تشک بادی روی آب شفاف intex 58802

intex 58802

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 160 CM
  • عرض: 85 CM
  • ارتفاع: .
25%
1,150,000
870,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب شفاف intex 58802 از سری محصولات با کیفیت و اورجینال می باشد که دارای ساختاری بی نقص و حرفه ای است. این محصول را می توان به راحتی مورد خریداری قرار داد و از داشتن آن لذت برد. وجود این تشک بادی برای کسانی که به تفریحات آبی مشغول هستند لازم و ضروری است. چرا که با داشتن این محصول می توانند به آرامش زیادی دست پیدا کنند و بر روی سطح آب های آرام به استراحت بپردازند. این تشک بادی برای داشتن حمام آفتاب نیز ساخته شده است که از تکیه گاه بادی نیز برخوردار می باشد. تکیه گاه بادی به افراد این امکان را می دهد که به حالت نشسته بر روی محصول قرار گیرند و یا در صورت تمایل به صورت دراز کش بر روی آن واقع شوند. تشک بادی روی آب از بدنه ای غیر قابل نفوذ برخوردار است که شرایط را برای قرار گیری معلق در این محل مهیا می سازد.

 به همین خاطر است که می توان از داشتن آن در طی مدت زمان طولانی بهره مند شد و موقعیت دلخواهی را بر روی سطح آب ها به دست آورد. محصول از دو رنگ بندی بسیار جذاب تشکیل شده است که علاقه مندان در زمان خرید می توانند آن را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند. این رنگ ها در محیط های آبی زیبایی زیادی را ایجاد می کنند که به نوبه خود برای افراد حائز اهمیت است. خرید تشک بادی روی آب شفاف intex 58802 از نمایندگی اینتکس به صورت حضوری و یا وب سایت سعید اینتکس به صورت اینترنتی انجام می شود.

برند
INTEX
طول
160 CM
عرض
85 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
تحمل وزن
100 KG
تعداد دریچه باد
2 عدد
جای نوشیدنی
دارد
وزن بسته بندی
1.5 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...