تشک بادی روی آب بست وی

Bestway 43416

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 183 CM
  • عرض: 71 CM
  • ارتفاع: .
28%
1,200,000
870,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب بست وی محصولی فانتزی و زیبا است که از طراحی چاپی خاص و منحصر به فرد برخوردار می باشد. این محصول را می توان با دو طرح پر فروش مشاهده کرد که یکی از آن ها محصولی با طراحی صدف های ساحل بوده است. این محصول بی نظیر دارای ساختاری ساده می باشد که با داشتن طرح های چاپی زیبایی زیادی را به دست آورده است. سطح قرار گیری افراد بر روی این محصول مواج و طبی است به طوری که افراد قادر به قرار گیری راحت بر روی آن می باشند و می توانند اوقات خوبی را سپری کنند. از این رو محصول را می توان با قیمت مناسب خریداری کرد و از داشتن آن بر روی آب های آرام لذت برد. استفاده از تشک بادی هم بر روی سطح آب صورت می گیرد و هم می توان از آن در خشکی نیز استفاده شود.

تشک بادی روی آب بست وی

در خشکی محلی برای استراحت و گرفتن حمام آفتاب است که به دلیل داشتن بدنه طبی و راحتی افراد را برای استراحت و آرامش دعوت می کند. با قرار گیری افراد بر روی این سطح از محصول اوقات خوشی برای آن ها رقم می خورد که در نتیجه می توان لذت داشتن انواع تفریحات آبی منحصر به فرد را به دست آورد. تشک بادی روی آب بست وی نمونه ای از با کیفیت ترین محصولات بادی است که قابلیت های خود را در طی مدت زمان طولانی حفظ می کند. خرید این محصول تنها از نمایندگی اینتکس انجام می شود

برند
INTEX
طول
183 CM
عرض
71 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
.
تحمل وزن
90 KG
تعداد دریچه باد
2 عدد
جای نوشیدنی
ندارد
وزن بسته بندی
1 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...