تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58772

intex 58772

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 178 CM
  • عرض: 84 CM
  • ارتفاع: 15 CM
15%
550,000
470,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک  بادی  یا  شناور  بادی  روی  آب  یکی  از  تفریحات  بادی  آبی  اینتکس  است  که  دارای  کارت  گارانتی  معتبر  سعید  اینتکس  می  باشد.

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58772 با طراحی ساخت مستطیلی و مواج محصولی ساخته شده از جنس پی وی سی با روکش طرح چرم مات بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. این کالا مناسب برای استفاده تمامی سنین بوده و قابلیت تحمل وزن 100 کیلوگرم را داراست و بنابراین با در نظر داشتن این مورد می توانید خرید تشک بادی را انجام دهید. از ویژگی های ساختاری که این تشک بادی روی آب برخوردار است می توان به داشتن رویه مواج و همچنین بالش بادی سرخود آن اشاره کرد و همچنین وجود این طراحی عالی می تواند سطحی نرم و طبی را برای شما ایجاد کند. شما می توانید با استفاده از زیر انداز حتی از این تشک بادی روی آب بادی بر روی زمین نیز استفاده کنید.

 جنس بدنه این محصول از پی وی سی ضد حساسیت ساخته شده و کاملا با سلامت پوست سازگاری دارد. لازم به ذکر است انعطاف پذیری عالی این جنس نیز موجب شده تا از آن برای ساخت بسیاری از محصولات بادی این شرکت استفاده شود. همچنین راه اندازی این تشک روی آب بادی اینتکس بسیار ساده و آسان بوده و به همین منظور نیاز به توضیح بیشتری نبوده و تنها نکته این است که شما می توانید با استفاده از تمامی پمپ های باد(قابل خرید از فروشگاه اینتکس)، تشک بادی روی آب خود را به راحتی راه اندازی کنید. لازم به ذکر است با توجه به ویژگی ها و خصوصیاتی که در رابطه با این محصول گفته شد، این کالا بهترین بستر را برای استراحت کردن بر روی آب برای شما فراهم خواهد کرد، چرا که سطحی راحت و طبی داشته و همچنین داشتن بالش بادی و... می تواند بسیار برای شما مناسب باشد. شما عزیزان می توانید محصول خود را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کنید. همچنین این امکان برای شما وجود داشته که به صورت تلفنی، اینترنتی و حضوری خرید خود را انجام دهید.

برند
INTEX
طول
178 CM
عرض
84 CM
ارتفاع
15 CM
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
100 KG
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 MM
وزن بسته بندی
1.5 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...