تشک بادی روی آب بزرگسال گرد طرح دار Bestway 43410

Bestway 43410

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,040,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب بزرگسال گرد طرح دار Bestway 43410 یکی ازجدیدترین تشک های بادی روی آب است که تولید جدید شرکت بست وی بوده و همانطور که مشاهده می کنید از رنگ و طرح بسیار جذاب و خاصی بهره می برد. این تشک بادی روی آب یکی از لوازم شنا و تفریحات آبی ایمن محسوب میگردد که جهت استفاده بر روی استخرها و آب های آرام طراحی شده است که بسیار لذت بخش بوده است. این محصول بادی برای تمامی سنین بخصوص نوجوان و بزرگسالان طراحی شده است که قابل استفاده برای یک الی دو نفر بوده است. این تشک روی آب جلوه بسیار زیبایی به آب می دهد و بسیار قابل توجه مصرف کننده می باشد. این کالا به صورت یک تکه بوده و دارای یک محفظه باد است که کل تشک را راه اندازی می نماید.

 گفتنی است بخش اصلی این تشک روی آب در طراحی و رنگ بندی جذابی در قسمت میانه تشکیل شده است. لازم به ذکر است این تشک بادی روی آب دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب و ایده آل نیز بوده که در هر مکان و محیطی قابل حمل و راه اندازی آسان می باشد و همچنین دارای ابعاد بسته بندی کوچک است که در کوله پشتی، پشت ماشین و ساک حمل قابل جا به جایی می باشد. این تشک بادی روی آب به دلیل ابعاد و تحمل وزن مناسب قابل استفاده دو نفر با جثه کوچک نیز می باشد. در صورت تمایل به خرید تشک بادی روی آب بزرگسال گرد طرح دار Bestway 43410 بسیار جذاب با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

نوعتفریحی
 طول 147 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 تحمل وزن 120 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 500 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...