تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58770

intex 58770

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 142 CM
  • عرض: 135 CM
  • ارتفاع: .
21%
1,200,000
950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس مدل  CUPCAKE  محصولی زیبا و منحصر بفرد از کمپانی اینتکس جهت استفاده بزرگسالان بر روی آب میباشد و دارای گارانتی معتبر از نمایندگی سعید اینتکس

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58770 یکی از تشک های بادی جدید و دوست داشتنی تولید شده توسط کمپانی اینتکس بوده و  بخش اصلی بدنه این دارای رنگ سفید می باشد که جلوه های رنگی شامل رنگ های، آبی، زرد، سبز، سفید و ... می باشد که به جذابیت هرچه بیشتر این تشک بادی افزوده است. در حالت کلی طراحی این محصول بسیار زیبا و فانتزی بوده و به دلیل حجم کوچکی که در بسته بندی دارد می تواند برای استفاده های در محل های مختلف یکی از گزینه های مناسب باشد. لازم به ذکر است جنس رویه این تشک بادی روی آب از وینیل طرح چرم است که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد.

وینیل یا همان پی وی سی از محبوب ترین جنس ها در تولید محصولات بادی بوده و دلیل این استفاده متداول کیفیت و همچنین مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل کالا می باشد. از دیگر خصوصیات مهم و کلیدی که در هنگام خرید تشک های بادی روی آب باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، قابلیت تحمل وزن آن می باشد و این محصول قابلیت تحمل وزن عالی داشته که با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد بسیار ایده آل است. شایان ذکر است در صورت درخواست شما، پس از خرید برای شما عزیزان یک عدد برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که کاربرد تعمیراتی داشته و در صورت بروز هرگونه مشکل در بدنه محصول می توانید از آن در جهت تعمیر بخش آسیب دیده استفاده نمایید. این تشک بادی روی آب با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری به همراه ضمانت معتبر کالا تحویل بگیرید.

برند
INTEX
طول
142 CM
عرض
135 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 mm
تحمل وزن
100 kg
وزن بسته بندی
1.350 kg
تعداد دریچه باد
1عدد
جای نوشیدنی
ندارد
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...