تشک بادی استخر مدل 59894 اینتکس

intex 59894

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 188 CM
  • عرض: 71 CM
  • ارتفاع: .
19%
800,000
650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب شفاف مستطیلی یکی از جدیدترین تشک های بادی تولید شده با رنگ و طرح زیبا و بسیار جذاب بوده که در صورت استفاده بر روی آب، نمای بسیار جذابی را به وجود خواهد آورد. این تشک بادی روی آب دارای کیفیت و دوام بسیار مناسب و خوب بوده که هنگام استفاده بر روی آب بسیار مقاوم و مستحکم است و احساس لذت بخشی را به شما عزیزان منتقل می نماید. این تشک بادی روی آب یکی دیگر از محصولات بادی تولید شده توسط برند اینتکس بوده که طراحی بسیار جذاب و دوست داشتنی دارد. این کالا دارای ابعاد و حجم مناسب است و می تواند به صورت یک نفره و دو نفره مورد استفاده قرار بگیرد. لازم به ذکر است بخش های اصلی این محصول از لایه های وینیل یا همان PVC ساخته شده و دارای ضخامت و استحکام مطلوبی بوده که برای این کالا ویژگی بسیار مناسبی به حساب می آید. این تشک بادی جذاب از بهترین جنس وینیل یا همان پی وی سی ساخته شده که البته تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت دارای طراحی خاصی بوده و کیفیت ساختار آن ها بی تردید بهترین است و به همین دلیل این محصول نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. 

تشک بادی روی آب شفاف مستطیلی

همانطور که می دانید این محصولات بادی باید به اندازه کافی سبک باشند تا بتوانیم از آن ها بر روی آب استفاده کنیم و حمل و جابه جایی آن ها نیز ساده باشد، بنابراین این تشک علاوه بر استحکام بالا بدنه، تحمل وزن بسیار عالی داشته و همچنین وزن بسته بندی این محصول تقریبا 1 کیلوگرم می باشد که وزن بسیار کمی است و شما به راحتی می توانید در استخرها، در دریا و آب های آرام و... به سادگی این استخر را با خود ببرید و از استراحت بر روی آن نهایت لذت را ببرید. این تشک بادی روی آب را می توانید از طریق نمایندگی اینتکس خریداری نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و یا با شماره های این مرکز تماس بگیرید.

تشک بادی روی آب شفاف مستطیلی پر فروش ترین و محبوب ترین وسیله بادی است که برای استفاده در محیط هایی که دارای آب های آرام می باشند کاربرد دارد. این محصول را می توان با خیالی آسوده سفارش داد و از داشتن آن بهره مند شد. به دلیل داشتن ابعاد یک نفره تمامی رده های سنی قادر به استفاده از آن می باشند و می توانند ساعات خوشی را به دست آورند. برای داشتن اوقات فراغت لذت بخش در فصول گرم سال همواره افراد به دنبال تهیه وسایل مورد نیاز می باشند تا بتوانند با خیالی آسوده به مسافرت و گردش بروند و از قرار گیری در فضای بیرون از خانه لذت ببرند. با این تشک بادی امکان قرار گیری در محیط خشکی نیز وجود دارد به طوری که می توان بر روی آن قرار گرفت و از موقعیت به وجود آمده لذت برد. با این وجود بهترین محصول برای استفاده در فصل تابستان است تا بتوان در محیط های آبی از آن استفاده کرد و از قرار گیری در محیط هایی با آب و هوای تازه لذت برد. با توجه به تمامی این موارد برخی خصوصیات مهم این محصول در ادامه ذکر شده است که می توان قبل از خرید به آن ها توجه کرد.

تشک بادی روی آب شفاف مستطیلی

خصوصیات ظاهری محصول

یکی از اولین مواردی که در زمان خرید هر محصول به آن توجه می شود ظاهر آن است که طراحان سعی می کنند بهترین ظاهر را برای محصولات بادی ایجاد سازند. تشک بادی مد نظر نیز به دلیل داشتن ظاهری با رنگ های مختلف و متنوع زیبا ترین محصولی است که می توان بر روی سطح آب از آن استفاده کرد. در نتیجه افراد قادر به داشتن یک محصول منحصر به فرد می باشند تا به وسیله آن ساعات خوشی را سپری کنند. این محصول دارای ساختاری طبی است که از فرو رفتگی بر روی خود تشکیل شده است. این فرو رفتگی ها از رنگ های متنوع تشکیل شده اند که به نوبه خود در طراحی زیبا و جذاب محصول نقش مهمی دارد. بدنه به صورت مستطیلی شکل ساخته شده است و می توان به صورت تک نفره از آن استفاده کرد. کسانی که برای قرار گیری به حالت درازکش از این محصول استفاده می کنند می توانند از بالش بادی که به صورت سرخود در محصول است نیز استفاده نمایند. این بالش بادی مواج بوده است و می تواند بدن و ستون فقرات را در حالت آرامش بخش قرار دهد. از این رو راحت ترین حالت ممکن برای استفاده طولانی مدت افراد ایجاد می شود.

نحوه کارکرد محصول

همان طور که از اسم محصول مشخص است تشک بادی برای استفاده بر روی سطح آب طراحی و تولید شده است که می توان از داشتن آن لذت برد. این محصول بدنه ای کم وزن و توخالی دارد که در داخل بدنه باد پر شده است. به همین خاطر است که قادر به قرار گیری به حالت بی وزنی بر روی سطح آب می باشد و به داخل آن فرو نمی رود. در صورت آسیب به بدنه و نفوذ آب به داخل آن بدنه به داخل آب فرو می رود و خاصیت معلق بودن خود را از دست می دهد. از این رو می توان به راحتی از داشتن آن لذت برد و از وجود آن بهره مند شد.

خرید تشک بادی روی آب شفاف مستطیلی

خرید تشک بادی روی آب

این محصول بی نظیر دارای خصوصیات گفته شده است که علاوه بر آن از مزیت داشتن کیفیت بالا نیز برخوردار می باشد. به همین خاطر است که می توان در طولانی مدت از داشتن آن لذت برد و از وجود آن بهره مند شد. تشک بادی روی آب را می توان از نمایندگی اینتکس در سراسر کشور سفارش داد و از خرید خود بهره مند شد.

برند
INTEX
طول
188 CM
عرض
71 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 MM
تحمل وزن
100 KG
تعداد دریچه باد
2 عدد
جای نوشیدنی
دارد
وزن بسته بندی
1.1 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...