تشک بادی روی آب سایبان دار جدید

intex 58292

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 199 CM
  • عرض: 150 CM
  • ارتفاع: .
11%
11,000,000
9,800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب سایبان دار جدید یکی از زیباترین و جدیدترین تشک های تولید شده شرکت اینتکس بوده که با دارا بودن طرح جذاب و نیز سایه بانی فانتزی توانسته توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب نماید و در لیست پرفروش ترین و پرطرفدارترین تشک های بادی روی آب سال قرار گیرد.  بدنه و سایه بان این محصول از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته شد که دارای ظاهری زیبا بوده و در عین حال بسیار مقاوم و مستحکم در برابر آسیب دیدگی می باشد. البته لازم به ذکر است به منظور افزایش استحکام و طول عمر این تشک بادی برای کف آن از وینیل دولایه استفاده شده که در حین جابجایی توسط کودک دچار ساییدگی و آسیب نخواهد شد. این محصول به صورت گرد طراحی شده و دارای رنگ شاد و فانتزی بر روی بدنه است که قادر بوده تا هر کودکی را به وجد آورد.

تشک بادی روی آب سایبان دار جدید

برای این محصول یک تکیه گاه کوچک در نظر گرفته شده که به صورت مواج طراحی شده و در حین استفاده پشت کودک را در بهترین موقعیت ممکن قرار داده و مانع از ایجاد خستگی خواهد شد. همچنین همانطور که گفه شد برای این تشک بادی یک سایبان بادی بزرگ طراحی شده که این امکان را فراهم می آورد که کودک شما بدون هیچ گونه نگرانی از آفتاب سوختگی در فضای باز و در زیر نور خورشید نیز قادر به استفاده از این محصول باشد. برای استفاده از این تشک بادی روی آب می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی ( قابل خریداری از فروشگاه اینتکس) در کمترین زمان ممکن آن را راه اندازی نموده و در اختیار کودک عزیز خود قرار دهید. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از طریق نمایندگی اینتکس دریافت نمایید.

تشک بادی روی آب سایبان دار جدید محصولی بزرگ و جادار است و برای استفاده تمامی رده های سنی ساخته شده است. این بدنه را می توان بر روی سطح آب های آرام مانند استخر ها استفاده کرد و از داشتن موقعیت به وجود آمده لذت برد. تشک بادی دارای اجزا و بخش های مهمی است که می تواند آرامش و راحتی را برای استفاده کنندگان ایجاد سازد. این تشک بادی قادر به استفاده در خشکی نیز می باشد و از بدنه ای مقاوم و محکم تشکیل شده است. بدنه تشک بادی ضخیم می باشد و در برابر عوامل مختلف مقاومت دارد. به همین خاطر است که می توان به راحتی از وجود آن بهره مند شد و در فصول گرم سال از آن لذت برد. برای آسایش بیش تر در زمان استفاده از آن در آفتاب سایبان محکمی نیز در آن ایجاد شده است که می تواند از برخورد اشعه آفتاب به افراد جلوگیری نماید. به همین خاطر است که علاقه مندان قادر به داشتن آن هستند و در محیط های باز و در معرض آفتاب نیز به راحتی از محصول استفاده می کنند. تشک بادی روی آب محصولی جدید و منحصر به فرد است و از خصوصیات مهمی تشکیل شده است. بنابراین فروش بالایی دارد و افراد زیادی به سمت خرید آن جذب می شوند.

تشک بادی روی آب سایبان دار جدید

بخش های مختلف محصول

تشک بادی روی آب تشکیل شده از یک سطح مواج و طبی که به صورت گرد طراحی شده است و بر روی آن سایبان قرار دارد. دور بخش رویه محصول که افراد بر روی آن یا به حالت نشسته قرار می گیرند و یا به حالت دراز کش می باشند تکیه گاهی بادی با طراحی مواج قرار گرفته است تا علاقه مندان بتواند به راحتی در این موقعیت قرار گرفته و از شرایط به وجود آمده لذت ببرند. با وجود این تکیه گاه می توان به راحتی بدن را در شرایط استاندارد قرار داد و از بروز درد در ناحیه کمر و ستون فقرات جلوگیری نمود. بخش بادی تکیه گاه خصوصیاتی مشابه با بدنه دارد و از جنس بدنه تشکیل شده است. از این رو مقاومت لازم برای استفاده افراد مختلف را دارا می باشد. بر روی بدنه جالیوانی قرار گرفته است که محلی برای قرار دادن بطری و لیوان است. به این صورت در زمان استفاده از محصول نوشیدنی و آب نیز به راحتی در اختیار استفاده کنندگان قرار می گیرد. تمامی بخش های تشکیل دهنده تشک بادی روی آب به جهت افزایش راحتی و اسایش در افراد بوده است و می تواند ساعات خوشی را رقم بزند.

نرم و طبی

برای ایجاد راحتی بیش تر درزمان استفاده افراد بدنه به حالت طبی طراحی و تولید شده است و دارای قابلیت نرم بودن می باشد. به طوری که در زمان قرار گیری بر روی آن موقعیت خوبی نصیب افراد می شود و می توان به لذت داشتن این موقعیت دست پیدا کرد. تشک بادی بدنه ای بادی و توخالی دارد که میزان منعطف بودن آن نیز زیاد است. در نتیجه افراد در زمان قرار گیری بر روی آن بهترین شرایط را دارند و از سطحی نرم و طبی برخوردار می باشند.

خرید تشک بادی روی آب سایبان دار جدید

جمع آوری برای حمل و نقل

جهت حمل و نقل آسان محصول جمع اوری آن نیز آسان بوده است. به طوری که تنها با تخلیه باد داخل بدنه می توان این موقعیت را ایجاد کرد. تخلیه باد داخل بدنه به وسیله دریچه باد انجام می شود و در کم ترین زمان میزان باد زیادی که در داخل بدنه وجود دارد شروع به تخلیه شدن می کند. در نتیجه بدنه به حالت تاشو در می آید و برای جا به جایی آماده می گردد.

خرید شناور بادی روی آب سایبان دار

خرید شناور بادی روی آب سایبان دار تنها از نمایندگی اینتکس امکان پذیر می باشد.

برند
INTEX
طول
199 CM
عرض
150 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.45 MM
تحمل وزن
200 KG
تعداد دریچه باد
2 عدد
جای نوشیدنی
دارد
وزن بسته بندی
10 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
دارای سایه بان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...