تشک بادی روی آب اینتکس مدل 57257

شناور طرح صدف

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 191 CM
  • عرض: 191 CM
  • ارتفاع: 25 CM
14%
2,546,000
2,191,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی طرح صدف اینتکس مدل 57255 شناوری بزرگ و با کیفیت برای روی آب می باشد که دارای کارت گارانتی ویژه سعید اینتکس می باشد .

محصولات مرتبط

تشک بادی اینتکس مدل 57255 یا طرح صدف محصولی زیبا و منحصر بفرد برای تفریحات آبی می باشد که ابعاد آن به گونه ای در نظر گرفته شده که برای استفاده 1 نفر بزرگسال و یا 2 نفر نوجوان کاملا مناسب می باشد.شکل ظاهری این شناور بادی مانند صدف بوده از همین جهت به آن تشک بادی طرح صدف نیز گفته می شود.
در طرفین تشک بادی طرح صدف دو قسمت بصورت فرورفتگی تعبیه شده که محل قرار گیری بطری آب و یا وسایل کوچک مانند آن می باشد . از این وسیله می توانید در استخر و یا دریاچه های کوچک نیز استفاده کنید و لذت ببرید. جهت استفاده سعی شود از پمپ باد های شرکت اینتکس و یا مشابه آن استفاده نمایید و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد فشار قوی برای این منظور استفاده نکنید.


تشک بادی روی آب اینتکس مدل 57255 یکی از منحصر به فرد ترین و در عین حال زیباترین نمونه تشک های بادی روی آب برای استفاده بزرگسالان بوده که در سال جدید توسط شرکت اینتکس طراحی و روانه بازار جهانی شده است. این محصول دارای طراحی بدنه ای مدرن و برگرفته از یک صدف جذاب و زیباست که برای تفریحات آبی در آب های آرام توصیه می شود. این محصول دارای ساختاری گرد شکل بوده و رنگ بدنه آن ترکیبی از رنگ صورتی شاین و براق بوده که برروی آب جلوه فوق العاده زیبایی را ایجاد می کند. بدنه این محصول دارای خطوط دوار بوده و کاملا مواج است و به همین دلیل با امکان ایجاد گردش آزادانه هوا بین بدن شما و رویه محصول از تعریق مصرف کنندگان جلوگیری می کند.تشک بادی روی آب اینتکس مدل 57255

 همچنن این محصول از وزن کم و امکان حمل و نصبی بسیار آسان برخوردار بوده و به همین دلیل است که یک گزینه ایده آل برای استفاده در زمان سفر شما نیز به شمار می رود. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع وینیل یا همان پی وی سی با طول عمر بالا و ساختاری انعطاف پذیر استفاده می شود. پس می توانید از آن در تمامی شرایط آب و هوایی به راحتی استفاده نمایید. علاوه بر این ها بر روی بدنه این تشک بادی دو عدد دستگیره هم قرار دارد که می توانید با در دست گرفتن آن ایمنی این محصول را افزایش دهید. لازم به ذکر است شما به راحتی و با در دست داشتن یک عدد پمپ باد می توانید به سادگی این محصول را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید. در جهت تکمیل این جمله باید عنوان کنیم که این محصول در کنار بسته بندی خود پمپ باد نداشته و شما باید آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید. این محصول دارای برچسب تعمیرات نیز در کنار خود بوده که در صورت اسیب دیدن قابل ترمیم می باشد. هم اکنون این کالا از طریق فروشگاه اینتکس قابل خرید می باشد.

برند
INTEX
طول
191 CM
عرض
191 CM
ارتفاع
25 CM
ظرفیت
2 نفر
تحمل وزن
200 KG
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
3.36 KG
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...