تشک بادی روی آب اینتکس 58777

intex 58777

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 198 CM
  • عرض: 107 CM
  • ارتفاع: .
4%
1,550,000
1,490,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس مدل آیس پک محصولی زیبا جهت استفاده بر روی آب مخصوص بزرگسالان به همراه کارت گارانتی از نمایندگی سعید اینتکس

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب اینتکس 58777 یکی از محبوب ترین و جدیدترین محصولات بادی و تفریحی می باشد که با تنوع بالا و برای استفاده تمامی رده های سنی طراحی شده است. این محصول بادی موجب می شود تا شما بتوانید با ایمنی کامل و بدون ترس از غرق شدن بر روی سطح آب بصورت شناور باقی مانده و یا حتی حمام آفتاب نیز بگیرید. البته باید توجه داشته باشید که این گروه از محصولات بادی معمولا برای استفاده در داخل آب های آرام نظیر استخر طراحی شده و این تشک بادی یک نمونه جذاب با تنوع رنگ بندی بالا و قیمت مناسب در این گروه از محصولات بادی است که می تواند نیاز شما را به طور کامل برطرف سازد. این تشک بادی روی آب دارای ابعاد و حجم متناسب بوده که توسط پمپ باد محصولات بادی( قابل خریداری از فروشگاه اینتکس ) در مدت زمان کوتاه راه اندازی می گردد که قابل جا به جایی و حمل بوده است. این محصول ساخته شده از مواد PVC با رویه طرح چرم درجه یک بوده که بسیار با دوام است و از ضخامت لایه های استانداردی برخوردار می باشد.

تشک بادی روی آب اینتکس 58777 ساخته شده در سال جدید و توسط شرکت اینتکس تولید شده است که از طرح یک آیس پک زیبا و سبک وزن با طرح فوق العاده برای تفریح تولید شده است، این محصول برای استراحت و حمام آفتاب در ساحل یا استخر توصیه می شود و از آنجایی که نور برای بدن شما  مفید است، این تشک بادی روی آب آفتاب گیری را برای شما لذت بخش می نماید. برای خرید این تشک بادی روی آب طرح آیس پک می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید و یا به صورت اینترنتی از وب سایت این فروشگاه استفاده کرده تا محصول مورد نظر را کاملا اورجینال با مناسب ترین قیمت و به همراه ضمانت نامه معتبر در سراسر ایران دریافت نمایید.

برند
INTEX
طول
198 CM
عرض
107 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 mm
تحمل وزن
100 kg
تعداد دریچه باد
1 عدد
جای نوشیدنی
ندارد
وزن بسته بندی
1.6 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...