز راحت و آسان خواهد بود. داشتن مقاومت لازم و کافی برای استفاده از این محصول کافی است که افراد با اطمینان کامل خرید آن را انجام دهند و مورد استفاده قرار دهند. بدنه از جنس پلاستیک فشرده پی وی سی می باشد که از نوع طرح چرم بوده است و دارای براقیت بوده است. بنابراین می توان زیبایی ظاهری را نیز در آن مشاهده کرد و بیش تر آن را مورد استفاده قرار داد. به دلیل داشتن کیفیت بالا محبوبیت محصول زیاد تر می باشد که در نتیجه علاقه مندان می توانند این محصول را برای خود و یا سایر عزیزان خود سفارش دهند. 

رویه طبی و راحتی

برای راحت تر بودن افراد درزمان استفاده از این محصول رویه با ساختار طبی طراحی شده است و رویه دارای ساختار مواج می باشد. به همین خاطر است که در زمان استفاده از این محصول راحتی خاصی ایجاد می شود و می توان به استراحت بر روی آن نیز پرداخت. در زمان استفاده طولانی مدت از محصول مشکلی برای افراد ایجاد نمی شود و آن ها دچار خستگی و کسالت نخواهند شد. در نتیجه قادر به قرار گیری بر روی آن در طولانی مدت می باشند و به لذت کامل در زمان استفاده از این محصول می رسند. تشک بادی روی آب در خشکی نیز باعث ایجاد راحتی می شود و می تواند برای بهره مندی از آفتاب و به منظور گرفتن حمام آفتاب مورد استفاده قرار گیرد.

تعادل محصول بر روی سطح آب

وزن کم بدنه تاثیر زیادی در ایجاد تعادل و بی وزنی برای قرار گیری بر روی سطح آب دارد که در نتیجه می توان این خاصیت را ایجاد کند که به حالت شناور بر روی سطح آب های آرام قرار گیرد. تعادل بر روی تشک بادی نیز به دلیل وجود دستگیره های نگه دارنده بر روی آن می باشد که هم تعادل محصول را ایجاد می کند و هم افراد را بر روی آن به حالت تعادل قرار می دهد.

خرید تشک بادی روی آب

برای خرید این تشک بادی روی آب به همراه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می توانید به فروشگاه سعید اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

برند
INTEX
طول
147 CM
عرض
135 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 MM
تحمل وزن
100 KG
تعداد دریچه باد
1 عدد
جای نوشیدنی
ندارد
وزن بسته بندی
1.75 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
دستگیره تعادل 2 عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...