تشک بادی روی آب دونفره بست وی مدل 43045

bestway 43045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
12%
3,150,000
2,790,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب دونفره بست وی مدل 43045 یکی از پرکاربردترین استخرهای بادی بوده که دارای طراحی ساده است و همچنین قابلیت استفاده در هر محیطی را نیز دارد. این تشک بادی از یک کفی و دیواره چند لایه و مرتفع ساخته شده است. لازم به ذکر است جهت استفاده از این کالا احتیاج به فضای زیاد یا تجهیزات خاصی ندارید و در واقع تنها با یک پمپ باد دستی کوچک می توانید این تشک بادی را راه اندازی و استفاده نمایید. طراحی ظاهری شیک و زیبا اولی نکته در خصوص تولید این محصول به شمار می رود. همچنین لازم به ذکر است قسمت کفی این محصول به صورت مواج و راحت طراحی شده که همین موضوع سبب می گردد تا کودک شما در هنگام بازی احساس نرمی و راحتی را در قسمت کفی کالا احساس کند. 

این محصول کاملا مناسب برای مسافرت بوده چرا که وزنی سبک و حمل و نقل آسانی داشته است. گفتنی است این تشک ساخته شده از جنس وینیل بوده که این جنس بسیار مقاوم در برابر ساییدگی، ضربه و فشار است و همچنین هیچگونه حساسیتی برای کودکان ایجاد نخواهد کرد. این نوع جنس در برابر نور آفتاب و همچنین دمای مختلف آب بسیار مقاوم بوده و به راحتی دچار افت کیفیت نخواهد شد. لازم به ذکر است به دلیل حجم و ابعاد مناسب این کالا میتوان از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد تا کودک عزیز شما مدت زمان زیادی از این محصول بادی استفاده کند. جهت سفارش و خرید تشک بادی روی آب دونفره بست وی مدل 43045 می توانید هم اکنون از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام به سفارش آن نمایید.

نوع مستطیلی
 طول 216 سانتي متر
 عرض 178 سانتي متر
 تحمل وزن 160 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 3600 گرم
 شرکت سازندهبست وی
 ساير ويژگي ها مناسب تمام سنین
مجهز به سینی بادی متصل به بدنه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...