تشک بادی روی آب تک نفره طرح گل

intex 58772

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 178 CM
  • عرض: 84 CM
  • ارتفاع: .
12%
1,350,000
1,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب تک نفره طرح گل محصولی متفاوت با طراحی بدنه ای منحصر به فرد و جذاب بوده که در سال جدید عرضه به بازار ایران شده است. این تشک بادی با بهره گیری از طرحی بسیار شکیل و چشمگیر یک محصول محبوب و پرطرفدار در بین تمام افراد مخصوصا خانوم ها بوده است. این تشک بادی با سطح مواج خود، امکان گردش آزادانه هوا بین رویه محصول و بدن افراد را فراهم کرده تا از تعریق مصرف کنندگان اجتناب کند. لازم به ذکر است این امر علاوه بر نرمی و راحتی از لیز خوردگی شما حین استفاده به خوبی جلوگیری می کند تا با خیالی آسوده خود را به صورت شناور بر روی آب قرار دهید. علاوه بر این موراد از دیگر نکات مثبت این تشک که بسیار حائز اهمیت است، جنس بدنه محصول بوده چرا که تاثیر مستقیمی بر طول عمر کالا داشته و بنابراین این شرکت برای آسودگی خاطر مشتریان خود از وینیل یا همان پی وی سی طرح چرم استفاده کرده که علاوه بر زیبایی بسیار مقاوم در برابر رطوبت، نور مستقیم خورشید و دیگر عوامل محیطی بوده است.

 گفتنی است راه اندازی این تشک بادی کار چندان پیچیده ای نبوده و فقط با استفاده از تلمبه یا پمپ های دستی و حتی برقی می توان به راحتی این محصول را ظرف چند دقیقه باد کرد البته لازم به ذکر است خرید این پمپ باد ها بصورت جداگانه از طریق فروشگاه اینتکس میسر می باشد. شما عزیزان می بایست در حفظ و نگهداری این تشک بادی کوشا باشید چرا که این محصول در مقابله با اشیاء تیز و برنده و وسایل حرارتی آسیب پذیر خواهد بود. این کالا به تازگی در لیست محصولات بادی اینتکس در دسته بندی تشک های بادی روی آب قرار داده شده تا شما عزیزان به راحتی این محصول را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی ارزان تهیه کنید.

تشک بادی روی آب تک نفره طرح گل از بدنه ای فانتزی و زیبا تشکیل شده است تا افراد را مجذوب خود کند و بتواند موجب فروش بالا شود. مورد علاقه قرار گرفتن این محصول برای استفاده کنندگان و خریداران سبب شده است تا افراد بتوانند در مکان های مختلف از آن استفاده کنند و تمایل بیش تری به قرار گیری در محل هایی برای تفریحات آبی داشته باشند. بر روی آب های آرام مانند استخر ها از تشک بادی روی آب استفاده می شود و برای گرفتن حمام آفتاب مورد استفاده قرار می گیرد. تشک بادی روی آب تک نفره بدنه ای کم جا و کاربردی دارد تا افراد بتوانند از قرار گیری بر روی آن لذت ببرند و به تنهایی بر روی سطح آب از شرایط به دست آمده استفاده کنند. بر روی سطح آب همواره هوای خوبی استشمام می شود و افراد تمایل دارند مدت زمان زیادی را در این موقعیت قرار گیرند. با این وجود است که افراد از داشتن تشک بادی لذت می برند و در تمامی مسافرت های خود آن را به همراه دارند. تشک بادی بر روی سطح آب قرار می گیرد و حالت شناور و بی وزنی دارد. از این رو می توان بر روی آن این حالت را به دست آورد و از آن لذت برد.

تشک بادی روی آب تک نفره طرح گل

داشتن تعادل و بی وزنی

تشک بادی برای استفاده بر روی سطح آب ساخته شده است که می تواند افراد استفاده کننده را نیز بر روی خود قرار دهد. این تشک بادی وزن کمی داد و بدنه خالی از مواد داخلی است و تنها با باد پر شده است. به همین خاطر می تواند حالت بی وزنی داشته باشد و به صورت معلق و شناور بر روی سطح آب قرار گیرد. افراد نیز قادربه قرار گیری بر روی آن هستند و لذت داشتن تفریحات آبی را به دست می آورند. بدنه دارای سطحی مستطیلی شکل است که بر روی آن ساختار موج دار ایجاد شده است. این ساختار می تواند راحتی زیادی را ایجاد سازد تا استفاده کنندگان دچار مشکل نشده و بتوانند مدت زمان زیادی از تشک بادی استفاده کنند. به دلیل داشتن ساختار متقارن این محصول دارای تعادل لازم است و قادر به حفظ این تعادل در زمان استفاده می باشد. بنابراین می توان این موقعیت را به راحتی به دست آورد و از داشتن آن لذت برد. تعادل برای استفاده افرادی که بر روی آن قرار می گیرند نیز ایجاد می شود و از واژگونی و یا برهم خوردن تعادل نیز جلوگیری می کند.

رنگ ثابت و زیبا

بدنه از طراحی فانتزی تشکیل شده است که رنگ های متنوعی در آن به کار رفته است . این رنگبندی ثابت و بدون تغییر می باشد و در زمان استفاده از محصول دچار تغییر نخواهد شد. از این رو افراد می توانند با خیالی آسوده این محصول منحصر به فرد را سفارش دهند و در محیط هایی که در معرض اشعه آفتاب می باشد نیز از آن استفاده نمایند. ظاهر محصول زیبا باقی می ماند و دچار تغییر نخواهد شد در نتیجه زیبایی ظاهری محصول در تمامی موقعیت ها حفظ می شود و دچار تغییر نخواهد شد.

خرید تشک بادی روی آب تک نفره طرح گل

قابل استفاده در آب های آرام

در آب های آرام موقعیت برای استفاده از این گونه محصولات وجود دارد. چرا که حالت خود را حفظ می کنند و تعادل خود را نگه می دارند. در نتیجه به داخل آب فرو نمی روند و می توانند بهترین شرایط را به دست آورند. تشک بادی روی آب اگر در آب های خروشان و مواج استفاده شود قادر به حفظ تعادل نبوده و به سرعت به داخل آب واژگون می شود.

خرید تشک بادی روی آب

زیبا ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی که از تنوع زیاد برخوردار می باشد در داخل سایت اینتکس موجود است که برای خرید علاقه مندان آماده می باشد.

برند
INTEX
طول
178 CM
عرض
84 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 MM
تحمل وزن
100 KG
تعداد دریچه باد
1 عدد
جای نوشیدنی
ندارد
وزن بسته بندی
3.2 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...