تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58787

intex 58787

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
530,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58787 یک تشک بادی تفریحی برای استخر و آب های آرام است که از طرح چاپ شده گل برخوردار بوده و دارای رنگ بندی جذابی است و از سری لوازم شنا و تولید شرکت اینتکس می باشد و با داشتن طراحی بدنه زیبا و منحصربه فرد مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب نموده و با داشتن جنس بدنه با دوام از فروش بالا بهره می برد. این تشک بادی روی آب برای تفریحات آبی درون آب و استخر ها بوده که بسیار مهیج می باشد و یک روز هیجان انگیز را در کنار خانواده و دوستانتان به ارمغان می آورد. این تشک بادی روی آب همانند سایر تشک ها دارای مقاومت بدنه بالایی بوده و همچنین دارای طراحی بدنه گردی بوده که از رنگ های زیبا و جذاب بنفش، زرد و صورتی طراحی شده که به زیبایی این محصول افزوده است.

جنس رویه این کالا از لایه های فوق العاده ضخیم ساخته شده و از وینیل می باشد که در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و در مدت زمان طولانی درون آب مورد استفاده قرار می گیرد، البته لازم به ذکر است می بایست از فشار آوردن زیاد بر روی محصول خود داری نمایید. تشک بادی روی آب اینتکس تولید این شرکت بوده و همانطور که گفته شد برای ساخت این محصول از بهترین مواد اولیه استفاده شده تا رضایت بسیاری از افراد را به همراه داشته باشد. جنس رویه این تشک بادی به هیچ عنوان دچار پارگی و پوسیدگی نخواهد شد و قابل استفاده درون ویلا و باغ ها می باشد و در برابر تابش مستقیم خورشید و استفاده طولانی مدت مقاومت بالایی در برابر نور و گرما دارد. این کالا دارای ضمانت نامه معتبری بوده و شما عزیزان می توانید از طریق نمایندگی اینتکس این محصول کاربردی و زیبا را تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...