تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58788

intex 58788

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 178 cm
  • عرض: 71 cm
  • ارتفاع: 18 cm
19%
550,000
450,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک  بادی  اینتکس  طرح  ماهی  مخصوص  روی  آب  مدل  58788  یکی  از  جدیدترین  شناور  بادی  اینتکس  با  قیمتی  بسیار  ارزان  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  می  باشد.

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58788 یکی از جذاب ترین و مهیج ترین تشک های بادی تفریحی مستطیلی شکل با طراحی دلنشین می باشد که تولید شده در سال جدید و توسط شرکت معتبر اینتکس بوده که یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین تولید کنندگان محصولات بادی برای کودکان و بزرگسالان می باشد. این تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58788 از طرح و رنگ بسیار جذابی بهره می برد و همچنین از سری محصولات تفریحی و آبی بوده که در اوقات فراغت و تعطیلات سرگرمی مناسبی برای خانواده و دوستان محسوب می شود که ساعت ها آرامش و هیجان را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد. تشک بادی روی آب قابل استفاده بر روی آب های آرام از جمله دریاچه ها و استخرها می باشد که از جنس بدنه عالی، با دوام و مناسب بهره می برد.

 این تشک بادی روی آب علاوه بر تفریح برای آموزش و ایمنی درون آب نیز کاربرد بسیاری داشته و برای افرادی که شنا بلد نیستند و از آب ترس دارند بسیار مناسب و ایده آل می باشد که تمامی افراد با استراحت و دراز کشیدن بر روی این تشک می توانند آرامش و راحتی را به روز های گرم تابستان خود بیاورند. تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58788 ساخته شده از وینیل با رویه طرح چرم است که از لایه های مقاوم و با دوام تولید و ساخته شده و برای شما عزیزان با خیال آسوده قابل استفاده می باشد. همانطور که می دانید این محصول بادی در قسمت فوقانی خود از یک برآمدگی برخوردار بوده که به عنوان بالش بادی این تشک روی آب کاربرد داشته و با راه اندازی محصول توسط پمپ باد محصولات بادی( قابل خرید از فروشگاه اینتکس) این قسمت به صورت خودکار شکل می گردد و با داشتن سطح مواج از تعرق جلوگیری می نماید. در صورت تمایل به خرید این تشک بادی روی آب می توانید از طریق نمایندگی اینتکس اقدام به سفارش این کالا کنید.

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58788 یک محصول جذاب و بسیار زیبا بوده که شما عزیزان تنها با استفاده از آن می توانید آرامش و حس خوب را به جان و جسمتان هدیه دهید. طراحی این کالا به صورت بیضی شکل بوده و همچنین دارای رنگ بندی های جذاب و مختلفی می باشد. این تشک بادی به حدی نرم و راحت بوده که شما با استفاده از آن لذت داشتن یک تشک بادی فوق العاده و راحت روی آب احساس کنید. لازم به ذکر است جنس بدنه این کالا از پی وی سی ضخیم بوده و دارای مقاومت عالی در برابر آسیب های احتمالی و صدمات می باشد. این کالا مناسب برای استفاده تمامی سنین بوده و قابلیت تحمل وزن تا 100 کیلوگرم را دارد پس بنابراین با در نظر گرفتن این موارد می توانید خرید تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58788 را انجام دهید. 

از ویژگی های ساختاری که این تشک بادی برخوردار است می توان به داشتن رویه کامل مواج اشاره کرد و همچنین وجود این طراحی عالی می تواند سطحی طبی و نرم را برای شما ایجا کند. شما می توانید با استفاده از این زیر انداز حتی از این محصول بر روی زمین نیز استفاده کنید. جنس بدنه این کالا از وینیل یا پی وی سی ضد تعریق و ضد حساسیت ساخته شده و کاملا با پوست بدن انسان سازگاری دارد. لازم به ذکر است انعطاف پذیری عالی این نوع از جنس باعث شده تا از آن برای ساخت بسیاری از محصولات دیگر استفاده شود. راه اندازی و استفاده از این کالا بسیار ساده و آسان بوده که تنها نکته درباره این است که شما می توانید با استفاده از تمامی پمپ های باد موجود( قابل خریداری از شرکت اینتکس) تشک بادی روی آب خود را راه اندازی و استفاده نمایید.   

جنس بدنه و رویه مواج

لازم به ذکر است جنس بدنه این تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58788 از وینیل یا همان پی وی سی بوده که ضخامت وینیل استفاده شده برای ساخت این کالا بسیار ایده آل و استاندارد می باشد. شرکت اینتکس به دلیل عدم حساسیت پوستی تمامی افراد به این نوع از جنس وهمچنین خاصیت ضد آب بودناز آن استفاده کرده است. همانطور که قابل مشاهده است سطح این تشک بادی به صورا برجسته طراحی شده که البته این نوع از طراحی توانسته تا حدود زیادی انعطاف پذیری تشک را به صورت چشمگیری افزایش دهد. همچنین طراحی مواج سبب شده تا در صورت استفاده از این محصول در خشکی، راحتی و نرمی بیشتری را حس کنید. 

نوع طراحی محصول

شکل ظاهری این تشک بادی روی آب همانطور که مشاهده می کنید دارای طرح یک ماهی رنگارنگ بوده که به صورت نیمه برجسته و با طراحی جذاب ساخته شده است. لازم به ذکر است این نوع از طراحی کامل ثابت بوده و در برخورد با رطوبت و یا استفاده طولانی مدت دچار هیچ گونه تغییر و آسیب نخواهد نشد. همچنین اندازه طول و عرض تعیین شده در این کالا نیز باعث شده تا تمامی افراد بزرگسال با وزن های مختلف بتوانند از این محصول به راحتی و بدون نگرانی از ایجاد مشکلی استفاده کنند.

چگونگی استفاده و راه اندازی

لازم به ذکر است جهت راه اندازی این کالا نیاز به اقدام و اطللاعات خاصی ندارید و تنها کفیست تا یک عدد پمپ باد برقی یا دستی را از طریق همان شرکت اینتکس تهیه فرمایید و سپس پس از آن شروع به باد زدن داخل این کالا نمایید. بر روی بدنه این تشک بادی چند عدد دریچه باد تعبیه شده که امکان باد زدن و راه اندازی کالا فقط از طریق آن ها امکان پذیر خواهد بود. پس در آخر باید گفت شما عزیزان تنها با خرید یک پمپ باد می توانید محصول فوق را، در کمتر از سه دقیقه راه اندازی و پس از آن کنید.  

سخن پایانی و نحوه سفارش

شما عزیزان می توانید این تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58788 رنگی را به همراه ضمانت نامه معتبر از طریق شرکت نمایندگی اینتکس به راحتی خریداری نمایید چرا که تمامی محصولات این کمپانی اصل و اورجینال می باشند. در آخر باید گفت برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کالا و خرید آن نیز می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت و یا سایت ذکر شده ارتباط برقرار نمایید.

برند
INTEX
طول
178 cm
عرض
71 cm
ارتفاع
18 cm
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 mm
مناسب برای
بزرگسال
تحمل وزن
100 kg
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
1.18 gr

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...