تشک بادی روی آب بالشدار

intex 58876NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
33%
550,000
373,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب بالشدار یکی از جدیدترین و شیک ترین نوع تشک های مخصوص استفاده بر روی آب بوده که به تازگی وارد بازار شده است. این کالا فروش بالایی را پشت سر گذاشته و یکی از بهترین تشک های بادی روی آب می باشد که در دو رنگ متنوع و زیبا موجود است و شما زمینه انتخاب گسترده ای در این مورد خواهید داشت. این تشک بادی روی آب شامل ویژگی هایی همانند سایر مدل هاست که از این ویژگی ها میتوان به بدنه مقاوم در کنار رنگ بندی جذاب آن اشاره کرد و در مورد طراحی آن باید گفت که این محصول به گونه ای ساخته شده که می توانید از آن در داخل استخر های مختلف مانند استخر های پیش ساخته نیز استفاده کنید و از استراحت روی آن لذت ببرید لازم به ذکر است همانطور که مشاهده می کنید بخشی از قسمت بالایی این تشک بادی روی آب به صورت برآمده طراحی شده تا شما بتوانید سر خود را به راحتی به این قسمت تکیه دهید و به استراحت روی آن بپردازید.

 همچنین روی قسمت های سطحی و نشیمنگاه این محصول شیار هایی طراحی شده که این شیار ها برای جلوگیری از تکان خوردن شما در هنگام استراحت قرار داده شده و به این ترتیب شما روی تشک بصورت ثابت باقی خواهید ماند. البته علاوه بر این ها، این شیارها جهت جلوگیری از تعریق بدن کاربرد داشته ون هنگامی که قصد استفاده در کنار استخر را داشته باشید این ویژگی به شما کمک بسیاری خواهد کرد. جنس این کالا با کیفیت از جنس پی وی سی در نظر گرفته شده که این جنس کمک زیادی به دفع فشار و خستگی کرده و شما مشکلی در استفاده از این محصول نخواهید داشت..برای تهیه این محصول می توانید از همین صفحه در نمایندگی اینتکس آن را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید.

نوع مستطیلی
 طول 191 سانتي متر
 عرض 81 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپندارد
 نوع پمپ--------
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها ابعاد بسته بندی: 7*30*23 سانتی متر
 مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

 

تشک بادی روی آب بالشدار محصولی ساده اما کاربردی است که موقعیت مناسبی برای داشتن تفریحات آبی برای افراد ایجاد می سازد. این محصول بدنه ای تاشو دارد که در بسته بندی با ابعاد کم و وزن کم قرار می گیرد و قادر به استفاده در مسافرت و تفریح می باشد. در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و آن را برای استفاده خود و یا سایر اعضای خانواده خود خریداری نمود. این تشک بادی بر روی آب به حالت شناور قرار می گیرد و موجب قرار گیری افراد بر روی خود می شود. در نتیجه افراد نیز می توانند حالت معلق داشته باشند و از موقعیت به وجود آمده لذت ببرند. تشک بادی روی آب بالشدار ساده ترین نوع تشک بادی می باشد که کاربردی مشابه با انواع حرفه ای دارد. بنابراین کسانی که قصد خرید محصولی با قیمت مناسب را دارند که کاربرد خوبی نیز داشته باشد می توانند این تشک بادی را خریداری کرده و از داشتن آن لذت ببرند. محصول وزن کمی دارد و در حالت پر بودن از باد نیز می توان آن را حمل و نقل و جا به جا نمود. برخی از مزیت ها و خصوصیات این محصول به شرح زیر می باشد:

تشک بادی روی آب بالشدار

بدنه مواج محصول

انواع محصولاتی که با ساختار طبی طراحی شده اند دارای رویه مواج می باشند که نوعی رویه طبی تلقی می شود. رویه مواج می تواند راحتی خاصی به بدن ببخشد و برای علاقه مندان شرایط خوبی را ایجاد سازد. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده این محصول را سفارش داد و بر روی آن به آرامش و راحتی دست پیدا کرد. تشگ بادی روی آب بالشدار به دلیل ایجاد راحتی بیش تر در بخش بالایی خود بر آمدگی دارد که به آن بالش بادی سرخود می گویند. این قسمت می تواند افراد را به حالت درازکش بر روی تشک بادی قرار دهد و به آرامش بیش تر آن ها کمک کند. با توجه به این گونه موارد افراد این محصول را خریداری می کنند و مدت زمان زیادی نیز بر روی آن قرار می گیرند تا در نهایت بتوان ساعات خوشی را در محیط های آبی و در هوای پاک و تازه به دست آورد. امکان استفاده از این محصول در خشکی نیز وجود دارد که افراد می توانند برای داشتن نشیمنی طبی و راحتی از آن استفاده کنند و در زمان گرفتن حمام آفتاب بر روی آن قرار گیرند. 

بهترین گزینه برای هدیه

اگر به دنبال هدیه ای ارزان قیمت می باشید که موجب اشتیاق افراد شود و آن ها را غافلگیر کند می توانید این تشک بادی را سفارش دهید و به افراد هدیه دهید. چرا که قیمت خرید این محصول ارزان می باشد و با این وجود به راحتی خریداری می شود. همچنین امکان خرید آن از مراکز فروش محصولات بادی وجود دارد و محدودیت خاصی شامل آن نمی شود. علاوه بر این موارد به دلیل کاربرد زیاد تشک بادی روی آب افراد می توانند در بسیاری از موارد و در تمامی تفریحات خود از آن بهره مند شوند. 

خرید تشک بادی روی آب بالشدار

قابل استفاده در حاشیه استخر

در زمان گرفتن حمام آفتاب و یا استراحت در حاشیه استخر افراد به دنبال سطحی طبی و راحتی هستند تا در طول این قرار گیری بتوانند بر روی آن قرار گیرند و از موقعیت به وجود آمده لذت ببرند. تشک بادی مد نظر از جمله این سطوح طبی و راحتی می باشد که علاقه مندان می توانند بر روی آن به آرامش و راحتی دست پیدا کنند. 

خرید تشک بادی روی آب بالشدار

کسانی که تمایل به خرید تشک بادی روی آب بالشدار را دارند می توانند به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه نموده و از دسته بندی مربوط به تشک بادی روی آب محصول را انتخاب و ثبت نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...